quote:
Je weet best dat ik niet zo snel aangeschoten ben.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pas maar op dat je geen "aangeschoten" wild wordt
truequote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet best dat ik niet zo snel aangeschoten ben.
Ja, daarom zeg ik; pas maar op.... want dan heb je er aardig wat opquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet best dat ik niet zo snel aangeschoten ben.
je had me toch al neergeschotenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pas maar op dat je geen "aangeschoten" wild wordt
tja.. daar willen er wel meer op schietenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:13 schreef clevy het volgende:
[..]
tja.. daar willen er wel meer op schieten
niet zeuren en complimentje aannemen schatquote:
Iets over zigeunermeisjes die gaan trouwen, damn, wat zien ze er uit..quote:
Ik vind het een bedenkelijk compliment!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:14 schreef clevy het volgende:
[..]
niet zeuren en complimentje aannemen schat
Ah... dan laat ik mijn TV uit....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Iets over zigeunermeisjes die gaan trouwen, damn, wat zien ze er uit..
mwa.. moet t goede met t slecht nemenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het een bedenkelijk compliment!
Ik vind het ergens wel boeiend, hoe die cultuur in elkaar zit.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah... dan laat ik mijn TV uit....
Vond het interessanter om er achter te kamen dat Coco Chanel en Igor Stravinsky elkaar gewoon hebben liggen nakken....
Mja, als iemand ze eens leert om niet te stelen en gewoon belasting te betalen....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel boeiend, hoe die cultuur in elkaar zit.
ik kan een goede goulash maken.. dan ben ik al half op weg toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
Voor de wanhopige mannen: wordt zigeuner, gouden tip.
Je bent een vent dat is als ik het zo zie al meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:24 schreef clevy het volgende:
[..]
ik kan een goede goulash maken.. dan ben ik al half op weg toch?
Nee joh, een zigeuner man kookt toch niet zelfquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:24 schreef clevy het volgende:
[..]
ik kan een goede goulash maken.. dan ben ik al half op weg toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |