quote:
Mijn grote teen is op meerdere plaatsen gebroken en voordat mijn voet in het gips ging was het net een ballonneke!quote:
Niet bestquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn grote teen is op meerdere plaatsen gebroken en voordat mijn voet in het gips ging was het net een ballonneke!
Dus je was gewoon aan het lurken?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet best![]()
ahum ik heb de RLS SC niet echt gevolgd maar is dit een gevolg van je huwelijksnacht
Oeh, minder.... Hoop dat het niet te pijnlijk is!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn grote teen is op meerdere plaatsen gebroken en voordat mijn voet in het gips ging was het net een ballonneke!
Guilty...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus je was gewoon aan het lurken?![]()
Nee, dit was het gevolg van een sprintje.
N dat zeg ik.... niet gevolgd... laatste draadjes gelezen tot aan de 'gap'... moest toch weten waar we mee moesten integrerenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus je was gewoon aan het lurken?![]()
quote:Nee, dit was het gevolg van een sprintje.
Eindigt op de spoedeisende hulp jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Guilty...
Hmm, iets met haastige spoed...?![]()
sterkte ermee en trustenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
O, deze week spalkgips, maandag krijg ik ander gips en dan weet ik wat meer.
Ja, wel balen, hopelijk loopgips dan maandag.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eindigt op de spoedeisende hulp ja
Welterusten mensen!
Mooi zo! Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik krijg dan een gipsenschoentje of zoiets. Dan zit er geen gips meer tegen de kuit en is de kans op trombose kleiner. Maandag weet ik in ieder geval meer. Trusten!
Lol, succes en slaap lekker.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga er ook van tussen, morgen weer verder aan de lak en de zaterdagmorgenpoets![]()
Ja, inderdaad, die Kaat bedoelde ik!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie het over deze hebben:
Kaat38 [ afbeelding ]
Dan ga ik gewoon uit van het stereotype. West(en van Nederland).quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:33 schreef Marrije het volgende:
Had ik al gezegd, plemp ik niet op t forum![]()
Maar tis goed om weer thuis te zijn, home sweet home.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |