quote:
Uiteindelijk heb ik mijn bachelor afgemaakt, veel plezier gehad trouwens, maar wou ik toch nog mijn master halen

En na 2 jaar was het van: dit is ECHT niet wat ik wil, de banen die mijn vrienden deden op de bachelor hekel ik ook

Dus nu een tweede master, maar dit is officieel geen tweede master aangezien ik de eerste niet eens heb afgerond! (2-jarig master exclusief premaster), dus nu weer 2 jaar verder (inc. premaster), als het 1 jaar was oke, maar 2 jaar

Ik zie kinderen in het park spelen, voetballen, lachen, praten, en dan denk ik van: ik studeer langer dan dat zij leven! Mijn god wat ben ik hopeloos!

Ik heb mij nauwelijks ontwikkeld de laatste 6 jaar, oké in de eerste 3 was het top! Maar nu zijn er geen eerste keren meer, niet eerste keer seks, niet eerste keer rijles, eerste keer vakantie, eerste keer studievereniging, eerste keer op kamers... nee ik zie wel eerste keer nieuwe mensen op de opleiding die stukken jonger als mij zijn, had net zo goed na mijn hbo kunnen beginnen aan een nieuwe universitaire opleiding!