Is een sollicitatiegesprek tegenwoordig een slechtnieuwsgesprek?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:01 schreef JDude het volgende:
Op woensdag een slechtnieuwsgesprek en op vrijdag een baan. Prima.
Is jouw slechtnieuwsgesprek al ingepland of valt jouw functie niet in de risicogroep?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:18 schreef Q. het volgende:
Is een sollicitatiegesprek tegenwoordig een slechtnieuwsgesprek?
Ik wilde net mopperen over deze stomme fout op de KPN site, maar 'storing' is eigenlijk ook een beetje kort door de bocht: [Upd] Drentse tv-toren staat in brandquote:Storing Digitenne regio Drente
Er moeten er vijf uit op mijn afdeling van 50 maar dat is tot 2013, inclusief natuurlijk verloop. Maar safe zit je nooit.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is jouw slechtnieuwsgesprek al ingepland of valt jouw functie niet in de risicogroep?
In mijn vakgebied is bijna niks te vinden momenteel, maar tijdelijk ga ik terug naar het koeriersbedrijf waar ik als student heb gewerktquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:15 schreef Lolaatje het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe baan, wat voor baan is het?
Wat is je vakgebied dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:40 schreef JDude het volgende:
[..]
In mijn vakgebied is bijna niks te vinden momenteel, maar tijdelijk ga ik terug naar het koeriersbedrijf waar ik als student heb gewerkt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:20 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik wilde net mopperen over deze stomme fout op de KPN site, maar 'storing' is eigenlijk ook een beetje kort door de bocht: [Upd] Mast Drentse tv-toren ingestort
Hoera voor de NOS dat ik de Tour ook online kan volgen.
Goed geregeld.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:44 schreef Kuukske het volgende:
Hij wordt mijn sexy koerier wagentjes bestuurder.
been there, done thatquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:31 schreef Lolaatje het volgende:
Vaste banen zijn overgewaardeerd, leven op het randje, enzo!
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:30 schreef Tegan het volgende:
Ieh, ik trapte in een mierennest. En ik ben hardstikke moe.
Was de bruiloft wel leuk?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:30 schreef Tegan het volgende:
Ieh, ik trapte in een mierennest. En ik ben hardstikke moe.
Ben jij niet op vakantie?quote:
dinsdag pasquote:
Lang thuis zitten is inderdaad niet tof, maar ik ben hard aan het overwegen om mijn 'veilige' baan op te geven. Veiligheid is ook niet alles als je er echt ongelukkig van wordt. Maar goed, prettig is het wel natuurlijk. Ook niet voor niets dat ik het nog niet gedaan heb.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
been there, done that![]()
8 maanden thuis zitten that is
maar nu niet meer
Al weer terug, was maar een weekje. Ik weet weer zeker dat ik geen kinderen wilquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
en jij bent al weer terug of is de verbinding niet meer kut?
ik ging er, zonder het zelf door te hebben, aan kapot. En jammergenoeg daardoor m'n relatie ook. Maakt het erg makkelijk om de zekerheid op te geven.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:43 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Lang thuis zitten is inderdaad niet tof, maar ik ben hard aan het overwegen om mijn 'veilige' baan op te geven. Veiligheid is ook niet alles als je er echt ongelukkig van wordt. Maar goed, prettig is het wel natuurlijk. Ook niet voor niets dat ik het nog niet gedaan heb.
over een week m'n ventje weer ophalen. 3 weken vakantie met z'n tweetjesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Al weer terug, was maar een weekje. Ik weet weer zeker dat ik geen kinderen wil
Door je baan, of het thuiszitten?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ging er, zonder het zelf door te hebben, aan kapot. En jammergenoeg daardoor m'n relatie ook. Maakt het erg makkelijk om de zekerheid op te geven.
oh ik heb vandaar een heel lieve baby vast gehoudenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Al weer terug, was maar een weekje. Ik weet weer zeker dat ik geen kinderen wil
Ik ben er nog. Mijn neven achter de bar kunnen niet tappen. Zie steeds half glas bier en half glas schuim langsgaan. Moeten ze ook aan een pro overlaten. Zoals ikquote:
rhu, wat doe je?! Zomaar baby's vastpakken!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik heb vandaar een heel lieve baby vast gehoudenzo lief dat ik even dacht (echt maar heel even) misschien moet ik er ook ooit een nemen
Rhu die wil een baby! Rhu die wil een baby! Rhu die wil een baby! Rhu die wil een baby! Rhu die wil een baby!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:55 schreef rhubarbje het volgende:
oh ik heb vandaar een heel lieve baby vast gehoudenzo lief dat ik even dacht (echt maar heel even) misschien moet ik er ook ooit een nemen
Moderne technologie ftw. Misschien moet je het overnemenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben er nog. Mijn neven achter de bar kunnen niet tappen. Zie steeds half glas bier en half glas schuim langsgaan. Moeten ze ook aan een pro overlaten. Zoals ik.
baan.quote:
Dat zouden ze echt niet toelaten. Iets met hun ego ofzo. Ook menig mannelijk klant probeert mij te onderwijzen voordat ik op wel de goede manier perfect tap. Ook ooit op een feest het fust vervangen omdat ik alle kerels samen de tap zag slopenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:04 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Moderne technologie ftw. Misschien moet je het overnemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
whaha dat doen mannen altijd he!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat zouden ze echt niet toelaten. Iets met hun ego ofzo. Ook menig mannelijk klant probeert mij te onderwijzen voordat ik op wel de goede manier perfect tap. Ook ooit op een feest het fust vervangen omdat ik alle kerels samen de tap zag slopen.
het was al over hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rhu die wil een baby! Rhu die wil een baby! Rhu die wil een baby! Rhu die wil een baby! Rhu die wil een baby!
Kom op, denk als een Rhu... Er is vast wel een Audi te bedenken waar wel een kinderstoeltje in past. En die koop je er dan gewoon bij.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
het was al over hoor
toen we terug reden in de audi TT en ik even naar de achterbank keek
daar kan geen baby
Joris? Is dat code voor iets wat ik niet weet?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:16 schreef CherryLips het volgende:
En leuke Joris gezien op station, maar die zit nu waarschijnlijk bij nectarientje in de trein. En er staat nu een klef stel afscheid van elkaar te nemen, recht voor m'n neus.
kinderen maken je auto viesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom op, denk als een Rhu... Er is vast wel een Audi te bedenken waar wel een kinderstoeltje in past. En die koop je er dan gewoon bij.
Menquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha dat doen mannen altijd he!
vriendje zegt altijd dat ie mij als vriendinnetje heeft genomen omdat ik kan tappen
terwijl iedereen weet dat ik hem als vriendje heb genomen maar oke
Ohja, mannen en ego'squote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat zouden ze echt niet toelaten. Iets met hun ego ofzo. Ook menig mannelijk klant probeert mij te onderwijzen voordat ik op wel de goede manier perfect tap. Ook ooit op een feest het fust vervangen omdat ik alle kerels samen de tap zag slopen.
mannen kunnen dat beter.quote:
En ben je, ondanks het thuiszitten, wel blij dat je die beslissing toen genomen hebt? Ik ga dezelfde richting op namelijk, maar ben nog bang om de knoop door te hakken.quote:
Dan heeft je au-pair nog wat te doen als je baby z'n middagslaapje doet.quote:
ja, daar ben ik blij om. Maar was ook gewoon noodzakelijk, want ik ging er echt aan onderdoor (op een haar na een burn-out opgelopen). Had ik veel eerder moeten doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:22 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
En ben je, ondanks het thuiszitten, wel blij dat je die beslissing toen genomen hebt? Ik ga dezelfde richting op namelijk, maar ben nog bang om de knoop door te hakken.
Eigenlijk noem ik leuke kerels een Harry, maar deze zag er echt uit als een Joris.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Joris? Is dat code voor iets wat ik niet weet?
en mij noem je geen Harry danwel Joris? het is een grove schande!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigenlijk noem ik leuke kerels een Harry, maar deze zag er echt uit als een Joris.
En Joe, dat rijmt op friendzo nequote:
quote:
klopt, en stom dat ik was vergeten dat het voor zich spreekt dat ik dan ook een toffe kerel benquote:
st#$%....quote:
Leer er mee leven, er zijn altijd kerels die nóg toffer zijn dan jij.quote:
dat bestaat nietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leer er mee leven, er zijn altijd kerels die nóg toffer zijn dan jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
DOODZONDE!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Goeie TT. Mijn pijpenkrullen zijn er net vandaag afgeknipt
Werk je dan binnekort niet meer bijna bij mij in de straat?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:01 schreef JDude het volgende:
Op woensdag een slechtnieuwsgesprek en op vrijdag een baan. Prima.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die zijn allang weer teruggegroeid tegen de tijd dat Tegan weer wil daten.
Hm. Je hebt me misschien wel een stap verder geholpen. Je hebt toen zelf ontslag genomen, of 'met wederzijds goevinden'? Want je had dus niet al een andere baan? Ik loop hier erg mee te worstelen dus vandaar mijn kruisverhoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, daar ben ik blij om. Maar was ook gewoon noodzakelijk, want ik ging er echt aan onderdoor (op een haar na een burn-out opgelopen). Had ik veel eerder moeten doen.
Maarja, da's achteraf gepraat.
ik ben met mijn toenmalige werkgever op zoek gegaan naar een oplossing voor de situatie waarin ik toen zat. En onze gezamelijke conclusie was dat het beter was wat anders te zoeken. Vanaf dat moment een half jaar tijd en begeleiding (!) gekregen om te zoeken naar wat anders. Dat was jammer genoeg niet genoeg, waardoor ik daarna 8 maand thuis heb gezeten. maar, zoals gezegd, geen spijt van de beslissing.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:51 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Hm. Je hebt me misschien wel een stap verder geholpen. Je hebt toen zelf ontslag genomen, of 'met wederzijds goevinden'? Want je had dus niet al een andere baan? Ik loop hier erg mee te worstelen dus vandaar mijn kruisverhoor. Als je het vervelend vindt dat ik er zo naar vraag, zeg het.
Buiten?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Het is wel lekker donker nu, T! [ afbeelding ]
Nopequote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:43 schreef KomtTijd... het volgende:
Werk je dan binnekort niet meer bijna bij mij in de straat?
Drop maar een keer langs!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Nope.
Maar ik kan wel regelmatig zwaaien vanaf de A13 denk ik
Ik ga googlen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:20 schreef Tegan het volgende:
Jullie vroegen je toch af hoe ik eruit zag? De schoonzus van mijn zus zei laatst dat ik als twee druppels water op de winnares lijk van The Bachelor NL dit jaar. Ik heb haar nog niet gezien.
Hejij ook zo'n jurk?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:30 schreef Tegan het volgende:
Klein beetje. Ik ben ook nog halfbloedje. Dus nog wat donkerder en wat meer Aziatisch.
Ik mag toch hopen dat ze hier iets op vinden voordat de tour is afgelopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:38 schreef KomtTijd... het volgende:
En 't is nog nieteens 11 september...
Ik had nergens last van vandaag hoor!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:45 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze hier iets op vinden voordat de tour is afgelopen.
Is dit een verkapte uitnodiging om jou samen televisie te gaan kijken?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik had nergens last van vandaag hoor!
En morgen zit ik in duitsland, daar zullen ze het ook wel gewoon doen denk ik..
Meer Aziatisch? Dat had ik nooit gedacht bij jou, wat grappig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:30 schreef Tegan het volgende:
Klein beetje. Ik ben ook nog halfbloedje. Dus nog wat donkerder en wat meer Aziatisch.
Azië is groot! Ik ben niet Chinees ofzoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:28 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Meer Aziatisch? Dat had ik nooit gedacht bij jou, wat grappig.
Lijkt me wel heel fijn dat je er zo met je werkgever over kon praten. En begeleiding kreeg zelfs, dat is ook niet iets wat men zo maar aanbiedt denk ik? Wel heel jammer dat het op niets uitliep natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben met mijn toenmalige werkgever op zoek gegaan naar een oplossing voor de situatie waarin ik toen zat. En onze gezamelijke conclusie was dat het beter was wat anders te zoeken. Vanaf dat moment een half jaar tijd en begeleiding (!) gekregen om te zoeken naar wat anders. Dat was jammer genoeg niet genoeg, waardoor ik daarna 8 maand thuis heb gezeten. maar, zoals gezegd, geen spijt van de beslissing.
Heb hier geen enkele moeite mee hoor, en als ik iemand zo mogelijk dezelfde ellende kan besparen: graag.
Haha, ik dacht ook niet dat je Chinees zou zijn. Wist alleen dat je halfbloed was, maar had nooit gedacht aan Azië eigenlijk. Maar het is inderdaad grootquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Azië is groot! Ik ben niet Chinees ofzo.
Het is weer es wat anders dan een kopje suiker lenen. Hoe oud is hij, schat je in? Hoe ziet hij eruit?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:48 schreef Tegan het volgende:
Is het raar om bij de buren aan te bellen om mijn armband los te maken?
Doen zeg ik, als mannen ergens niet goed in zijn, is het een subtiele hint.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:52 schreef Tegan het volgende:
Het is een vrouw, die een vriend heeft.
Als ik echt helemaal naar de overkant loop om daar bij de leuke jongen mijn armband los te laten maken dan is het helemaal niet meer subtiel.
mijn ontslag was zo geregeld dat ik recht had op WW. Daarbij had ik (hadden wij eigenlijk) een inkomensverzekering afgesloten toen we ons huis kochten, en daar kon ik ook nog aanspraak op maken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:13 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Lijkt me wel heel fijn dat je er zo met je werkgever over kon praten. En begeleiding kreeg zelfs, dat is ook niet iets wat men zo maar aanbiedt denk ik? Wel heel jammer dat het op niets uitliep natuurlijk.
Ik heb sinds enkele maanden een nieuwe leidinggevende die heel zakelijk is en waarbij ik het moeilijk vind dit aan te kaarten. Verwacht niet veel begrip eigenlijk.
Hoe heb jij financieel gezien overleefd in die acht maanden eigenlijk? Ik kan wel drie maanden van mijn spaargeld leven of vier als het echt niet anders kan, maar als ik binnen dat tijdsbestek niets nieuws zou vinden dan wordt het wel moeilijk. Hoewel ik wel denk binnen die tijd iets nieuws te kunnen vinden, binnen mijn sector is relatief een redelijke werkgelegenheid, maar zoals jij hebt ervaren kan het toch altijd anders lopen.
Nou...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:26 schreef JoeBravo het volgende:
wtf, wat is dat voor een lange post? zo praatziek ben ik heulemaal niet!
als er negatief te doen valt wel toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:26 schreef JoeBravo het volgende:
wtf, wat is dat voor een lange post? zo praatziek ben ik heulemaal niet!
dat wakkerwhatsappen was even voor half acht. toen zat ik dus rechtop in bedquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Doe es niet zo actief man, ik heb net in bed m´n boek uitgelezen en zit nu wakker te worden.
owja, dan welquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als er negatief te doen valt wel toch?
ik werd elk uur wakker vanaf 5uquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat wakkerwhatsappen was even voor half acht. toen zat ik dus rechtop in bed![]()
vroeg op
productieve dag
Zoals ik gister al tegen je zei, er is altijd iemand die beter dan je is. Ook met klagen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:55 schreef JoeBravo het volgende:
owja, dan welklagen
maar heb gezien dat Dr.Flash (andere sc) er veel beter in is
de positiviteit! ik houd ervanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals ik gister al tegen je zei, er is altijd iemand die beter dan je is. Ook met klagen.
ah vandaar dat bij de mensa groep zit op linkdin?quote:
wie/wat/waar/huh?!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah vandaar dat bij de mensa groep zit op linkdin?
We hebben een nieuwe stalker in ons midden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:29 schreef JoeBravo het volgende:
wie/wat/waar/huh?!
Het klopt hoor, maar hoe weet je dat?
de enige fokker in m'n linkedin is Peu, dus die weg is onwaarschijnlijk en m'n achternaam is redelijk uniek, dus daar ben ik niet al te scheutig mee.... ikke niette snapquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe stalker in ons midden.Of een bestaande stalker ontmaskerd.
![]()
Als ze jouw profiel heeft gevonden via Linkedin, kun je via de laatste bezoekers van je profiel ook zien wie zij is.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:50 schreef JoeBravo het volgende:
de enige fokker in m'n linkedin is Peu, dus die weg is onwaarschijnlijk en m'n achternaam is redelijk uniek, dus daar ben ik niet al te scheutig mee.... ikke niette snap![]()
Ik word gestalked door Rhu!![]()
no luckquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze jouw profiel heeft gevonden via Linkedin, kun je via de laatste bezoekers van je profiel ook zien wie zij is.
Damn, she's good.quote:
Jammer.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:10 schreef DrMarten het volgende:
Vanochtend ook wakker ge-sms't. Date die vertelde dat ze niet verliefd is blablabla,... Zat er ook wel aan te komen afgelopen week. Maar tering, als je zo'n sms'je stuurt, doe dat dan niet om half 10 op zaterdagochtend als ik om half 4 in bed lag.
je hebt je twitter hier gelinktquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de enige fokker in m'n linkedin is Peu, dus die weg is onwaarschijnlijk en m'n achternaam is redelijk uniek, dus daar ben ik niet al te scheutig mee.... ikke niette snap![]()
Ik word gestalked door Rhu!![]()
Goede tip. *ook opzoekt op Linkedin*quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
je hebt je twitter hier gelinkt
en dus je volledige naam
zo moeilijk was het echt niet
ahaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dus je volledige naam
Dat werkt bij mij nooit, als ik op iemand zijn twitterknop druk blijft het ding gewoon een eeuw staan laden zonder dat er iets gebeurt. Ik wil ook stalken godverdomme!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dus je volledige naam
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij nooit, als ik op iemand zijn twitterknop druk blijft het ding gewoon een eeuw staan laden zonder dat er iets gebeurt. Ik wil ook stalken godverdomme!
quote:
Jou heb ik al op Linkedin!quote:
Een stralende glimlach op mijn gezicht, iedere keer dat ik je voorbij zie komen in de statusupdates.quote:
Mja, ben inmiddels wel weer koortsvrij, maar voel me nog steeds wat slapjes. Zonet ff boodschappen wezen doen en ik zou nu gerust kunnen slapen. Da's niks voor mij.quote:
Je bent ziek en moet zelf boodschapjes doen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een stralende glimlach op mijn gezicht, iedere keer dat ik je voorbij zie komen in de statusupdates.
[..]
Mja, ben inmiddels wel weer koortsvrij, maar voel me nog steeds wat slapjes. Zonet ff boodschappen wezen doen en ik zou nu gerust kunnen slapen. Da's niks voor mij.
Ik was ziek en voel mij inmiddels stukken beter. Merk alleen dat mijn lichaam nog niet op het energieniveau van normaal is. Miss die heeft de afgelopen dagen haar benen uit haar lijf gerend om mij te verzorgen en van alles voor te bereiden voor de vakantie.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:48 schreef rhubarbje het volgende:
Je bent ziek en moet zelf boodschapjes doen?
waar is miss?
Wij dat zeggen en jij ons huis leegroven in de tussentijd zeker?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
dan is het goed
waar gaat de vakantie heen?
en wanneer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij dat zeggen en jij ons huis leegroven in de tussentijd zeker?
ik weet toch ook niet waar jullie wonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
krijgen jullie katten iemand 24/7?
niceHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
jup.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet toch ook niet waar jullie wonen
nice
Wel een foto, niet de foto.quote:
Met die detective-skills van jou ben je daar zo achterquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet toch ook niet waar jullie wonen
nice
Oeh oeh! Laat me raden!quote:
En dan naar Den Haag!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:39 schreef Memento-Mori het volgende:
. Ik had n 8 voor mn her, kan ik als t meezit mooi in feb weer weg uit mstreech, tis zo ver van alles.
Waar ga je dan naar toe?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:39 schreef Memento-Mori het volgende:
. Ik had n 8 voor mn her, kan ik als t meezit mooi in feb weer weg uit mstreech, tis zo ver van alles.
waat ik werk kan krijgen, omg den haag wil ik altijd al wonen dua ga daar kijken maar t kan ook iets heel anders worden. We'll see.quote:
Geen foto van de boobs nee, sorryquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel een foto, niet de foto.
Maar bedankt, wat een leuke krullenbol!
ik las omygod ipv omgevingquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waat ik werk kan krijgen, omg den haag wil ik altijd al wonen dua ga daar kijken maar t kan ook iets heel anders worden. We'll see.
Toch jammer dat je moedwillig nalaat een actieve bijdrage aan mijn herstel te leveren.quote:
Trientje en ik hebben elkaar wel betast, zo lekker krap was hetquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch jammer dat je moedwillig nalaat een actieve bijdrage aan mijn herstel te leveren.
Oeh, ik voel mijn toestand gewoon achteruit gaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Trientje en ik hebben elkaar wel betast, zo lekker krap was het
* mail checkt...quote:
En dan zeggen dat Maastricht ver van alles is.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Anthony hopkins is in Maastricht voor rieu.
Tegan!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:36 schreef Tegan het volgende:
Wat een kutweer.
En jullie hebben allemaal Twitter.
Ja!quote:
Ja! En ik heb wel 2 volgers!quote:En jullie hebben allemaal Twitter.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:10 schreef DrMarten het volgende:
Vanochtend ook wakker ge-sms't. Date die vertelde dat ze niet verliefd is blablabla,... Zat er ook wel aan te komen afgelopen week. Maar tering, als je zo'n sms'je stuurt, doe dat dan niet om half 10 op zaterdagochtend als ik om half 4 in bed lag.
Blegh. Wat een hoeren-timing ook.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:10 schreef DrMarten het volgende:
Hoeren-timing door zo'n kuthoerquote:
Die term mag je best gebruiken voor mensen die je eerst aan het lijntje houden en je dan aan de kant zetten met een sms for fucks sakequote:
DrMarten was toch al een tijdje met haar aan het flikflooien? En uitmaken via sms is echt, echt, echt ontzettend kansloos.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:25 schreef Tegan het volgende:
Zoals ik het lees lees ik nergens een lijntje.
Overdrijven is ook een kunst hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die term mag je best gebruiken voor mensen die je eerst aan het lijntje houden en je dan aan de kant zetten met een sms for fucks sake.
Volgens mij blijkt uit mijn posts toch echt duidelijk dat ik op beide zaken mik. Anders moet je me eens vertellen hoe ik dat beter uit zou kunnen leggen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:32 schreef Tegan het volgende:
Eerst was het nog dat lijntje en nu ineens alleen dat smsje.
Ik zet het graag zwaar aan.quote:Ach. Dan is het imo nog geen kuthoer. Maar dat zie jij anders blijkbaar.
R&P, dus drama!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst hoor.Hij zegt dat het een beroerd tijdstip was voor een sms en hier wordt gedaan alsof het gemeld werd op een moment dat hij emotioneel al volledig aan de grond zat ofzo. Tevens zegt hij dat het er al aan zat te komen, dus was het een bevestiging van iets wat hij al vermoedde. Niet tof, maar zeker niet zo'n drama als jullie ervan maken.
Zeg dat. Hij vertelt dat ze sms't dat ze niet verliefd is, jij maakt er meteen contact verbreken en zulks van.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zet het graag zwaar aan.Maar imo ben je gewoon behoorlijk triest als je eerst een paar weken met iemand date en dan via sms het contact verbreekt. Maar misschien zie jij dat anders.
Wat een drama hè?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat. Hij vertelt dat ze sms't dat ze niet verliefd is, jij maakt er meteen contact verbreken en zulks van.
Over drama's gesproken... wanneer komt dat boek van jou en Q. nou uit? Die co-productie 'how not to pick up women?'quote:
Dat is geen drama maar comedy!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over drama's gesproken... wanneer komt dat boek van jou en Q. nou uit? Die co-productie 'how not to pick up women?'
Daarom verheug ik mij er ook zo op.quote:
Ik zal Q. eens porren van de week. Zodra we de first draft hebben mag jij 'm lezen!quote:
Meer tijd met jou doorgebracht en toch niet met je geneukt. I rest my case.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:07 schreef rhubarbje het volgende:
Nou air ik heb wel frietjes gegeten en cocktails gedronken met Grrrrrr en niet met jou!
dus meer rhu time dus beter
wie weet heeft ie me wel genomen achter de snackbarquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer tijd met jou doorgebracht en toch niet met je geneukt. I rest my case.
Eerder andersom denk ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
achter hoeveel collega's zit jij aan T?
owjaquote:
Dan zou een prinsesje als jij nooit toelaten. Zelfs niet met cocktails op.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
wie weet heeft ie me wel genomen achter de snackbar
heel normaal hier in tilburg hoor!
nee dat is ook wel weer zoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou een prinsesje als jij nooit toelaten. Zelfs niet met cocktails op.
En het ergste is, collega die ik wel zou willen neuken is niet collega x of collega yquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
achter hoeveel collega's zit jij aan T?
Jij wel danquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer tijd met jou doorgebracht en toch niet met je geneukt. I rest my case.
Ja, mama die wil haar foto's maar niet sturenquote:
Met de gehaktstaaf even door de mayo-pot!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wie weet heeft ie me wel genomen achter de snackbar
heel normaal hier in tilburg hoor!
Nee, maar zoals rhu al aangaf, ik heb nauwelijks tijd met haar doorgebracht, en al helemaal niet één-op-één.quote:
Je hoort die gasten van Take That al patsen: Bôh, al die vrouwen met natte slipjes.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Maandag lekker de hele dag in de regen staan voor Take That
/luierquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:04 schreef Tegan het volgende:
Ik moet mijn theedoeken nog steeds vouwen /lui.
Lieverd, je woont op jezelf. Oftewel, je vouwt ze op een prop en mikt ze in de kast. Of je bombardeert je droger tot de nieuwe opbergplek voor je theedoeken. niks gedaan, alles in één keer opgeruimd. Of...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:04 schreef Tegan het volgende:
Theedoeken vouwen, dat heb ik echt nog nooit gedaan. Zoals AirwiN zegt, gewoon in een kast mikken ergens.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:04 schreef Tegan het volgende:
idem. stomme ding moet alleen leeg voor je er weer nieuwe was op kan hangenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb een droogrek. Werkt ook prima.
En daarom staat ie naast de wasmachine, kan je daar mooi alles in mikken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
idem. stomme ding moet alleen leeg voor je er weer nieuwe was op kan hangen
Ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Op volle toeren was drogen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja.
Ik overweeg dan ook zo'n droogmolentorendinges (hoeheetdat?) voor op zolder. Kan ik blijven wassen.
heb geen ruimte voor een 2e /armquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja.
Ik overweeg dan ook zo'n droogmolentorendinges (hoeheetdat?) voor op zolder. Kan ik blijven wassen.
Ik ook. Op een andere manier dan jij. En dan ga jij ze opnieuw vouwen omdat ze anders niet passen naar je zin.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook. Op een andere manier dan jij. En dan ga jij ze opnieuw vouwen omdat ze anders niet passen naar je zin.
watje.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:16 schreef Bartholomeus het volgende:
Dames, ik had graag uw immer weloverwogen en genuanceerde mening.
Sun van Jill Sander, is dat wat?
Mannenuitvoering, uiteraard
Nee, dat is je moederquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook. Op een andere manier dan jij. En dan ga jij ze opnieuw vouwen omdat ze anders niet passen naar je zin.
Zoveel vrouwen, zoveel voorkeuren. Oftewel, draag wat je zelf lekker vindt ruiken, iets wat bij je past.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:16 schreef Bartholomeus het volgende:
Ook...quote:
Nat tot op het botquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoort die gasten van Take That al patsen: Bôh, al die vrouwen met natte slipjes.
Nou dat dus wel, maar het moet ook niet afstoten zeg maarquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoveel vrouwen, zoveel voorkeuren. Oftewel, draag wat je zelf lekker vindt ruiken, iets wat bij je past.
Gewoon aantrekken wat erop hangt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Klinkt bekendquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is hetquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:16 schreef Bartholomeus het volgende:
Ga ff je frustraties op een ander projecterenquote:
Je kan ze nooit allemaal tegelijk aantrekken met een luchtje, dus je zal ze ook nooit allemaal tegelijk afstoten luchtje. Ze kunnen wel afknappen op iets universeels, een man met een onzeker karakter bijvoorbeeld. Dat vindt geen enkele vrouw leuk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
Nou dat dus wel, maar het moet ook niet afstoten zeg maar
Geurtjequote:
Uiteraard, wou alleen maar weten of het een beetje in de smaak valt enzo, in z'n algemeenheidquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ze nooit allemaal tegelijk aantrekken met een luchtje, dus je zal ze ook nooit allemaal tegelijk afstoten luchtje. Ze kunnen wel afknappen op iets universeels, een man met een onzeker karakter bijvoorbeeld. Dat vindt geen enkele vrouw leuk.
Waarom dacht je dat ik 'm gekocht heb?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Of je spuit een luchtje op dat je zelf lekker vindt ruiken.
Ja weet ik 't, waarom vraag je het nu dan pasquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik 'm gekocht heb?
Nou, omdat ik het dus zelf wel wat vind en ik benieuwd was naar de eventuele reactiesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja weet ik 't, waarom vraag je het nu dan pas
Ik draag soms Noa van Cacharel. Verder nooit iets. Vooral omdat ik dat gewoon vergeet/er niet aan denk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een paar van die flesjes van de Body Shop
met zoveel sokken over elkaar pas ik niet meer in m'n schoenenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon aantrekken wat erop hangt.
In dat geval: ik weet dat mijn moeder dat luchtje aan mijn vader cadeau heeft gegeven als hippe opvolger van zijn Old Spice.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
Nou, omdat ik het dus zelf wel wat vind en ik benieuwd was naar de eventuele reacties
Je ruikt van jezelf lekkerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik draag soms Noa van Cacharel. Verder nooit iets. Vooral omdat ik dat gewoon vergeet/er niet aan denk.
Als ex dan op een date zei dat ik lekker rook dan snapte ik het ook niet![]()
.
Ouwe lulletjes dragen het, oh buggerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval: ik weet dat mijn moeder dat luchtje aan mijn vader cadeau heeft gegeven als hippe opvolger van zijn Old Spice.
M'n eigen pa is ook een ouwe lul, now what?quote:
Heeft ie je mishandeld ofzo?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
M'n eigen pa is ook een ouwe lul, now what?
Nee, hoezoquote:
Peu, ik vind dat je moet weten dat ik Bartholomeus op jou vind lijken. En hem daarom ook Peu noem wanneer ik daar zin in heb.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:58 schreef PeuRac het volgende:
Droger gaat je kleding van stukalleen bij hoge nood gaat er kleding in. Verder gebruik ik em alleen voor handdoeken, beddengoed, etc. Daar heb ik geen ruimte voor om te drogen.
Wie?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Peu, ik vind dat je moet weten dat ik Bartholomeus op jou vind lijken. En hem daarom ook Peu noem wanneer ik daar zin in heb.
Het hangt hier aan de deur.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:58 schreef PeuRac het volgende:
Droger gaat je kleding van stukalleen bij hoge nood gaat er kleding in. Verder gebruik ik em alleen voor handdoeken, beddengoed, etc. Daar heb ik geen ruimte voor om te drogen.
van dragen ook. niet meer doen dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:58 schreef PeuRac het volgende:
Deed ik ook toen ik geen droger had, nu zit die bij t appartement.quote:
Van wassen slijt kleding vele malen sneller dan van het dragenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
van dragen ook. niet meer doen dan?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
van dragen ook. niet meer doen dan?
quote:
Ik kan even niet, ik zit in een taartenfase. Ik maak taarten, ik eet ze op, ik ben dolgelukkig. Als deze fase over is bel ik je.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
wanneer spreken we af? doe ik het voor
Nou, ik heb een kast vol kleren en een droger: nergens last van.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van wassen slijt kleding vele malen sneller dan van het dragenEen droger is nog erger dan wassen
Waar zet het allemaal aan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
Ik kan even niet, ik zit in een taartenfase. Ik maak taarten, ik eet ze op, ik ben dolgelukkig. Als deze fase over is bel ik je.
Bijquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:07 schreef Tegan het volgende:
Oh, het regent niet meer![]()
. Maar nu blijf ik lekker hier denk ik.
meer/minder hadden we het niet over. het slijt. punt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van wassen slijt kleding vele malen sneller dan van het dragenEen droger is nog erger dan wassen
Ik moet ze er juist instoppenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:08 schreef Tegan het volgende:
Al dat gepraat over kleren doet me wel denken dat ik mijn kleren eens uit de dozen moet halen.
*noteert* *opslaat* *archiveert* *getuigen zoekt*quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan even niet, ik zit in een taartenfase. Ik maak taarten, ik eet ze op, ik ben dolgelukkig. Als deze fase over is bel ik je.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:07 schreef Tegan het volgende:
Oh, het regent niet meer![]()
. Maar nu blijf ik lekker hier denk ik.
Bij je zus op haar kont en bovenbenen.quote:
Nergens goed voor, gewoon naakt thuis zitten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:08 schreef Tegan het volgende:
Al dat gepraat over kleren doet me wel denken dat ik mijn kleren eens uit de dozen moet halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |