SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
[ Bericht 99% gewijzigd door MPG op 14-07-2011 18:53:19 ]KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Mooizoquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:34 schreef sproetjes het volgende:
6 boterhammen alik kan geen nieuw topic openen vanaf mn ipod!! Dus kan iemand dat ff doen voor me?
Zo! Das vlot!quote:
als je maar moe genoeg bent slaap je vanzelfquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:22 schreef sproetjes het volgende:
Nu een poginh tot slapen met deze kak kussens
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:58 schreef ayumu het volgende:
Mede-limburger meld zich ben eigenlijk import maar woon hier al flink wat jaartjes in de provincie.
Wees welkomquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:58 schreef ayumu het volgende:
Mede-limburger meld zich ben eigenlijk import maar woon hier al flink wat jaartjes in de provincie.
quote:
Dank u!quote:
Niet verkeerdquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:37 schreef ayumu het volgende:
[..]
[..]
Dank u!
Altijd blijven hangen hier in limburg maar ja de laatste 5 jaar bij iedere ochtend wandeling dit uitzicht dus ik stel al 5 jaar mijn terug keer naar brabant uit en dat zal zo wel blijven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
aaaaarrrrrrrgh! Trage kut providers ook altijd!..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:52 schreef nattermann het volgende:
Haha ja, mobiel vanaf het werk. Krijg thuis pas de 19e weer internet, dus tot die tijd is het even behelpen.
Een dorpje bij sittard waar ik ooit ben beland maar nooit meer vertrokkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet verkeerd! Waar is dat, als ik vragen mag?
Gewoon vragen of je een biertje kunt krijgen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 04:12 schreef sproetjes het volgende:
Fijn man slapen in t ziekenhuis!sliep ik net: "hallo,laatste nachtcontrole,kun je een beetje slapen?"
-"ja wel voordat jij kkwam met je gekwaak"
En potdomme net weer *lampje in gezicht*"hallooooo! Kun je slapen? Wil je nog nieuw ijswater?"
Zucht...
Valt vies tegen zo zonder internet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:55 schreef Tism het volgende:
[..]
aaaaarrrrrrrgh! Trage kut providers ook altijd!..![]()
Hoe is dat nou zo'n leven zonder een goede internetverbinding?..
is het al 16:15?quote:
Iedereen pinten aan het pakken ofzo?quote:
dat zijn van die dingen die je niet hoeft te weten...quote:Op zondag 17 juli 2011 03:17 schreef Tism het volgende:
Sooooo! Man, volgens mij heb ik er net een heel glas Erdinger uit gepist!..
Dat ligt aan je referentiekader.quote:
voor mij nog nietquote:
Vakantie? Wat is datquote:
Heel niet, dagdelen zoals ochten middag avond en nacht zijn niet ondergeschikt aan referentiekader maar vast ingedeeld aan tijdquote:
ojee, wat is er?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:52 schreef sproetjes het volgende:
ik vervloek mijn weggehaalde amandel voor het eerst vandaag...![]()
Ja, en als jouw referentiekader in, laten we zeggen, Nieuw-Zeeland ligt, dan is jouw tijd anders dan de tijd van de mensen met het referentiekader in Nederland. En dus komen de dagdelen dan niet overeenquote:Op maandag 18 juli 2011 17:58 schreef huize het volgende:
[..]
Heel niet, dagdelen zoals ochten middag avond en nacht zijn niet ondergeschikt aan referentiekader maar vast ingedeeld aan tijd
Nuhuh dagdelen hebben geen referentiekader omdat ze gewoon vast zitten aan tijd. En aangezien je tijd alleen kunt beleven in het moment (ja diepe shit) is het dagdeel vastgesteld.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en als jouw referentiekader in, laten we zeggen, Nieuw-Zeeland ligt, dan is jouw tijd anders dan de tijd van de mensen met het referentiekader in Nederland. En dus komen de dagdelen dan niet overeen.
Bedoel je, dat als ik 2 meiden samen ergens zie lopen, dat er dan altijd één van die 2 meiden de lelijkste is?..quote:Op maandag 18 juli 2011 22:21 schreef huize het volgende:
[..]
Nuhuh dagdelen hebben geen referentiekader omdat ze gewoon vast zitten aan tijd. En aangezien je tijd alleen kunt beleven in het moment (ja diepe shit) is het dagdeel vastgesteld.
Referentiekader kun je wel toepassen bij een feit als; waarom hebben knappe meiden een lelijkerd bij zich bij het uitgaan. Omdat ze heel niet knap zijn maar in het referentiekader (de omgeving incl lelijke meid) wel knap zijn.
ze kunnen in ieder geval niet precies even knap zijn...quote:Op maandag 18 juli 2011 22:24 schreef Tism het volgende:
[..]
Bedoel je, dat als ik 2 meiden samen ergens zie lopen, dat er dan altijd één van die 2 meiden de lelijkste is?..
vandaag voor t eerst echt veel last, met uitstralingspijn richting mn oorquote:
ow, naarquote:Op maandag 18 juli 2011 22:37 schreef sproetjes het volgende:
[..]
vandaag voor t eerst echt veel last, met uitstralingspijn richting mn oorzometeen een handje pijnstillers en dan naar bed!
Nee, maar waarom is de lelijkste van de 2 dan vaak het meest zelfverzekerd of het gezeligste?..quote:Op maandag 18 juli 2011 22:33 schreef maen het volgende:
[..]
ze kunnen in ieder geval niet precies even knap zijn...
omdat het niet om uiterlijk maar om innerlijk gaatquote:Op maandag 18 juli 2011 22:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee, maar waarom is de lelijkste van de 2 dan vaak het meest zelfverzekerd of het gezeligste?..
Ja, natuurlijk gaat het om innerlijk, daar ben ik al eeuwen geleden achter gekomen, als ze bier hebben gedronken zijn ze meestal het gezelligste, leuk of aangeschoten, als ze wijn of van die zoete troep hebben gedronken zijn ze meestal vervelend, irritant en ladderzat ofzoites..quote:Op maandag 18 juli 2011 22:40 schreef maen het volgende:
[..]
omdat het niet om uiterlijk maar om innerlijk gaat
Maar je gaat eerst op uiterlijk af, voordat je aan het innerlijk toe komt.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:40 schreef maen het volgende:
[..]
omdat het niet om uiterlijk maar om innerlijk gaat
Ook waar..quote:Op maandag 18 juli 2011 22:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar je gaat eerst op uiterlijk af, voordat je aan het innerlijk toe komt.
maar een minder knap iemand kan wel een gezellige uitstraling hebben, dan prik je daar toch wel doorheenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar je gaat eerst op uiterlijk af, voordat je aan het innerlijk toe komt.
ah, dan val ik in de goede groepquote:Op maandag 18 juli 2011 22:43 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk gaat het om innerlijk, daar ben ik al eeuwen geleden achter gekomen, als ze bier hebben gedronken zijn ze meestal het gezelligste, leuk of aangeschoten, als ze wijn of van die zoete troep hebben gedronken zijn ze meestal vervelend, irritant en ladderzat ofzoites..
Mits je er lang genoeg mee om gaat wel ja. Maar als je een paar meiden/jongens een paar uur kent, prikken de meeste daar niet meteen doorheen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:46 schreef maen het volgende:
[..]
maar een minder knap iemand kan wel een gezellige uitstraling hebben, dan prik je daar toch wel doorheen
maar als je dit nu weet, ga je er heel anders naar kijkenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mits je er lang genoeg mee om gaat wel ja. Maar als je een paar meiden/jongens een paar uur kent, prikken de meeste daar niet meteen doorheen.
Ik hoef nergens meer naar te kijken. Ik ben al gelukkig getrouwd hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:50 schreef maen het volgende:
[..]
maar als je dit nu weet, ga je er heel anders naar kijken
was niet alleen voor jou bedoeld, meer je in het algemeenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik hoef nergens meer naar te kijken. Ik ben al gelukkig getrouwd hoor.
Ik heb mijn perfecte innerlijke match gevonden.
Dat is zeker waarquote:Op maandag 18 juli 2011 22:46 schreef maen het volgende:
[..]
maar een minder knap iemand kan wel een gezellige uitstraling hebben, dan prik je daar toch wel doorheen
er is dus nog hoopquote:Op maandag 18 juli 2011 22:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
Je moet maar zo blijven denken, op ieder potje past een deksel (al passen op sommige potjes weer andere potjes, heel vreemd).
misschien moet je iets verder zoekenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:17 schreef Tism het volgende:
Hmmm, Waar zijn de potjes in mijn stadje toch?..
Precies, dit dekseltje houdt dan ook hoopquote:Op maandag 18 juli 2011 22:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
Je moet maar zo blijven denken, op ieder potje past een deksel (al passen op sommige potjes weer andere potjes, heel vreemd).
Gewoon een poging met maen wagen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:17 schreef Tism het volgende:
Hmmm, Waar zijn de potjes in mijn stadje toch?..
..quote:Op maandag 18 juli 2011 23:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon een poging met maen wagen.
heb ik daar zelf ook nog iets in te zeggen?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon een poging met maen wagen.
Nee.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:23 schreef maen het volgende:
[..]
heb ik daar zelf ook nog iets in te zeggen?
Nou? Zeg het eens!..quote:Op maandag 18 juli 2011 23:23 schreef maen het volgende:
[..]
heb ik daar zelf ook nog iets in te zeggen?
Wat is dat nou weer voor flauwekulquote:
Maar waarom zou je daar naar luisterenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:29 schreef maen het volgende:
[..]
[..]
dat dus, ik bedenk dat heus niet zelf
wie weetquote:Op maandag 18 juli 2011 23:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon doen, wie weet is zijn innerlijk precies goed voor je.
Maar als ik dan vraag of je wel even je zegje wil doen?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:31 schreef maen het volgende:
[..]
omdat ik heel braaf benlijkt me duidelijk
misschien luister ik daar dan ook wel naarquote:Op maandag 18 juli 2011 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar als ik dan vraag of je wel even je zegje wil doen?
Ok, zou je dan toch even je zegje willen doen?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:32 schreef maen het volgende:
[..]
misschien luister ik daar dan ook wel naar
okquote:Op maandag 18 juli 2011 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ok, zou je dan toch even je zegje willen doen?
Nou, vertel...quote:
Ja, potverdomme!..quote:Op maandag 18 juli 2011 23:36 schreef maen het volgende:
[..]
okmaar ik ga er eerst even een nachtje over slapen
help me morgen maar weer herinneren!
Herinner.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:36 schreef maen het volgende:
[..]
okmaar ik ga er eerst even een nachtje over slapen
help me morgen maar weer herinneren!
..quote:UFO’s boven Venlo
VENLO - Boven Trafficport Venlo zullen zaterdagnacht objecten te zien zijn die mogelijk worden herkend als UFO’s. Het zijn echter geen buitenaardse wezens die een bezoek willen brengen aan de Maasstad, maar verlichte modelhelikopters.
Wereldkampioenschap
Modelvliegclub Jupiter organiseert dit jaar voor de tweede keer het wereldkampioenschap modelhelikoptervliegen in de discipline 3D.
Trafficport Venlo
Het evenement vindt komend weekend plaats op Trafficport Venlo aan de Olivier van Noortweg.
Nachtvliegen
Het nachtvliegen waarbij speciaal geprepareerde helikopters met verlichting in het donker hun stunts laten zien, is gratis te bezoeken.
Als tism dit weekend kan, dan zou ik gewoon voor dit weekend gaan.quote:
helaas ben ik komend weekend niet beschikbaar...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als tism dit weekend kan, dan zou ik gewoon voor dit weekend gaan.
Bioscoopje is altijd wel prima op een eerste date.
Door de week mag ook natuurlijk. Op donderdagavond of zo...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:49 schreef maen het volgende:
[..]
helaas ben ik komend weekend niet beschikbaar...
dan zit ik in Wageningen, da's niet heel handigtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Door de week mag ook natuurlijk. Op donderdagavond of zo...
Alsof iemand niet die kant op zou kunnen komenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:55 schreef maen het volgende:
[..]
dan zit ik in Wageningen, da's niet heel handigt
neuh, dat doet alleen een gekquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof iemand niet die kant op zou kunnen komen...
dacht dat jij zo graag matchmaker speeldequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
Misschiem moet jullie anders even mailen/PM-en/MSN-en of zo. Dan komt dat wel helemaal goed.
Hahahaquote:
Zelfkennis ftwquote:
Daar heb ik al voor gespeeld, maar ik kan niet in jullie agenda's kijken. Tenzij jullie me die even dorosturen natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:07 schreef maen het volgende:
[..]
dacht dat jij zo graag matchmaker speelde
Wie zegt dat ik sproetjes met jou wil laten daten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:33 schreef Tism het volgende:
[..]
Damn! Krijg het wel druk zo de komende weken..
Met wie anders danquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik sproetjes met jou wil laten daten.
Wat sproetjes wil..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Love is in the air.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
FOK! Limburg Dating, ik weet wat er van kan komen.
ik ben niet beschikbaar voor datesquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
quote:
Ja, en nu?quote:
Ik vraag me dus precies hetzelfde af nu...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en nu?
Mij een beetje dood maken met een blije mus...
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik vraag me dus precies hetzelfde af nu...
Voor deze keer is het je vergeven.quote:
Eerst tism en mean op date sturen. Als dat niets wordt, dan mag jij proberen. Maar ik ga er van uit dat het niet mislukt. Dus je zult helaas even moeten wachten...quote:
Heb je geen films/series om te kijken?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:11 schreef sproetjes het volgende:
verveel me nog steeds zo erg dat ik zelfs 2 facebook games ben gestart
Ik wil anders wel een potje tegen je schaken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:13 schreef sproetjes het volgende:
opzich wel, maar ik word zo murg van alleen tv kijken...
je hebt er wel vertrouwen inquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor deze keer is het je vergeven.
[..]
Eerst tism en mean op date sturen. Als dat niets wordt, dan mag jij proberen. Maar ik ga er van uit dat het niet mislukt. Dus je zult helaas even moeten wachten...
Haakt ie af..quote:
Gaat het feest niet door?quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaat het feest niet door?
Mooi. * MPG agenda erbij pakt.
HmmHmm... Iets met 'gek'quote:
Daar hadden we t vanmiddag nog overquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:27 schreef Tism het volgende:
Dadelijk lekker(e) HAMBURGERS maken!..![]()
De ingrediënten op volgorde:
Broodje
Curry/Mayo
Uienringen (half gebakken)
HAMBURGERS
Kaas
Roomham
Slaai
Augurkjes (1-tje)
Broodje..
....
Xperia Ray.quote:
Wat is de staat van de accuquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Xperia Ray.
Die moet mijn X10 vervangen, dus als daar iemand interesse in heeft, dan hoor ik het wel.
Dat ik een gek benquote:
4 tot 5 dagen, en geen idee wat dat ding nog waard zou zijn nu eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is de staat van de accu?
En wat vraag je ervoor?
Een X10 met een accuduur van 4-5 dagenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
4 tot 5 dagen, en geen idee wat dat ding nog waard zou zijn nu eigenlijk.
Bij zeer intensief gebruik gaat die inderdaad maar 2 dagen mee. Ik heb wel timeriffic geinstalleerd. Daarmee verbruikt die in de nacht maar 1% of 2% van de accu.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Een X10 met een accuduur van 4-5 dagen????
Of ik heb het verkeerde toestel voor me, of je doet er he-le-maal niks mee in die tijd![]()
?
[ afbeelding ]
Accu trekt het hier nog geen dag, bij intensief gebruik.
Ah, check. Ik dacht alquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij zeer intensief gebruik gaat die inderdaad maar 2 dagen mee. Ik heb wel timeriffic geinstalleerd. Daarmee verbruikt die in de nacht maar 1% of 2% van de accu.
Gefeliciteerd!..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:03 schreef nattermann het volgende:
EINDELIJK weer internet![]()
Wat heb ik dat gemist zeg. Kromme vinger van het internetten op m'n mobiel
Ook als ik zeg dat hij vodafone branded is?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, check. Ik dacht al.
Laat maar weten wat je ervoor wil hebben. Als ik het niet te gek vind, overweeg ik het om 'm dan als reserve in te gaan zetten.
Nu die interactieve TV nog aangeslingerd krijgen, en alles is weer compleetquote:
Interactieve TV, wat is dat?..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:09 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nu die interactieve TV nog aangeslingerd krijgen, en alles is weer compleet
Boeit dat wat als ik alleen voor de accu gaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook als ik zeg dat hij vodafone branded is?
Ah. Een nieuwe accu kost rond de 80 euro, dus die kun je dan beter kopen lijkt me...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Boeit dat wat als ik alleen voor de accu ga?
Ik heb tanden!..quote:
Bah! Reclames..quote:
Nou danquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:20 schreef maen het volgende:
[..]
dát wist ik almaar waarom wil je dan zo graag die date?
(of ben ik nu heel dom....)
er vallen ineens een heleboel kwartjes...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou dan!
Is het dan nog niet duidelijk?
Haha, welke kwartjes danquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:43 schreef maen het volgende:
hoop ik alleen dat het de goede kwartjes zijn...
Op die datequote:Op woensdag 20 juli 2011 00:05 schreef maen het volgende:
[..]
ja hallo, dat moet jij me gaan vertellen!
Denk jequote:Op woensdag 20 juli 2011 00:10 schreef maen het volgende:
[..]
ach dan ga je toch alleen maar ontwijken
Ziet er erg goed uit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:40 schreef nattermann het volgende:
Vandaag over 3 weken zit ik hier:
[ afbeelding ]
was het maar al avondquote:
waar hangt dat van af dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:52 schreef sproetjes het volgende:
indd... ik wil nu wel eens weten of we volgene week op vakantie gaan of niet
Van 't vriendje, denk ikquote:
Hoezo dat? Of jullie met hen meegaan ofzo?quote:
Om te controleren of ze wel met hun handen boven de dekens slapen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo dat? Of jullie met hen meegaan ofzo?
jij zit in de buurtquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Om te controleren of ze wel met hun handen boven de dekens slapen.
Je moet eens aan ze vragen of ze vergeten zijn hoe zij vroeger waren. Dan kun je meteen zonder problemen op vakantie gaan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:49 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jij zit in de buurt
zijn ouders zijn een beetje moeilijk op dat gebied...
maar we gaan absoluut niet met hen mee hoor!gewoon lekker met zn 2 naar turkije
Of dat is juist precies waar ze bang voor zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet eens aan ze vragen of ze vergeten zijn hoe zij vroeger waren. Dan kun je meteen zonder problemen op vakantie gaan.
Dat jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:14 schreef maen het volgende:
[..]
Of dat is juist precies waar ze bang voor zijn
Zolang je nog niet op date bent geweest ben je gewoon mean.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:22 schreef maen het volgende:
[..]
Schrijf mijn naam nou eens goed! Ik ben niet gemeen, ik ben maan maar dan anders
haha dankje!quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zolang je nog niet op date bent geweest ben je gewoon mean.
Ik zal er op gaan letten...![]()
PM/DM sturen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:47 schreef maen het volgende:
[..]
haha dankje!
maar hij laat niks van zich horen, hoe moet dat nou?
waarom turkije ?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:49 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jij zit in de buurt
zijn ouders zijn een beetje moeilijk op dat gebied...
maar we gaan absoluut niet met hen mee hoor!gewoon lekker met zn 2 naar turkije
Ultimatum stellen. En anders: next!quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:47 schreef maen het volgende:
[..]
haha dankje!
maar hij laat niks van zich horen, hoe moet dat nou?
aha niet al te actiefquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:51 schreef sproetjes het volgende:
waarom niet turkije?ik hoor er genoeg goede verhalen van, vriendlief is er vorig jaar geweest en heeft t super gehad, en we willen niet al te actief
wel een beetje sight seeing enzo maar vooral relaxen aangezien we beide een hectisch jaar achter de rug hebben
(willen dan ook richting side, kusadasi of efese en niet alanya of marmaris ofzo)
Koh Larn, Thailandquote:Op woensdag 20 juli 2011 07:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ziet er erg goed uit.
Waar is het?
12 dagen, en 2 dagen een hotel in Bangkok.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En hoeveel dagen ga je er heen?
Leuk. Veel plezier alvast in ieder geval.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
12 dagen, en 2 dagen een hotel in Bangkok.
hehe ik kijk er juist wel naar uitquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
aha niet al te actiefik verveelde me daar wel een beetje. In de avond op het balkon hangen was nog het leukste van alles. En dat terwijl we elke dag een activiteit hadden opstaan, waterpretpark was dan wel tof
![]()
Maar ook niet mijn type mensen en land. Niet dat chillen en relaxen verkeerd is, maar vond het wat te relax. ik slenter het liefste de hele dag door overal doorheen en dat was daar niet mogelijk. Te snel gezien.
Maar dan kunnen anderen het best wel naar hun zin hebben daar.
Ja...quote:
je bent wel heel ongeduldigquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja...
Is dat ultimatum nou al eens afgelopen?
Dankje, gaat helemaal goedkomenquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Leuk. Veel plezier alvast in ieder geval.
ik hoop het voor jequote:Op woensdag 20 juli 2011 13:10 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hehe ik kijk er juist wel naar uitlekker niksen in de warmte
![]()
hopelijk gaat door dus
maar indd zo wil iedereen iets anders he! waterpark willen wij iig ook gaan doen, kapster is in een waterpark bij kusadasi gaan zwemmen met dolfijnen enzo
Valt 't opquote:
Balen, dan maar leuke dagtripjes maken of zo...quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:04 schreef sproetjes het volgende:
geen vakantie voor mij! Ik rekende er al op.. maar t valt toch heel erg zwaar..
Geloof maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:07 schreef sproetjes het volgende:
als ie dat wel mag van papa en mama
bah wat heb ik op dit moment een hekel aan mensen die alles op "het geloof" afschuiven
Arme jijquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:04 schreef sproetjes het volgende:
geen vakantie voor mij! Ik rekende er al op.. maar t valt toch heel erg zwaar..
Belachelijk inddquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:07 schreef sproetjes het volgende:
als ie dat wel mag van papa en mama
bah wat heb ik op dit moment een hekel aan mensen die alles op "het geloof" afschuiven
Hij is toch oud genoeg om zijn eigen mening te delen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:24 schreef sproetjes het volgende:
don't i know it.. tweede relatie waarbij t door de schoonouders op die manier word beïnvloed.. heb er soms echt de buik van vol
Maar volgens mij ligt dat allemaal net wat ingewikkelder, omdat het natuurlijk om het geloof gaat. Dat is als je zelf niet zo gelovig bent heel moeilijk in te schatten, maar wel heel vervelend als het jouw leven ook beinvloedt..quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is toch oud genoeg om zijn eigen mening te delen.
Zullen ze niet zo blij mee zijn, maar hij moet ook op zichzelf kunnen staan.
Vind wel jammer voor je,
Ja zou wel ingewikkeld zijn allemaal. Hopen voor sproetje dat het goed komt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:24 schreef maen het volgende:
[..]
Maar volgens mij ligt dat allemaal net wat ingewikkelder, omdat het natuurlijk om het geloof gaat. Dat is als je zelf niet zo gelovig bent heel moeilijk in te schatten, maar wel heel vervelend als het jouw leven ook beinvloedt..
dat laatste sowiesoquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja zou wel ingewikkeld zijn allemaal. Hopen voor sproetje dat het goed komt.
Ja, gelovige ouders kan best lastig zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja zou wel ingewikkeld zijn allemaal. Hopen voor sproetje dat het goed komt.
goede vriend van me gaat in november trouwen, Is al 4 jaar met zn vriendin samen (ze zijn 22), nog nooit bij elkaar blijven slapen en ze mogen met veel moeite een weekendje weg nu. En het appartement dat ze toegewezen hebben gekregen, mogen ze pas na het huwelijk betrekken. Maar ze zeggen dat ze er zelf helemaal achter staan. Ze weten gewoon niet beter... best bizar, dat er zoveel verschil in leefwereld kan zitten!quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, gelovige ouders kan best lastig zijn... Zelf nooit direct mee te maken gehad, gelukkig, maar genoeg verhalen gehoord en studiegenoten gezien die al jong, nog tijdens hun studie, 'moesten' trouwen
...
Hopelijk valt t voor sproetjes allemaal nog wel mee...
Ja! Precies dat! Bizar indd. Maar ook knap dat ze het kunnenquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:45 schreef maen het volgende:
[..]
goede vriend van me gaat in november trouwen, Is al 4 jaar met zn vriendin samen (ze zijn 22), nog nooit bij elkaar blijven slapen en ze mogen met veel moeite een weekendje weg nu. En het appartement dat ze toegewezen hebben gekregen, mogen ze pas na het huwelijk betrekken. Maar ze zeggen dat ze er zelf helemaal achter staan. Ze weten gewoon niet beter... best bizar, dat er zoveel verschil in leefwereld kan zitten!
Dat hoop ik ook voor jequote:Op woensdag 20 juli 2011 22:00 schreef sproetjes het volgende:
hopelijk is het niet ZO erg als bovenstaande verhalen.. maar ook bij ons is het een heel apart verhaal waar ik maar niet teveel over zal spuien
ik wil je ook geen angst aanjagenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:00 schreef sproetjes het volgende:
hopelijk is het niet ZO erg als bovenstaande verhalen.. maar ook bij ons is het een heel apart verhaal waar ik maar niet teveel over zal spuien
Pas op... Dat kan juist een extra struikelblok voor streng gelovigen zijn... Maar dan zou ze het vast al eerder gemerkt hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:03 schreef maen het volgende:
[..]
ik wil je ook geen angst aanjagen
maar bij jou is sowieso anders omdat je zelf niet gelooft, toch?
ja, dat kan het idd wel moeilijk maken... maar dan hoef je iig niet direct te trouwenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Pas op... Dat kan juist een extra struikelblok voor streng gelovigen zijn... Maar dan zou ze het vast al eerder gemerkt hebben.
ikke geloof niet nee, ben wel gedoopt enzo maar doe er niks meequote:Op woensdag 20 juli 2011 22:03 schreef maen het volgende:
[..]
ik wil je ook geen angst aanjagen
maar bij jou is sowieso anders omdat je zelf niet gelooft, toch?
Ja, ok, fair enough.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:12 schreef sproetjes het volgende:
niet dat hij zich daar iets van aantrektmaar hun hebben een dont ask dont tell policy en niet bij hen thuis enzo
mijn ouders vinden ook alles wel bestquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn ouders hebben toen gewoon een tweepersoonsbed gekocht zelfs.
da's echt heel naar!quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:24 schreef sproetjes het volgende:
dat laatste ja.. heeft t er zelf HEEL moeilijk mee, is ook bang dat dit altijd tussen ons in gaat blijven staan... die verschillen op dat gebied
in deze categorie niet nee, maar het scheelt niet veelquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit zulke problemen gehad.
Niet zo erg als dit iigquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit zulke problemen gehad.
Heeftie zijn ultimatum niet laten verlopen danquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En nu je er toch bent kun je meteen een datum met maen prikken.
Neuh. Nog niet... Morgen wel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeftie zijn ultimatum niet alten verlopen dan?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En nu je er toch bent kun je meteen een datum met maen prikken.
was er al een ultimatum dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeftie zijn ultimatum niet laten verlopen dan?
Ik ook niet, komt dat ff goed uit!..quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:49 schreef maen het volgende:
[..]
komend weekend, maar dan heb ik geen tijd
Tering, das nog een eind weg...quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:50 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik ook niet, komt dat ff goed uit!..![]()
Zal dan ergens na 11 Augustus geplaned moeten worden..
Yja, druk druk druk enzo..quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tering, das nog een eind weg...
dan maak ik er na 27 augustus vanquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:50 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik ook niet, komt dat ff goed uit!..![]()
Zal dan ergens na 11 Augustus geplaned moeten worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |