Sinds wanneer heeft een mens een maand herfstvakantie? Doe normaal, ik heb gewoon een weekquote:
Vind jij het juli?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:28 schreef OverRated het volgende:
Mensen die geen vakantie tot september hebben
Werkloos zijn en dat vakantie noemenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:28 schreef OverRated het volgende:
Mensen die geen vakantie tot september hebben
Zullen we blowen in een regenjas bij tante Truus op de hoek?quote:
Je examen halen, en dan werkloos genoemd wordenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Werkloos zijn en dat vakantie noemen
Nog niet eens een vervolgstudie gedaan hebbenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:29 schreef OverRated het volgende:
[..]
Je examen halen, en dan werkloos genoemd worden
Ja, en waarom zit ik hier in een warm vest met sokken aan en heb ik geen blote onderbenen en nog steeds mijn winterkleurquote:
Heb je die notitie niet gekregen? Zomer wordt dit jaar overgeslagenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:30 schreef Salmiak het volgende:
Ik heb nog niet eens vakantie en dan zeggen jullie dat het er alweer op zit
Je leven niet vooruit kunnen spoelenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nog niet eens een vervolgstudie gedaan hebben!!!
Mensen zonder CV of Haardvuurquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, en waarom zit ik hier in een warm vest met sokken aan en heb ik geen blote onderbenen en nog steeds mijn winterkleur
[..]
Heb je die notitie niet gekregen? Zomer wordt dit jaar overgeslagen
Jammer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:30 schreef Renesite het volgende:
Heb je die notitie niet gekregen? Zomer wordt dit jaar overgeslagen
Als ik IETS weiger dan is het wel de CV activeren in juliquote:
Blijf dan maar koukleumen in je wollen truiquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik IETS weiger dan is het wel de CV activeren in juli!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |