Laat die maar niet aan Retorbrapi zienquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:45 schreef Nezhi het volgende:
http://news.cnet.com/8301-17938_105-9938550-1.html
[ afbeelding ]
Acer is kut, die kan je gelijk in de vuilnisbak gooien.
Ik heb zelf een Asus 1215N, wilde die voor de specs en voor die prijs. Helaas wordt die amper nog in Nederland verkocht. Hij doet het nog goed maar ik heb hem maar enkele maanden dus een goed oordeel kan ik je niet geven :p
Een vriend van me gebruikt die hele kleine Asus netbookjes. Een daarvan is meerdere keren van een tafel afgesmeten (perongeluk, opgewonde leraren!) en uit zijn tas gerold. Die doet het nog. Een scheurtje in een scharnier, maar deze scheurde niet verder. Wel erg klein toetsenbordje en schermpje.
Voor zover ik weet is ie hier nog niet geweest. Hij is de meest zielige apple-fanboy van het internet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:02 schreef Nezhi het volgende:
Wie is dat? Ik ben te lui om door het topic te lezen.
Ik zou je een hele grote laptop afraden, tenzij die heel licht is. irritant om mee te nemen wanneer je de trein neemt.
Hehe , nice bakkiesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:58 schreef samthegreat5 het volgende:
Zijn er hier ook mensen die echt iets van PC's/Laptops afweten? En dan met name de hardwarespecs, kwaliteit van merken..
Wat wil je? Wil je er alleen HW op kunnen maken? Wil je een Full-HD scherm, i.e. 1920x1080?
Ik zou Acer afraden, staat niet bekend om zijn goede kwaliteit. Ik ben zelf ook een laptop aan 't zoeken en ik heb hem denk ik al wel gevonden. Beste specs die je voor deze prijs kunt krijgen + Full-HD scherm.
http://tweakers.net/price(...)sz404v.html#tab:info
Dell is ook een erg goed merk en heeft schermen met een wijder kleurenspectrum, maar dat maakt voor jou waarschijnlijk niet zo uit. Ik bedoel dus dat Dell ook bekend staat als een erg solide en goed merk. Het is alleen wel een beetje duur. Je kunt op de Dell-site zelf een laptop samen stellen, maar dat komt wel een stuk duurder uit met dezelfde specs als deze Asus (die ik persoonlijk aan zou raden; beste specs voor het geld, is niks beters te vinden):
http://tweakers.net/price(...)sz507v.html#tab:info
Beide met Full-HD scherm, als je geen Full-HD scherm wilt (sommige mensen zijn niet gewend aan de kleine lettertjes van een Full-HD schermresolutie, en dan kan je dus net zo goed geen HD-scherm nemen) dan zou ik gewoon een 1600x900 of een lager resolutiescherm nemen.
Als windows goede schaalbaarheid kende stond resolutie los van leesbasrheid. Masr echt, 1920 x 1080 op 15 inch breedbeeld word je niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:58 schreef samthegreat5 het volgende:
Zijn er hier ook mensen die echt iets van PC's/Laptops afweten? En dan met name de hardwarespecs, kwaliteit van merken..
Wat wil je? Wil je er alleen HW op kunnen maken? Wil je een Full-HD scherm, i.e. 1920x1080?
Ik zou Acer afraden, staat niet bekend om zijn goede kwaliteit. Ik ben zelf ook een laptop aan 't zoeken en ik heb hem denk ik al wel gevonden. Beste specs die je voor deze prijs kunt krijgen + Full-HD scherm.
http://tweakers.net/price(...)sz404v.html#tab:info
Dell is ook een erg goed merk en heeft schermen met een wijder kleurenspectrum, maar dat maakt voor jou waarschijnlijk niet zo uit. Ik bedoel dus dat Dell ook bekend staat als een erg solide en goed merk. Het is alleen wel een beetje duur. Je kunt op de Dell-site zelf een laptop samen stellen, maar dat komt wel een stuk duurder uit met dezelfde specs als deze Asus (die ik persoonlijk aan zou raden; beste specs voor het geld, is niks beters te vinden):
http://tweakers.net/price(...)sz507v.html#tab:info
Beide met Full-HD scherm, als je geen Full-HD scherm wilt (sommige mensen zijn niet gewend aan de kleine lettertjes van een Full-HD schermresolutie, en dan kan je dus net zo goed geen HD-scherm nemen) dan zou ik gewoon een 1600x900 of een lager resolutiescherm nemen.
Het raarste is een heel onbekend merk voor velen denk ik dan want zovaak word hij niet genoemd is MSI. Hetzelfde verhaal ongv als hierboven , had een defecte Koeling in mijn laptop. opgestuurd en gerepareerd binnen een week ongeveer. Geen kosten aan verbondenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:59 schreef Mylene het volgende:
Oh ja, helemaal vergeten, bij mij werd deze kapotte behuizing 6 maanden na de garantie door Dell gerepareerd. Ik weet niet meer hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar ze deden het wel. Het ding werd opgehaald door DPD en een weekje later was ie alweer klaar. Ik hoefde enkel maar de service tag door te bellen naar een nummer in Duitsland.
[ afbeelding ]
Hoezo niet? Ik heb 1440x900 op een 12" scherm, qua DPI bijna hetzelfde en ik wil niet anders meer. Ben het juist spuugzat dat schermen met zo'n resolutie vaak 15" zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Als windows goede schaalbaarheid kende stond resolutie los van leesbasrheid. Masr echt, 1920 x 1080 op 15 inch breedbeeld word je niet vrolijk van.
Heb al ruim 3 jaar een HP. Werkt prima. Alle knoppen zitten er nog op. Ding kan wel erg warm worden ja...quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:21 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik heb zelf op dit moment een HP laptop, maar ben er niet bepaald tevreden over. Ik heb hem pas een jaar, en paar knoppen zijn al afgebroken. En het wordt ook tyfus heet, als je je op de linkerkant legt, dan verbrandt je hand gewoon.
Vooral het toetsenbord. Wat apple inmiddels ook gebruikt, en waarbij al die fanboys daadwerkelijk van denken dat apple die uitgevonden heeftquote:
Het sneue is nog dat mensen een budget opgeven en altijd iets kopen ONDER het budget. En ja, goedkoop is duurkoop, zeker met elektronica.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:43 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Hij doelt waarschijnlijk op een niet meer zo nieuwe processor, weinig geheugen (2 GB) en een videokaart die niet van nVIDIA of ATI is.
Dan kan hij overigens nog goed genoeg zijn voor schoolwerk.![]()
Dat komt door stof, wat een isolerende mantel gaat vormen rondom de elektronica. Even voorzichtig de stofzuiger bij de ventilatieopening houden kan al zorgen dat de laptop niet meer zo heet wordt.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:46 schreef geldwolf het volgende:
Ik heb nu zelf een HP, doet het goed! alleen kan hij wel heet worden.
Wie gaat er nou Alienware kopen voor school?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:54 schreef Dieandere het volgende:
Alienware (Dell)![]()
http://www.dell.com/us/p/alienware-M14x/pd.aspx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |