abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99510680
Dik, DIK een spijt van studiekeus. Haalde mijn propedeuse niet, dus geen universiteit... dan maar opleiding afronden.
Daarna een master doen, die gekapt... ben in totaal 6 jaar verder!

Nu wil ik een ander master doen, maar velen zijn enkel te bereiken met nog eens 3 jaar bachelor ipv alleen premaster... maatprogramma's werken in veel gevallen niet... :r

Of ik moet een master doen war ELK vooropleiding mag, Bestuurskunde ofzo... maar wil graag de financiële kant op ;(
pi_99510753
quote:
13s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:20 schreef OorTelefoon het volgende:
Dik, DIK een spijt van studiekeus. Haalde mijn propedeuse niet, dus geen universiteit... dan maar opleiding afronden.
Daarna een master doen, die gekapt... ben in totaal 6 jaar verder!

Nu wil ik een ander master doen, maar velen zijn enkel te bereiken met nog eens 3 jaar bachelor ipv alleen premaster... maatprogramma's werken in veel gevallen niet... :r

Of ik moet een master doen war ELK vooropleiding mag, Bestuurskunde ofzo... maar wil graag de financiële kant op ;(
BSK heeft ook verplichte voorkennis.. ;)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_99510832
Gewoon je geld terugvragen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_99511210
En je stond er 6 jaar geleden even niet bij stil, wat je plan is als je je P niet haalt?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 18:42:05 #5
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_99511319
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:38 schreef nero7 het volgende:
En je stond er 6 jaar geleden even niet bij stil, wat je plan is als je je P niet haalt?
Wat denk je. Duidelijk weinig ruggegraat die TS.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_99511427
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:38 schreef nero7 het volgende:
Uiteindelijk heb ik mijn bachelor afgemaakt, veel plezier gehad trouwens, maar wou ik toch nog mijn master halen ;)

En na 2 jaar was het van: dit is ECHT niet wat ik wil, de banen die mijn vrienden deden op de bachelor hekel ik ook :r

Dus nu een tweede master, maar dit is officieel geen tweede master aangezien ik de eerste niet eens heb afgerond! (2-jarig master exclusief premaster), dus nu weer 2 jaar verder (inc. premaster), als het 1 jaar was oke, maar 2 jaar :{

Ik zie kinderen in het park spelen, voetballen, lachen, praten, en dan denk ik van: ik studeer langer dan dat zij leven! Mijn god wat ben ik hopeloos! :'(
Ik heb mij nauwelijks ontwikkeld de laatste 6 jaar, oké in de eerste 3 was het top! Maar nu zijn er geen eerste keren meer, niet eerste keer seks, niet eerste keer rijles, eerste keer vakantie, eerste keer studievereniging, eerste keer op kamers... nee ik zie wel eerste keer nieuwe mensen op de opleiding die stukken jonger als mij zijn, had net zo goed na mijn hbo kunnen beginnen aan een nieuwe universitaire opleiding! :(
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:11:33 #7
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_99512137
OK, maar wat doe je dan eigenlijk?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_99515682
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:11 schreef Skull-splitter het volgende:
OK, maar wat doe je dan eigenlijk?
HBO Engineering, design & innovation :')
Daarna TU Delft master halen, wist niet wat ik anders kon met zo'n vage bacheloropleiding, gevolg: 2 jaar premaster gefaald, zou ik nominaal lopen dan volgend jaar afstuderen

En nu dus zoeken naar ander master. Elke master heeft een premaster, dus ik kan enkel 1-jarige doen (of ik moet er van houden 5 jaar aan mijn master te zitten :') ). En ik kan bijna NERGENS terecht ermee, of enkel masters doen als bestuurskunde en communicatiewetenschappen. 4 jaar lang over een master communicatiewetenschappen doen :') 8 jaar lang studeren om te eindigen in communicatiewetenschappen :'( :'( :'(
pi_99516501
Kan je geen baan vinden die je toch wel leuk vindt, en deeltijd opleiding volgt?

Dan heb je tenminste een vermogen waar je normaal van kan leven, ipv tot je 30ste op kamers, of bij je ouders te wonen.

Hoeveel bijbaantjes heb je gehad, waarvan je eerst niet dacht dat je ze zo leuk zou vinden? En andersom?

Je hebt nu de tijd om te bedenken wat je wilt doen, en wat je gaat doen als er iets misgaat.
pi_99516673
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:57 schreef nero7 het volgende:
Kan je geen baan vinden die je toch wel leuk vindt, en deeltijd opleiding volgt?

Dan heb je tenminste een vermogen waar je normaal van kan leven, ipv tot je 30ste op kamers, of bij je ouders te wonen.

Hoeveel bijbaantjes heb je gehad, waarvan je eerst niet dacht dat je ze zo leuk zou vinden? En andersom?

Je hebt nu de tijd om te bedenken wat je wilt doen, en wat je gaat doen als er iets misgaat.
Deeltijdopleidingen zijn er helaas voor economen, techneuten worden genaaid in dit land :r
Bovendien is de premaster gewoon fulltime overal, denk ik :N
pi_99521251
Ik zou TippieTop om raad vragen, die zit met hetzelfde probleem.
pi_99527142
TS aka TippieTop? :')
pi_99528957
bagger..
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')