abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99792760
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 13:06 schreef Loppe het volgende:
Mens is toch ontstaan in Afrika? Ik zie niet in wat daar racistisch aan is.
Nog een keer dan.
De aardse cyclus van iedere mens zal in het oerwoud beginnen en via duizenden levens tot het blanke ras evolueren. Dit is te vergelijken met het behalen van een graad in een studie: een student moet zich ook stapsgewijs opwerken tot die bepaalde graad.
pi_99793258
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 13:53 schreef thesiren.nl het volgende:

[..]

Nog een keer dan.
De aardse cyclus van iedere mens zal in het oerwoud beginnen en via duizenden levens tot het blanke ras evolueren. Dit is te vergelijken met het behalen van een graad in een studie: een student moet zich ook stapsgewijs opwerken tot die bepaalde graad.
Ja, reïncarnatie. Wat is daar racistisch aan?
pi_99794279
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 13:53 schreef thesiren.nl het volgende:

[..]

Nog een keer dan.
Evolutie heeft geen doel, het is slechts het vergroten van de genetische diversiteit om de overlevingskansen van een soort te vergroten.

Waar jij van praat is een neo-evangelistische vorm van reincarnatie in intelligent design.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 15:18:11 #29
8372 Bastard
Persona non grata
pi_99796944
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:05 schreef thesiren.nl het volgende:
Jozef dacht verder over het leven op aarde? Hij is een schandaleuze racist waarvan de denkbeelden van mij in het vergetelheid putje mogen.

Zulke denkbeelden kunnen na de oorlog echt niet meer.
Van al die prachtige teksten haal je dit zo aan.. alsof het afbreuk zou doen aan de rest. Zijn teksten zijn vervuld van liefdevolle woorden voor de mensheid in zijn algemeen.
The truth was in here.
  woensdag 27 juli 2011 @ 04:19:53 #30
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_99991624
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:05 schreef thesiren.nl het volgende:
Jozef dacht verder over het leven op aarde? Hij is een schandaleuze racist waarvan de denkbeelden van mij in het vergetelheid putje mogen.

Zulke denkbeelden kunnen na de oorlog echt niet meer.
Ik ben het met je eens. Dat laatste zinnetje over de student zegt dus dat het blanke ras het beste/hoogste is wat een mens kan zijn. Daarmee zegt hij dus ook dat elk ander ras dat niet blank is, lager dan het blanke ras is. Dat is racisme van hier tot elk land waarvan de bevolking niet blank is. Ben het helemaal met je eens dat dit na de oorlog echt niet kan.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_99997435
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 04:19 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben het met je eens. Dat laatste zinnetje over de student zegt dus dat het blanke ras het beste/hoogste is wat een mens kan zijn. Daarmee zegt hij dus ook dat elk ander ras dat niet blank is, lager dan het blanke ras is. Dat is racisme van hier tot elk land waarvan de bevolking niet blank is. Ben het helemaal met je eens dat dit na de oorlog echt niet kan.
Een hoogopgeleide voelt zich ook persistent hoger dan een arbeider. Hoe noem je dat dan?
  woensdag 27 juli 2011 @ 12:14:51 #32
8372 Bastard
Persona non grata
pi_99998426
Stel dat bepaalde bevolkingsgroepen op aarde dienen als een vorm van karma voor andere mensen?
The truth was in here.
  woensdag 27 juli 2011 @ 12:21:07 #33
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_99998730
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:14 schreef Bastard het volgende:
Stel dat bepaalde bevolkingsgroepen op aarde dienen als een vorm van karma voor andere mensen?
Als we kijken naar theosophy bestaan we uit diverse kern rassen die de aarde hebben gedomineerd.
Inderdaad allen met een ander doel en kijk op het leven.
Het leven nu is een grote mengelmoes van deze rassen.

Het is trouwens wel zo dat een soort arisch ras probeert te domineren.
Wie deze van oorsprong waren is me niet bekend. Het kasten systeem in India is hiermee begonnen.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_99999091
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:21 schreef Ticker het volgende:

[..]

Als we kijken naar theosophy bestaan we uit diverse kern rassen die de aarde hebben gedomineerd.
Inderdaad allen met een ander doel en kijk op het leven.
Het leven nu is een grote mengelmoes van deze rassen.

Het is trouwens wel zo dat een soort arisch ras probeert te domineren.
Wie deze van oorsprong waren is me niet bekend. Het kasten systeem in India is hiermee begonnen.
Het kastensysteem in India is hetzelfde systeem als binnen de reptielen maatschappij en het oorspronkelijke rijk van Lemurie: een hierarchie van 7 lagen.

De ariers in India zijn hybrids behoren tot de hogere lagen zoals de adel en Radjas e.d.
  woensdag 27 juli 2011 @ 12:37:45 #35
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_99999739
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:28 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het kastensysteem in India is hetzelfde systeem als binnen de reptielen maatschappij en het oorspronkelijke rijk van Lemurie: een hierarchie van 7 lagen.

De ariers in India zijn hybrids behoren tot de hogere lagen zoals de adel en Radjas e.d.
Maar ik weet nog steeds niet of zij nou intern, of extern kwamen.

Of zijn ze de interne volken (volken uit de aarde) gaan manipuleren en gaandeweg zijn de zielen zelf op aarde gaan reincarneren en in gemixte bloedlijnen?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  woensdag 27 juli 2011 @ 13:49:32 #36
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_100003265
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:51 schreef Loppe het volgende:

[..]

Een hoogopgeleide voelt zich ook persistent hoger dan een arbeider. Hoe noem je dat dan?
Discriminatie is niet hetzelfde als racisme
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_100004356
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 13:49 schreef Moonwalk het volgende:
Discriminatie is niet hetzelfde als racisme
Soit, ik snap de controverse. Zie ook Bastards reactie

[ Bericht 13% gewijzigd door Loppe op 27-07-2011 15:06:05 ]
pi_100025547
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:37 schreef Ticker het volgende:

[..]

Maar ik weet nog steeds niet of zij nou intern, of extern kwamen.
moeilijk te zeggen want de tijd is een kromme in deze termen; d.w.z. de tijd gedraagt zich anders..

quote:
Of zijn ze de interne volken (volken uit de aarde) gaan manipuleren en gaandeweg zijn de zielen zelf op aarde gaan reincarneren en in gemixte bloedlijnen?
De aarde was vroeger alleen een waterplaneet met zeedieren, zeeplanten. Mensen, insecten, zoogdieren en reptielen, planten etc. zijn later gekomen uit andere sterrenstelsels en hebben zich later gemengd.

Reincarnatie van een hybride is in dit geval is alleen mogelijk als de zielesubstantie een oorspronkelijke ziel is geweest van het hoogste spirituele ras waar de hybride uit voortkomt.

Bijv. een ziel van een dolfijn kan incarneren als ziel van een hybride mens-dolfijn.
pi_100025592
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:00 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

moeilijk te zeggen want de tijd is een kromme in deze termen; d.w.z. de tijd gedraagt zich anders..

[..]

De aarde was vroeger alleen een waterplaneet met zeedieren, zeeplanten. Mensen, insecten, zoogdieren en reptielen, planten etc. zijn later gekomen uit andere sterrenstelsels en hebben zich later gemengd.

Reincarnatie van een hybride is in dit geval is alleen mogelijk als de zielesubstantie een oorspronkelijke ziel is geweest van het hoogste spirituele ras waar de hybride uit voortkomt.

Bijv. een ziel van een dolfijn kan incarneren als ziel van een hybride mens-dolfijn.
Damn... volgens mij heb jij ook het nodige geslikt...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_100025775
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:01 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Damn... volgens mij heb jij ook het nodige geslikt...
Wel, ....

Rot s.v.p. op als je niks kunt bijdragen op BNW.

Oh ja : een tip;

blijf ver uit mijn buurt. Grrr. }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')