abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99524458
Ik studeer nu al 4 jaar Engels en het is echt een van mijn passies. Al die tijd wou ik les gaan geven op het volwassenenonderwijs, maar de laatste tijd ligt heb ik het idee dat het niet helemaal mijn ding is.

Nu vroeg ik me af waar anderen terecht zijn gekomen behalve het onderwijs (of een PHD). Ik zou hierna nog evt een journalistieke MA kunnen doen maar ben niet zo'n gepassioneerde schrijver. Vertalen is leuk maar niet heel lucratief. En de universiteiten geven vage functies aan bij bedrijven of de overheid, maar wat houden die precies in?

Alvast bedankt!

P.S Geen geld voor nieuwe studie en wil mijn studiejaren niet hebben weggegooid, dus wil wel echt wat met Engels gaan doen.
pi_99524730
Trouwens, alle klasgenoten die ik sprak hebben ook nog geen idee.
pi_99532646
ga bij een internationaal callcenter werken
<hr>
pi_99534227
quote:
P.S Geen geld voor nieuwe studie en wil mijn studiejaren niet hebben weggegooid, dus wil wel echt wat met Engels gaan doen.
quote:
Neen das slim, ga een studie volgen waar je eigenlijk niets mee kan of aan hebt. En wij maar belastinggeld betalen....

Misschien verhuizen naar een Engels sprekend land?
Iets van voor een ambassade werken?
Er zijn voldoende bedrijven waar de voertaal Engels is, misschien daar eens naar kijken?
pi_99534330
Ik ken ook mensen die een studie doen waarbij je eigenlijk niks kan. Zo dom is dat :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_99534412
What do you do with a B.A. in English,
What is my life going to be?
Four years of college and plenty of knowledge,
Have earned me this useless degree.

I can't pay the bills yet,
'Cause I have no skills yet,
The world is a big scary place.

But somehow I can't shake,
The feeling I might make,
A difference,
To the human race.