abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99513269
Hallo,

Zoals hierboven staat heb ik een vraag. Ik wil graag een minor volgen volgend jaar, alleen ik heb mn propedeuse nog niet behaald. Is dit een vereiste om aan een minor te beginnen? Ik weet dat je nog niet aan 3e jaars vakken mag beginnen, wanneer je je propedeuse nog niet hebt, maar is het al wel mogelijk om aan een minor te beginnen? Dus vakken volgen aan een andere faculteit? Ik zelf doe de opleiding bedrijfskunde in groningen.

Ik kan het zelf nergens vinden...

Dankjulliewel.
pi_99513373
Wel handig als je de naam van de instelling noemt.
Dit soort vragen kun je trouwens het best aan je studieadviseur stellen.
pi_99513785
Rijksuniversiteit Groningen.

de studieadviseurs zijn onbereikbaar door alle bsa-studenten deze periode.
pi_99520277
Bij mij (UT) moet je 80 EC gehaald hebben om een minor te doen en er studiepunten voor toegekend te krijgen.
Als je geen 80 EC hebt zou je de volgende opties kunnen overwegen:
1. Je studeert al wel, en je volgt de minorvakken als bijvakken, als losse vakken dus naast je huidige studie. Als er geen voorkenniseisen voor gelden, moet dit in principe gewoon kunnen. Vraag dan wel een BBC Bewijs betaling collegegeld aan.
2. Je studeert niet, of als bovenstaande opties niet lukken, en je spreekt een bedrag af met de instelling van de minor, betaalt dat, en dan kun je via 'contractonderwijs' alsnog de minor volgen, maar dan telt het niet mee als studiepunten...althans op het moment dat je het volgt niet.

Ik doe het laatste, dus ja het kan, maar je moet wel bereid zijn hemel en aarde te bewegen als je iets uitzonderlijks wilt en zorgen dat je managers, opleidingsdirecteuren e.d te spreken krijgt. (geen genoegen nemen met antwoord van secretaresse student services/studentenbalie ofzo)
zelfde als diginoob
pi_99529035
Kijk even wat er in je OER staat :)
Ja doei.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 01:09:05 #6
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_99529243
Sommige minors hebben weer lossere ingangseisen :)
pi_99529267
Sommige ja :+ niet allemaal... maar als je er de OER bijpakt, pak dan ook je minorengids er bij idd :)
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')