Vind ik niet zo tof, en veels te duur. 6300 zal ik nooit van mijn leven met ip kopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Als je een leuke ADer wilt , pak Vayne en lane met een pusher bot of top. Imba hero
Viable vind ik een groot woord. Ik weet dat je hard kan zijn als AD tf maar nogmaals, je range is belachelijk kort en je bent zo squishy als het maar kan. De enige escape spell die je hebt is een stun, die zeker voor beginnelingen niet zo makkelijk snel te trekken is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:22 schreef flipp. het volgende:
[..]
[..]
AD tf is gewoon viable hoor. Het is alleen heel anders spelen dan AP tf. Als AD rely je meer op je E en op je W om damage te doen en niet op je Q. Het is heel situationeel welke beter is.
In 1v1 misschien. In 5v5 moet dat niet gebeuren anders speel je TF gewoon niet goed. Daarnaast ben je als je mid bent gegaan, netjes elke keer je ult hebt gebruikt als hij up was en een goede farm hebt gehad sowieso niet waste. MR of niet. Wel ben ik het met je eens dat TF (ap en ad) een heel situationele keuze is. TF is typisch een champ waar je een team omheen moet bouwen wil je hem op z'n sterkst hebben. Zonder jungler is TF bijvoorbeeld al weer stukken zwakker.quote:Tegen iedere held die een distance closer heeft en een beetje mres / health is AP tf wasted aangezien je echt een one trick poney bent en dan 5 seconden niets kan doen,
Met caitlyn heb je dat ook zónder dat je in range van iedereen z'n spells moet staan.quote:terwijl je als AD constante damage output hebt.
Het is best wel zomervakantie nu hequote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Moet je niet werken of naar school ofzo
Je werkt de kantjes er niet echt vanaf hequote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Jaloers hoor
Ik moet gewoon werken en als ik thuis ben savonds kan ik er soms net 2 potjes uitpersen voordat de vrouw vervelend begint te doen ^^
Dan kun je het beste LOL verwijderen van je pc.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:53 schreef EpicKnife het volgende:
Bah, ik probeer nu dus ashe, ik word zo misselijk van haar. ZO squishy en dan maar 75 hitten!
heb nog nooit een kill met ashe kunnen krijgen en 5 potjes gespeeld.
Ashe kan je dan ook alleen maar fatsoenlijk spelen op twee manieren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:53 schreef EpicKnife het volgende:
Bah, ik probeer nu dus ashe, ik word zo misselijk van haar. ZO squishy en dan maar 75 hitten!
Ik zag laatst een AD TF die het wel creatief oploste, die maakte gewoon een frozen malletquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Viable vind ik een groot woord. Ik weet dat je hard kan zijn als AD tf maar nogmaals, je range is belachelijk kort en je bent zo squishy als het maar kan. De enige escape spell die je hebt is een stun, die zeker voor beginnelingen niet zo makkelijk snel te trekken is.
Voor epicknife kunnen we echter vrij makkelijk concluderen dat het absoluut niet viable is als hij al moeite heeft om zijn ashe in leven te houden. Als je nog niet de capaciteiten hebt om ashe degelijk te spelen ga je als AD TF keihard onderuit.
[..]
In 1v1 misschien. In 5v5 moet dat niet gebeuren anders speel je TF gewoon niet goed. Daarnaast ben je als je mid bent gegaan, netjes elke keer je ult hebt gebruikt als hij up was en een goede farm hebt gehad sowieso niet waste. MR of niet. Wel ben ik het met je eens dat TF (ap en ad) een heel situationele keuze is. TF is typisch een champ waar je een team omheen moet bouwen wil je hem op z'n sterkst hebben. Zonder jungler is TF bijvoorbeeld al weer stukken zwakker.
Als AP tf ben je ook gewoon een poker, totdat iemand opeens in range komt en dan kan je even wat kaarten in zijn nek gooien die stunnen/slowen en sowieso pijn doen. Zeker met lichbane.
Steady damage van een afstand, en als het moet flink wat nukedamage als iemand dichtbij komt. Eigenlijk is TF gewoon een soort Nidalee.
Wat koop je? Attack speed?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:53 schreef EpicKnife het volgende:
Doe mn best, af en toe moet er ook koffie gedronken worden natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:53 schreef Keselo het volgende:
[..]
Je werkt de kantjes er niet echt vanaf he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |