quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:14 schreef schommelstoel het volgende:
Inb4
Apple MacbookApple wordt hem niet want er moet Windows 7 op draaien en Apple is te duur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Republiek
Waarom 'moet' er windows 7 opstaan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:15 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Apple wordt hem niet want er moet Windows 7 op draaien en Apple is te duur.
Misschien heb je aan tweakers ook wel watquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:15 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Apple wordt hem niet want er moet Windows 7 op draaien en Apple is te duur.
Zit helemaal geen software bij man.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Waarom 'moet' er windows 7 opstaan?
En misschien is een macbook wel wat duurder, maar de levensduur is ook veel langer, dus eigenlijk niet duurder.
Plus, veel software zit er al bij.
En dan eerst weer een account aanmaken zeker.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Misschien heb je aan tweakers ook wel wat
http://tweakers.net/
Neequote:Op donderdag 14 juli 2011 18:18 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
En dan eerst weer een account aanmaken zeker.
Ik wil dit topic niet veranderen in een apple discussie topic.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zit helemaal geen software bij man.
En het is buiten budget.
Gast, doe zelf ook es wat researchquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:18 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
En dan eerst weer een account aanmaken zeker.
Ik zit op mijn macbook te tikken ja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik wil dit topic niet veranderen in een apple discussie topic.
Maar heb jij een macbook?
Veel software waar je bij windows voor moet betalen zit bij een macbook vaak al bij ed aanschaf.
Omdat de hele klas Windows 7 heeft en ik dan niet lekker alternatief met een Apple ga doen wat ik niet gewend ben.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Waarom 'moet' er windows 7 opstaan?
En misschien is een macbook wel wat duurder, maar de levensduur is ook veel langer, dus eigenlijk niet duurder.
Plus, veel software zit er al bij.
Alsnog lul ik niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit op mijn macbook te tikken ja.![]()
Dus lul niet
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:22 schreef stroopdoosch het volgende:
Kom op jongens, geen Apple/Windows discussie hier.
Nee man ik heb ZEER slechte ervaringen met HP laptops, maar Asus is wel een goede keuze idd, van toshiba weet ik het niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:24 schreef stroopdoosch het volgende:
Dus Asus, HP en Toshiba zijn de beste nu ik het zo lees?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |