Hun stadion is nog heel?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:22 schreef borisz het volgende:
Twente moet naar Roemenie voor de CL. FC Vaslui is de tegenstander.
Niet die van Colonel Abrams ?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:29 schreef Sersjee het volgende:
Ondertussen komt op KX Classics Trapped voorbij. Die van Jimmy Cliff.
quote:3FM zendt dit weekend weer live uit vanaf twee festivals die in het land worden gehouden. Drie dagen lang komen er uitzendingen vanaf de Zwarte Cross in Lichtenvoorde en zaterdagavond komt 3FM van Extrema Outdoor.
Giel Beelen begon de uitzendingen vanaf de Zwarte Cross vanochtend al met zijn ochtendshow. Vanavond komt Rob Stenders tussen 22:00 en 1:00 uur weer vanuit Lichtenvoorde en de Freaknacht met Giel Beelen komt daarna vanaf het festivalterrein.
Zaterdagmiddag doet Sander Hoogendoorn tussen 12:00 en 15:00 uur verslag vanaf de Zwarte Cross in de uitzending van Frank Dane. 's Avonds tussen 18:00 en 18:00 uur komt Rob Stenders weer live van het festival. Daarna schakelt 3FM over naar Extrema Outdoor. Ajouad El Miloudi en Lieke Veld presenteren de uitzendingen vanaf Aquabest waarin de beste sets van dansfeest te horen zijn.
Zondagmiddag komen de programma's van 3FM weer vanaf de Zwarte Cross. Bart Arens maakt zijn programma tussen 15:00 en 18:00 uur, vanaf het festival en Sander Guis sluit het weekend vervolgens af tussen 18:00 en 20:00 uur.
Radio stelt tegenwoordig toch niks meer voor, helaas.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:24 schreef borisz het volgende:
Je hebt een goed lopende radioshow. Luistercijfers hoger dan ooit. Wat doen ze bij radio2? Juist het programma slopen. We hebben het over Cappuccino op de zaterdagmorgen. Andere presentator, meer muziek, kortere gesprekken. Kortom nog meer eenheidsworst op de radio.
Ja, ze moeten ruimte vinden om al die Nederlandstalige muziek te draaienquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:24 schreef borisz het volgende:
Je hebt een goed lopende radioshow. Luistercijfers hoger dan ooit. Wat doen ze bij radio2? Juist het programma slopen. We hebben het over Cappuccino op de zaterdagmorgen. Andere presentator, meer muziek, kortere gesprekken. Kortom nog meer eenheidsworst op de radio.
Schijnt een storing te zijn in de ehterquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:20 schreef Vlindur het volgende:
Ben ik de enige die al een kwartier niks meer hoort?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:21 schreef Vlindur het volgende:
Huu? Mn stereo kan heel 93.00 niet meer vinden?
Aldus de 3fm twitterquote:3FM op stil in de ether? Ja, dat schijnt. De techneuten zijn druk met oplossing, maar dat is nog niet op volle kracht. Even geduld aub.
Daar moet ik straks nog langs rijdenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:31 schreef Intrepidity het volgende:
TV mast in Smilde staat in de fik, vandaar dat op een aantal lokaties 3FM uit de lucht is. Hier in Drenthe is vrijwel niets meer te horen op de ether momenteel.
http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/63583/brand-tv-toren-smilde
Kijk maar uit dat je geen schotels op je dak krijgt danquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar moet ik straks nog langs rijden
Smildervaart zit er gelukkig tussen, Ik moet naar Diever dus mischien kan ik ook wel omrijden via Dwingeloo(mischien ook wel beter ook)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:57 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je geen schotels op je dak krijgt dan
Dat is je enige mogelijkheid, want de weg langs de Smildervaart en de vaart zelf zijn inmiddels afgesloten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Smildervaart zit er gelukkig tussen, Ik moet naar Diever dus mischien kan ik ook wel omrijden via Dwingeloo(mischien ook wel beter ook)
Kapot.... http://yfrog.com/kfux0tpjquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:31 schreef Intrepidity het volgende:
TV mast in Smilde staat in de fik, vandaar dat op een aantal lokaties 3FM uit de lucht is. Hier in Drenthe is vrijwel niets meer te horen op de ether momenteel.
http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/63583/brand-tv-toren-smilde
Da's dus 20km hier vandaan. Straks naar werktijd eens even naartoe sjeezen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kapot.... http://yfrog.com/kfux0tpj
Die liggen nu op de grondquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:12 schreef TheZapster het volgende:
Radio1 en 3FM liggen er bij mij nu ook uit
Ik volg de Tour liever via de tv, dan een internet stream.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:13 schreef ConscienceNL het volgende:
Stream! Iedereen zit nu op z'n pc te klagen dat ze niks ontvangen, dus waarom niet?
Eindelijk wordt dit talent erkend.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:21 schreef ConscienceNL het volgende:
Met dit liedje had ik gewild dat zelfs de stream er uit lag...
Wijze manquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:28 schreef ConscienceNL het volgende:
Nog erger dan fucking Plage zeg ik je
Die van de Nikon reclame?quote:
Van de Nikon reclame ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Die van de Nikon reclame?
Die heb ik al maanden als favo in mn youtube![]()
Nou ja. Goed nummer dus!
Hier is het nummer helemaal awesome:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Die van de Nikon reclame?
Die heb ik al maanden als favo in mn youtube![]()
Nou ja. Goed nummer dus!
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh fuck , heul geen Timur en Ramon morgen he?
Ik denk dat ik de radio maar es uit laat dit weekend
En de zondagquote:Frank Dane vervangt in Hilversum Timur tijdens zijn vakantie, maar laat Sander Hoogendoorn op zaterdag tussen 12:00 en 15:00 uur fungeren als zijn ogen en oren op het veld.
De cabine waarin de 3FM studio staat wordt om 18:00 weer in gebruik genomen door Dhr. Stenders tot 20:00 uur.
quote:Bart Arens heeft zijn laarzen en cross outfit al in een weekendtas klaarstaan bij de deur, want hij mag op zondag van 15:00 tot 18:00 uur sfeer proeven, waarna Sander Guis de klus afmaakt tussen 18:00 en 20:00 uur.
Lijkt me van wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Dus de radio kan uitblijven !
Doet Frank dan ook de vroege ochtend?
Ik hoorde hem net in het nieuws jaquote:
Bij mij is de 88.6 stuk, maar 96.2 werkt nog wel..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Schreeuwwijf, hadden we maar geen ontvangst meer
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehehe godverdegodverdegodver KUT
Ik had nog wel een zone grote vuurbal jonguh verwacht eigenlijk
Wat is er zo erg aan eigenlijk ?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehehe godverdegodverdegodver KUT
Ik had nog wel een zone grote vuurbal jonguh verwacht eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |