Nee gevalletje huilie-topic nummer zoveel waarin een oh zo aardige jongen weer loopt te klagen dat hij geen meiden kan krijgen. Dat ligt dan aan je doelgroep.quote:
Met verlegenheid is niets mis.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:13 schreef Sourcecode het volgende:
Maar om het verhaal kort te maken: Vrouwen vinden verlegenheid of gebrek aan zelfvertrouwen bij een man niet aantrekkelijk.
Wat?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee gevalletje huilie-topic nummer zoveel waarin een oh zo aardige jongen weer loopt te klagen dat hij geen meiden kan krijgen. Dat ligt dan aan je doelgroep.
Ik heb het gelezen en dat is ongeveer wel de strekking. "ik ben zo'n aardige gozer maar meiden willen alleen foute mannen".quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:49 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wat?Heb je de OP wel goed gelezen?
Ik klaag nergens dat ik niemand kan krijgen hoor.
Ik vraag me gewoon iets af wat ik observeer. Je komt wel agressief over, net een echte borderliner.
Dan heb je het verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen en dat is ongeveer wel de strekking. "ik ben zo'n aardige gozer maar meiden willen alleen foute mannen".
Ik ben het schoolvoorbeeld van een vrouw die juist niet op foute mannen valt, dus ik weet gewoon waar ik het over heb.
Dat denk ik, het komt denk ik omdat er dus echt tig van dat soort topics op Fok! zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:52 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dan heb je het verkeerd geïnterpreteerd.
Da's waar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat denk ik, het komt denk ik omdat er dus echt tig van dat soort topics op Fok! zijn.
Als je het niet begrijpt is het dan niet wijzer er geen mening over te hebben?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:19 schreef thekatorosa het volgende:
Nou ik ken dus een meisje, echt een superleuk spontaan en knap meisje. Zij valt al haar hele leven op foute mannen. Sinds kort heeft ze dus een relatie met een hoerenbaas, ze zegt dat ze nog nooit zo gelukkig is geweest...sorry hoor maar daar snap ik echt helemaal niets van.
Ik zeg alleen dat ik het niet begrijp...ik zeg toch niet dat het een kutwijf is ofzo?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:32 schreef Canillas het volgende:
[..]
Als je het niet begrijpt is het dan niet wijzer er geen mening over te hebben?
Ja, maar hou je het dan bij ''ik begrijp het niet'' of ga je uitzoeken waarom?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:40 schreef thekatorosa het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik het niet begrijp...ik zeg toch niet dat het een kutwijf is ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |