Loop es niet zo mijn reputatie naar benee te halenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:06 schreef tombolafan het volgende:
Envoor Ing en Rewimo
En voor Qwea omdat ze gewoon een schatje is
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:07 schreef Ingetje79 het volgende:
We weten wel beter, softie met je grote bek
Dat heb ik boven met het hondenhaarquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme MM![]()
![]()
Ik ga es braaf een rondje met de stofzuigert doen; als ik loop wolkt het kattenhaar zo m'n flipflopjes in
Ik zit aan mijn tweede kop thee nu. Heb totaal geen zin in water, dat valt soms heel zwaar bij mij. Maar ik zal inderdaad wat meer drinken, kan sowieso geen kwaadquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:56 schreef Greys het volgende:
Rewimo, drink je wel genoeg water?Misschien dat je daar hoofdpijn van hebt.
Ing, wat is er gebeurd op je werk? Waarom was het zo'n rotdag?
En fijn dat Beetle je een beetje kon opvrolijken
No shitquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit aan mijn tweede kop thee nu. Heb totaal geen zin in water, dat valt soms heel zwaar bij mij. Maar ik zal inderdaad wat meer drinken, kan sowieso geen kwaad
Het lijkt wel een pijp posequote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:36 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Gawd, alweeeeeeeeeeeeeeeeeeer?
Ik wilde schrijven 'het lijkt wel of Boor heel keihard wreed genomen wordt' maar dat vond ik niet zo passendquote:
Nee, eigenlijk nietquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wilde schrijven 'het lijkt wel of Boor heel keihard wreed genomen wordt' maar dat vond ik niet zo passend
quote:
Heeft Qwea je lichaam betreden?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wilde schrijven 'het lijkt wel of Boor heel keihard wreed genomen wordt' maar dat vond ik niet zo passend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |