Is een sollicitatiegesprek tegenwoordig een slechtnieuwsgesprek?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:01 schreef JDude het volgende:
Op woensdag een slechtnieuwsgesprek en op vrijdag een baan. Prima.
Is jouw slechtnieuwsgesprek al ingepland of valt jouw functie niet in de risicogroep?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:18 schreef Q. het volgende:
Is een sollicitatiegesprek tegenwoordig een slechtnieuwsgesprek?
Ik wilde net mopperen over deze stomme fout op de KPN site, maar 'storing' is eigenlijk ook een beetje kort door de bocht: [Upd] Drentse tv-toren staat in brandquote:Storing Digitenne regio Drente
Er moeten er vijf uit op mijn afdeling van 50 maar dat is tot 2013, inclusief natuurlijk verloop. Maar safe zit je nooit.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is jouw slechtnieuwsgesprek al ingepland of valt jouw functie niet in de risicogroep?
In mijn vakgebied is bijna niks te vinden momenteel, maar tijdelijk ga ik terug naar het koeriersbedrijf waar ik als student heb gewerktquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:15 schreef Lolaatje het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe baan, wat voor baan is het?
Wat is je vakgebied dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:40 schreef JDude het volgende:
[..]
In mijn vakgebied is bijna niks te vinden momenteel, maar tijdelijk ga ik terug naar het koeriersbedrijf waar ik als student heb gewerkt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:20 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik wilde net mopperen over deze stomme fout op de KPN site, maar 'storing' is eigenlijk ook een beetje kort door de bocht: [Upd] Mast Drentse tv-toren ingestort
Hoera voor de NOS dat ik de Tour ook online kan volgen.
Goed geregeld.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:44 schreef Kuukske het volgende:
Hij wordt mijn sexy koerier wagentjes bestuurder.
been there, done thatquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:31 schreef Lolaatje het volgende:
Vaste banen zijn overgewaardeerd, leven op het randje, enzo!
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:30 schreef Tegan het volgende:
Ieh, ik trapte in een mierennest. En ik ben hardstikke moe.
Was de bruiloft wel leuk?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:30 schreef Tegan het volgende:
Ieh, ik trapte in een mierennest. En ik ben hardstikke moe.
Ben jij niet op vakantie?quote:
dinsdag pasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |