The xx.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Topic moet nog wel even vol. [ afbeelding ]
Ik moet toegeven dat ik alleen dat nummer van ze ken. Ik hoorde 'm tijdens een film en moest weten welk nummer 't was.quote:
's Nachts experimenten in de stoute tent.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
En vooral erg veel kloten altijd.![]()
Oh, en de geur van de sokken na zomerkamp.![]()
quote:
quote:The video is supposed to juxtaposed the song. She's saying she doesnt have to leave, that everything is great. But the video is what happens when you realize that its not perfect, that the other person is flawed, and you're just living in routine. So she stops, and then she's gone, and thats when the guy notices. The last girl realizes this, but decides to keep going even though the room is on fire.
Daar gingen bij ons alleen de jongetjes met de meisjes heen, wij hadden geen spannende jongetjes jongetjes expirimenteertentquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
's Nachts experimenten in de stoute tent.![]()
Dat heb ik nou met dansles.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:55 schreef Ang3l het volgende:
Scouting.... Heeft me nooit iets geleken. Zaten ook weinig vrienden van ons bij.
Dat waren pubers onderling.quote:En de stoute tent klinkt wel echt heel erg smerig in de context van kinderen
dat zeggen zwangere vrouwen ook altijd tegen mij, maar ja ik ben dan ook dol op kinderen...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, de baby van mijn collega/vriendin wordt naar een best wel lekker ding vernoemd eigenlijk
Ze is echt zoooo bol... dat ik zeg dat het er 2 zijn. En als ik gelijk heb dan krijg ik er eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |