Bij mij doet hij het gewoon hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:47 schreef no1uknow het volgende:
Klopt het dat Eredivisie live streams pas 5 minuten voor de wedstrijd starten?
Voor het eerst in m'n leven dat ik betaal voor het kijken van een voetbalwedstrijd.
Seizoensoverzicht ja, maar als ik in de guide kijk zie ik maar een uur wedstrijd zelf geprogrammeerd staan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:51 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het gewoon hoor.
Er is nu ADO tv op..... -_- .... erg pijnlijk voor een Groningen fan als ikzelf!
Op de website van ADO stond nog dat de wedstrijd volledig te volgen zou zijn op EL..... dan mag ik toch aannemen dat ze dat niet gaan afkappen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Seizoensoverzicht ja, maar als ik in de guide kijk zie ik maar een uur wedstrijd zelf geprogrammeerd staan?
Zal ook wel niet kloppen, de Guide klopt wel vaker niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:53 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Op de website van ADO stond nog dat de wedstrijd volledig te volgen zou zijn op EL..... dan mag ik toch aannemen dat ze dat niet gaan afkappen?
daarom koop ik dus nooit zo'n stream, ik heb altijd het idee dat het fout gaat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:07 schreef no1uknow het volgende:
Koop ik voor 1 keer in m'n leven zo'n livestream op eredivisie live, kom ik niet verder dan Could not connect to server. Dit doe ik dus ook nooit meer. Mensen hier met hetzelfde?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |