Wel in huis, maar nog niet geprobeerd, vanwege verhalen op internet dat het er ook erger van kan worden. We zijn pas 2 dagen met de cinababy bezig en het lijkt te helpen (of dat willen wij graag gelovenquote:Op maandag 18 juli 2011 12:04 schreef mefke79 het volgende:
Oja, Isis, Infacol al geprobeerd? Cinababy deed hier niets, infacol doet het wel.
Oeh dat is een goed idee om mee te gaan oefenen. Goeie reden om weer meer bad en minder douche te doen als ze zich beter voelt. Hoewel t met bumbo misschienook wel in de douche kan...quote:Op maandag 18 juli 2011 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn kleine ding kan gewoon al water uit een beker drinken, helemaal zelf!
Neu, waarom zou ik? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze nat wordt.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:25 schreef mrien het volgende:
Wat knap zeg Claudia! Doe je dat in bad ofzo?
Infacol werkte hier ook goed, cinnababy heeft denk ik maar heel even gewerkt helaas.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:46 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Wel in huis, maar nog niet geprobeerd, vanwege verhalen op internet dat het er ook erger van kan worden. We zijn pas 2 dagen met de cinababy bezig en het lijkt te helpen (of dat willen wij graag geloven), dus we houden het nog maar even daar bij.
Oh Tankgirl wat balen van dat vocht, helaas heb ik geen handige tips voor je, ben daar niet zo in thuis...
Vrijdag 3 kunstvoedingen na elkaar. Ik ga me nu eerlijk gezegd toch afvragen of dat er iets mee te maken had..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:00 schreef Claudia_x het volgende:
Wat rot voor jou en sneu voor haar, Vanyel. Zit je dan met je borstvoeding en al die fijne afweerstoffen.![]()
Ik ben geneigd te denken van niet. Dat wil zeggen, we zijn geneigd overal verbanden te zien en daar word ik wat sceptisch van.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vrijdag 3 kunstvoedingen na elkaar. Ik ga me nu eerlijk gezegd toch afvragen of dat er iets mee te maken had..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |