abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 augustus 2011 @ 15:02:31 #251
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_100462952
quote:
11s.gif Op maandag 8 augustus 2011 15:01 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Wat dat betreft ben ik blij dat ik niet aan de heroïne zat :X

Wel eens wat van die afkickverhalen gelezen... :r
Mja... Dan is het een graadje erger, haha :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_100463027
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 15:02 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Mja... Dan is het een graadje erger, haha :D
En ik voel me nu al een junk :')
  maandag 8 augustus 2011 @ 15:13:05 #253
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_100463258
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2011 15:04 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

En ik voel me nu al een junk :')
Hehe. Sterkte :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_100464218
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 15:13 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hehe. Sterkte :P
Thanx, gaat goedkomen hoop ik. Het valt me momenteel in ieder geval al minder zwaar dan ik had verwacht, dus hopelijk is dat positief.
  maandag 8 augustus 2011 @ 15:40:57 #255
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_100464251
Ooo, dat zeker! :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 8 augustus 2011 @ 15:42:22 #256
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_100464315
Succes ermee! *O*
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_100464574
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2011 15:42 schreef KaBuf het volgende:
Succes ermee! *O*
thanx!
pi_100466378
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:40 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik weet het. Ik doe het ook eigenlijk meer voor het geld dan voor mijn gezondheid. Moet wel zeggen dat het me tot nu toe nog wel goed afgaat, maar dat ligt ook aan de drukte hier hoor. Alleen vanavond thuis wordt erg moeilijk denk ik. Merk nu wel dat ik me iets moeilijker kan concentreren en er komt een lichte hoofdpijn opzetten. Maar dat had ik al wel verwacht.
Ga iets actiefs doen: wandelen, zwemmen, fietsen et cetera! En drink veel water...

Fysieke afkickverschijnselen zijn het ergst, maar dat duurt maar een dag of 5 hooguit. De gewoonte gaat minder snel weg, maar dat slijt ook op den duur...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_100466905
Ik was van plan om vanavond wat huishoudelijk werk te doen, afwassen, stofzuigen hier en daar, dat soort dingen, maarja, dan heb ik morgenavond weer niks te doen. Misschien dat ik een rondje ga fietsen, dat is ook geen verkeerd idee.

Ik denk ook dat deze week het ergst is, alhoewel ik het tot nu toe wel mee vind vallen. Tenminste, qua trek in een peuk, dat valt heel erg mee, de fysieke verschijnselen had ik wel verwacht, maar aan de andere kant, ik had ook verwacht dat ik rond deze tijd van de dag trillend en bevend op de grond zou liggen, dat valt ook wel reuze mee. En ik ben nog steeds aardig, had verwacht dat het wel op mijn humeur zou inwerken.
pi_100467024
De eerste dag heb je er ook nog niet zo last van. De tweede en derde dag zijn het ergst.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_100467168
Ik ben zelf gestopt met fulltime roken omdat ik het niet zo lekker meer vind en last had van kortademigheid en kriebels/steken op de borst (soort van chronische hyperventilatie). Nu rook ik alleen nog als ik biertjes ga klappen (voornamelijk vrijdagavond en zaterdag).
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_100467242
Ik heb geen zin om een weekendroker te worden, het is of altijd of helemaal niet roken, nu dus helemaal niet.

En het geld is een hele grote reden voor me, maar als ik nog eens nadenk, hier op het werk sta ik als ik bovenaan de trap ben ook al te hijgen, en dat is niet van geilheid...

Nu maar hopen dat morgen en woensdag niet te zwaar zullen zijn... :{
pi_100467467
Ach, het zal wel meevallen als je je gedachten maar kan verzetten. :) En waarschuw al je collega's, vrienden, enzo dat je bent gestopt. Dan bieden ze je niet per ongeluk een sigaret aan ofzo. :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_100467544
Ja, dat is idd het beste, gewoon zorgen dat ik het deze week druk heb. Overigens heb ik het nog maar tegen een paar mensen gezegd, als het niet lukt hoef ik ook niet meer tegen zoveel mensen te zeggen dat ik weer rook :')
pi_100467828
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:00 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, dat is idd het beste, gewoon zorgen dat ik het deze week druk heb. Overigens heb ik het nog maar tegen een paar mensen gezegd, als het niet lukt hoef ik ook niet meer tegen zoveel mensen te zeggen dat ik weer rook :')
Daar moet je niet van uit gaan. :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:07:46 #266
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_100467888
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:00 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, dat is idd het beste, gewoon zorgen dat ik het deze week druk heb. Overigens heb ik het nog maar tegen een paar mensen gezegd, als het niet lukt hoef ik ook niet meer tegen zoveel mensen te zeggen dat ik weer rook :')
Het gaat je gewoon lukken!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_100468270
Ik ga ook van het positieve uit en het gaat me ook lukken, maar een kleine slag om de arm hou ik er wel in ;)

Ik heb er ook bewust voor gekozen om het bam, ineens te doen, en niet zo van goh, volgende week ga ik stoppen, want dan wordt het de week erop, en dan de week daarop, etc.
pi_100468352
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ga ook van het positieve uit en het gaat me ook lukken, maar een kleine slag om de arm hou ik er wel in ;)

Ik heb er ook bewust voor gekozen om het bam, ineens te doen, en niet zo van goh, volgende week ga ik stoppen, want dan wordt het de week erop, en dan de week daarop, etc.
Dat is wel het beste ja...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:19:42 #269
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_100468420
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ga ook van het positieve uit en het gaat me ook lukken, maar een kleine slag om de arm hou ik er wel in ;)

Ik heb er ook bewust voor gekozen om het bam, ineens te doen, en niet zo van goh, volgende week ga ik stoppen, want dan wordt het de week erop, en dan de week daarop, etc.
Zolang je er achter staat, dan lukt het.
Sta je er niet volledig achter, dan gaat het je niet lukken :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_100474922
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:19 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Zolang je er achter staat, dan lukt het.
Sta je er niet volledig achter, dan gaat het je niet lukken :)
Het kutte is dat ik liever zou hebben dat het me gewoon niet meer zou smaken, dat zou veel makkelijker zijn, maar echt, zo'n peuk na het eten, om 6 uur bijvoorbeeld, dat is gewoon lekker. Maar ik betrap me er ook steeds vaker op dat het ook gewoon een automatisme is hoor, zeker in de avond. Heel vaak nog een peukie voor het slapen gaan, terwijl je er niet eens altijd zin in hebt. Of op het werk, op vaste tijden, 's ochtends 2 en 's middags 3 bijvoorbeeld. Terwijl ik het tot half in de middag nog goed kon volhouden zonder roken, daarna werd het wat moeilijker.

En nu trek ik het met momenten heel slecht. Daarnet de was gedaan, als je bezig bent is er niks aan de hand, ga niet stilzitten, zoals nu. Ik ga wel ff een eindje fietsen zo, ff buiten en bezig. Ik weet ook niet wat nou eigenlijk erger is, de lichamelijke verslaving, op diverse manieren voelen dat je lichaam nicotine nodig hebt, of het geestelijke, die hoer van een duivel, dat klotestemmetje in je hoofd dat je telkens maar weer verteld hoe lekker een peuk nu wel niet zou zijn. Ik krijg spontaan zin om Trainspotting te gaan kijken, zo'n wereld zit ik nu even in :D
pi_100475077
quote:
18s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:58 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Het kutte is dat ik liever zou hebben dat het me gewoon niet meer zou smaken, dat zou veel makkelijker zijn, maar echt, zo'n peuk na het eten, om 6 uur bijvoorbeeld, dat is gewoon lekker.
Herkenbaar, maar het klinkt misschien tegenstrijdig maar een sigaartje doet wonderen. Toch even het genot van roken (en qua smaak veel lekkerder maar dat is persoonlijk en omstanders denken er allicht anders over) maar zonder (althans verwaarloosbaar weinig) nicotine. En dan natuurlijk niet over de longen roken. :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_100475380
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:01 schreef teknomist het volgende:

[..]

Herkenbaar, maar het klinkt misschien tegenstrijdig maar een sigaartje doet wonderen. Toch even het genot van roken (en qua smaak veel lekkerder maar dat is persoonlijk en omstanders denken er allicht anders over) maar zonder (althans verwaarloosbaar weinig) nicotine. En dan natuurlijk niet over de longen roken. :P
Ik neem aan dat je die kleintjes bedoeld? Ik zie mezelf niet zo snel een dikke havana roken na het eten, ja, met wiet erin :') Op zich zou het wel kunnen, ik zal er eens aan denken, alhoewel ik me dan wel in het hol van de leeuw bevind, aangezien er in de winkel naast die sigaren natuurlijk ook allemaal peuken liggen ;)
pi_100475574
quote:
4s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:07 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je die kleintjes bedoeld? Ik zie mezelf niet zo snel een dikke havana roken na het eten, ja, met wiet erin :') Op zich zou het wel kunnen, ik zal er eens aan denken, alhoewel ik me dan wel in het hol van de leeuw bevind, aangezien er in de winkel naast die sigaren natuurlijk ook allemaal peuken liggen ;)
Die kleintjes zijn ranzig. Probeer eens tuitknak, een soort tussenvorm. :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 8 augustus 2011 @ 20:12:43 #274
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_100475610
quote:
4s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:07 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je die kleintjes bedoeld? Ik zie mezelf niet zo snel een dikke havana roken na het eten, ja, met wiet erin :') Op zich zou het wel kunnen, ik zal er eens aan denken, alhoewel ik me dan wel in het hol van de leeuw bevind, aangezien er in de winkel naast die sigaren natuurlijk ook allemaal peuken liggen ;)
Niet doen!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_100478328
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:12 schreef teknomist het volgende:

[..]

Die kleintjes zijn ranzig. Probeer eens tuitknak, een soort tussenvorm. :)
Panatella's, die moet je hebben.
Petit Panatella van Justus van Maurik ;)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')