Nog niet bij Bruce Springsteen geweest dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:54 schreef TJLinden het volgende:
[..]
Paul McCartney is een mooi voorbeeld van hoe het ook kan: ontzettend gracieus oud worden en nog steeds een prachtige, loepzuivere stem die de nummers met evenveel (bijna nog meer) karakter en warmte brengt als 'back in the day'. Ik heb 'm pas 1 keer gezien (twee jaar terug in het Gelredome), maar dat was waarschijnlijk wel het mooiste concert dat ik ooit heb meegemaakt!
working man blues is een nummer die normaal de gevoelige snaar bij me raakt maar gister totaal niet. Misschien lag het wel een beetje aan mij dan als jullie het wel goed vonden allemaal. Vond het ook echt een kutpubliek. Mensen die luid met elkaar praten tijdens het schitterende sailing to philli. En allemaal ander kutvolk. Een gozer achter mij die meezong. Wat mij niet uitmaakt maar hij schreeuwde elke keer de tekst die bob daarna pas zong. Steeds te vroeg dus. En vaak de verkeerde tekstquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:04 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Nog niet bij Bruce Springsteen geweest dus![]()
Ik vond het een mooi concert zowel van Knopfler als Dylan. Hoogtepunt bij Knopfler was Speedway At Nazareth en bij Dylan was dat Working Man Blues #2 een van de beste liedje van Dylan ooit!
Nee het luid praten was tijdens Sailing to Phili en andere rustige nummers van Mark.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:57 schreef J.J.De-Bom het volgende:
Wat je bedoelt te zeggen is dat Bob de mensen niet echt kon boeien.
Ik vond Corned Beef City leuker/interessanter, maar ben wel benieuwd naar de versie die op de plaat gaat verschijnen.quote:
Ik wilde hier eigenlijk nog serieus op ingaan, maar de enige logische reactie is:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:38 schreef Generalissimo het volgende:
Man hij zat een beetje achter ze hoed verscholen, helft van de tijd recht vooruitkijkend achter ze keyboard wat dus niet richting het publiek en het klonk nergens naar, ze band was kut en de lokale coverband kan zijn werk nog beter zingen dan hijzelf. Wat kan jij slap lullen zeg ik denk als die op het podium had gepoept je hier ook vol lof over had gepraat
Volgens mij was iedereen het er wel over eens dat zijn band in ieder geval uitstekend was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:38 schreef Generalissimo het volgende:
Man hij zat een beetje achter ze hoed verscholen, helft van de tijd recht vooruitkijkend achter ze keyboard wat dus niet richting het publiek en het klonk nergens naar, ze band was kut en de lokale coverband kan zijn werk nog beter zingen dan hijzelf. Wat kan jij slap lullen zeg ik denk als die op het podium had gepoept je hier ook vol lof over had gepraat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |