SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
[ Bericht 99% gewijzigd door MPG op 14-07-2011 18:53:19 ]KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Mooizoquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:34 schreef sproetjes het volgende:
6 boterhammen alik kan geen nieuw topic openen vanaf mn ipod!! Dus kan iemand dat ff doen voor me?
Zo! Das vlot!quote:
als je maar moe genoeg bent slaap je vanzelfquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:22 schreef sproetjes het volgende:
Nu een poginh tot slapen met deze kak kussens
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:58 schreef ayumu het volgende:
Mede-limburger meld zich ben eigenlijk import maar woon hier al flink wat jaartjes in de provincie.
Wees welkomquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:58 schreef ayumu het volgende:
Mede-limburger meld zich ben eigenlijk import maar woon hier al flink wat jaartjes in de provincie.
quote:
Dank u!quote:
Niet verkeerdquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:37 schreef ayumu het volgende:
[..]
[..]
Dank u!
Altijd blijven hangen hier in limburg maar ja de laatste 5 jaar bij iedere ochtend wandeling dit uitzicht dus ik stel al 5 jaar mijn terug keer naar brabant uit en dat zal zo wel blijven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
aaaaarrrrrrrgh! Trage kut providers ook altijd!..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:52 schreef nattermann het volgende:
Haha ja, mobiel vanaf het werk. Krijg thuis pas de 19e weer internet, dus tot die tijd is het even behelpen.
Een dorpje bij sittard waar ik ooit ben beland maar nooit meer vertrokkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet verkeerd! Waar is dat, als ik vragen mag?
Gewoon vragen of je een biertje kunt krijgen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 04:12 schreef sproetjes het volgende:
Fijn man slapen in t ziekenhuis!sliep ik net: "hallo,laatste nachtcontrole,kun je een beetje slapen?"
-"ja wel voordat jij kkwam met je gekwaak"
En potdomme net weer *lampje in gezicht*"hallooooo! Kun je slapen? Wil je nog nieuw ijswater?"
Zucht...
Valt vies tegen zo zonder internet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:55 schreef Tism het volgende:
[..]
aaaaarrrrrrrgh! Trage kut providers ook altijd!..![]()
Hoe is dat nou zo'n leven zonder een goede internetverbinding?..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |