twitter:BarendvanDeelen twitterde op donderdag 14-07-2011 om 11:59:34Is het open laten staan van mijn twitter bij #3FM nou wel zo'n goed idee? NEE! Ik ben namelijk verliefd op @gerardekdom De lieverd! reageer retweet
Dat muziekje wat Ekdom altijd gebruikt in het begin van GOEDEMIDDAG! gebruikt, komt ook van de voicelift. Hoor je wel te weten als diehard Ekstra Weekend luisteraarquote:
Daar let ik niet eens op manquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:09 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dat muziekje wat Ekdom altijd gebruikt in het begin van GOEDEMIDDAG! gebruikt, komt ook van de voicelift. Hoor je wel te weten als diehard Ekstra Weekend luisteraar.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:07 schreef themauster het volgende:
twitter:BarendvanDeelen twitterde op donderdag 14-07-2011 om 11:59:34Is het open laten staan van mijn twitter bij #3FM nou wel zo'n goed idee? NEE! Ik ben namelijk verliefd op @gerardekdom De lieverd! reageer retweet
Goed bezig die Rudy!quote:
hij heeft wel iets met Gerardquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:07 schreef themauster het volgende:
Belden ze haar weer?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:16 schreef alors het volgende:
Britt, het wordt nu een beetje treurig hoor
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:47 schreef alors het volgende:
[..]
ja om te zeggen dat de AH nummers op cd uitkomen
Maar het allerbeste is hij met DomienFMquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:06 schreef Paul-89 het volgende:
Verschuuren Verschuuren.
Ik vind hem MetMichiel altijd wel goed doen.
Jep, en vroeger Weekend DNA of Domien is Wakker was ook prima. Maar @Work moet/is echt te strak en te standaard imo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Maar het allerbeste is hij met DomienFM
Dat trek ik idd nog wel ja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Maar het allerbeste is hij met DomienFM
nee, de fucks vlogen je om de oren in deze versiequote:Op donderdag 14 juli 2011 18:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Werden alle fucks weggepiept? Vanochtend of gister bij Giel wel.
[3rdRock mode aan/] Niet te hard trekken [3rdRock mode uit\]quote:
Jij ?quote:
dan zullen Michiel en Ekdom het wel fantastisch vinden en is het megahit geworden ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
Domien vond het gistermorgen nog helemaal niks en nu vindt hij het ineens een erg vette plaat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |