Ik wil die docu dan ook zien omdat ik me afvraag wat voor Ghetto-leven zij pretenderen te leiden om zo in de goot te gaan hangen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit dat het om Bloods gaat uit fucking R'dam, denk dat de echte Bloods uit de US of A zich kapot zouden lachen....
ELke rotterdammer hangt toch in de koopgoot?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil die docu dan ook zien omdat ik me afvraag wat voor Ghetto-leven zij pretenderen te leiden om zo in de goot te gaan hangen.
Jeweetz!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
ELke rotterdammer hangt toch in de koopgoot?
Moest je over die grap nou echt zolang nadenken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
ELke rotterdammer hangt toch in de koopgoot?
De optie dat ik aan het werk ben en niet elke seconde op FOK! kijk was geen optie?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moest je over die grap nou echt zolang nadenken?
Wat een bullshit. Nergens goed voor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan met me wel voorstellen met alle werkeloze josti's maar ik doe ook nog echt iets.
En dat allemaal op kosten van onze zuurverdiende centen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:37 schreef Godtje het volgende:
Dat probeer ik ze ook steeds te vertellen.
Ehm...quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:35 schreef Spirit82 het volgende:
Dit is ook weird!! Iemand voegde me toe op facebook laatst en het schijnt dat ik hem ken van 12 jaar geleden via ICQ destijds via mijn zusje. Zei me niks, kon me hem niet meer herinneren, maar we kletsen wel af en toe leuk. En nou biecht hij dus net op dat hij een map heeft met allemaal oude emailtjes van mijn zusje. Van 12 jaar geleden dus. Ik begin me lichtelijk zorgen te maken...
Oh?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:38 schreef Techno het volgende:
[..]
En dat allemaal op kosten van onze zuurverdiende centen.
Waarom voeg je zo'n figuur überhaupt toe?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:35 schreef Spirit82 het volgende:
Dit is ook weird!! Iemand voegde me toe op facebook laatst en het schijnt dat ik hem ken van 12 jaar geleden via ICQ destijds via mijn zusje. Zei me niks, kon me hem niet meer herinneren, maar we kletsen wel af en toe leuk. En nou biecht hij dus net op dat hij een map heeft met allemaal oude emailtjes van mijn zusje. Van 12 jaar geleden dus. Ik begin me lichtelijk zorgen te maken...
Storten? Dat houden ze gewoon in op je salaris.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:39 schreef Godtje het volgende:
Oh?![]()
Dan storten jullie op de verkeerde rekening hoor.
Waarom niet?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom voeg je zo'n figuur überhaupt toe?
Wat fijn!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn nichtje van 3 was nog met een beter antwoord gekomen.
Iets met neuken ?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom voeg je zo'n figuur überhaupt toe?
Ik ken genoeg mensen die al hun oude brieven enzo hebben bewaard, heel normaal, waarom is dat bij email anders?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:35 schreef Spirit82 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |