Ik zeg niet dat ik niet kan. Maar ik zou nu gewoon wel even naar de AH willen ofzo, gewoon, om chippies te halen ofzoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:48 schreef anti_kneus het volgende:
Wat voor een beroep heb jij dat je niet op normale tijdstippen naar de supermarkt kan?
terechte klacht.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:49 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik niet kan. Maar ik zou nu gewoon wel even naar de AH willen ofzo, gewoon, om chippies te halen ofzo
Wil jij onregelmatige werktijden?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:47 schreef Markster het volgende:
Waarom kunnen de supermakten etc niet gewoon 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend zijn?
Nou vooruit dan maar, terechte klacht!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:49 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik niet kan. Maar ik zou nu gewoon wel even naar de AH willen ofzo, gewoon, om chippies te halen ofzo
Waarschijnlijk fout aan alle kanten, maar ach, dichterlijke vrijheid staat hopelijk hoog in het vaandel op FOK!quote:
Ik bedoel zou jij bij je eigen werk onregelmatige werktijden hebben, veel mensen kennen dat niet handelenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:51 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik werk niet in een supermarkt, als dat je verborgen grapje soms was
De zondag is een rust dagquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:55 schreef ecktegangster het volgende:
Onterechte klacht, het eten zou namelijk duurder worden aangezien de supermarkt dan ook nacht personeel nodig heeft. Wat wel een terechte klacht is, is dat winkels niet op zondag open zijn.
Winkels zijn wel op zondag open. Althans in Amsterdam en Rotterdamquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:55 schreef ecktegangster het volgende:
Onterechte klacht, het eten zou namelijk duurder worden aangezien de supermarkt dan ook nacht personeel nodig heeft. Wat wel een terechte klacht is, is dat winkels niet op zondag open zijn.
Ik dikquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:55 schreef mocroboy013 het volgende:
ts is kk dik en snakt in de nacht naar een zak chips
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |