abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99499422
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Als je een leuke ADer wilt , pak Vayne en lane met een pusher bot of top. Imba hero
Vind ik niet zo tof, en veels te duur. 6300 zal ik nooit van mijn leven met ip kopen. 8)7
pi_99499982
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:22 schreef flipp. het volgende:

[..]

[..]

AD tf is gewoon viable hoor. Het is alleen heel anders spelen dan AP tf. Als AD rely je meer op je E en op je W om damage te doen en niet op je Q. Het is heel situationeel welke beter is.

Viable vind ik een groot woord. Ik weet dat je hard kan zijn als AD tf maar nogmaals, je range is belachelijk kort en je bent zo squishy als het maar kan. De enige escape spell die je hebt is een stun, die zeker voor beginnelingen niet zo makkelijk snel te trekken is.

Voor epicknife kunnen we echter vrij makkelijk concluderen dat het absoluut niet viable is als hij al moeite heeft om zijn ashe in leven te houden. Als je nog niet de capaciteiten hebt om ashe degelijk te spelen ga je als AD TF keihard onderuit.

quote:
Tegen iedere held die een distance closer heeft en een beetje mres / health is AP tf wasted aangezien je echt een one trick poney bent en dan 5 seconden niets kan doen,
In 1v1 misschien. In 5v5 moet dat niet gebeuren anders speel je TF gewoon niet goed. Daarnaast ben je als je mid bent gegaan, netjes elke keer je ult hebt gebruikt als hij up was en een goede farm hebt gehad sowieso niet waste. MR of niet. Wel ben ik het met je eens dat TF (ap en ad) een heel situationele keuze is. TF is typisch een champ waar je een team omheen moet bouwen wil je hem op z'n sterkst hebben. Zonder jungler is TF bijvoorbeeld al weer stukken zwakker.

Als AP tf ben je ook gewoon een poker, totdat iemand opeens in range komt en dan kan je even wat kaarten in zijn nek gooien die stunnen/slowen en sowieso pijn doen. Zeker met lichbane.

Steady damage van een afstand, en als het moet flink wat nukedamage als iemand dichtbij komt. Eigenlijk is TF gewoon een soort Nidalee.
quote:
terwijl je als AD constante damage output hebt.
Met caitlyn heb je dat ook zónder dat je in range van iedereen z'n spells moet staan.

Het enige echte voordeel wat ik AD tf geef boven ashe/cait etc is z'n ult en daarmee de mogelijkheid om vies te backdooren. Als ik zou mogen kiezen zou ik nooit AD tf prefereren boven een andere AD carry. Ik zou nog eerder ezreal kiezen denk ik :+
Conscience do cost.
pi_99500147
Maar ik heb zoveel OP TF's tegen mij gehad, dan stunnen ze mij en maken ze mij hard af met een dikke attack speed van 2.5 ofzo, dat moet toch AD zijn? Ik denk dat ik liever begin bij een "hard 2 play AD'er"
pi_99500246
Waarschijnlijk waren zij niet OP maar ben jij gewoon (nog) niet erg goed in LoL. Maar koop lekker TF en ga lekker AD'en, ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat je weer hier komt huilen dat je het toch maar niets vindt :+
Conscience do cost.
pi_99500303
Nouja, als ik 8 van de 10 potjes zo'n 14 kills en 3 deaths haal met Veigar. :+
Dan komt er opeens een Twisted Fates die mij dan als enige nog kan stoppen.
pi_99500372
Nogmaals, dat heeft meer te maken met jou dan met die TF.
Conscience do cost.
pi_99500398
Waarschijnlijk een smurf. Ik kan op lvl 12 ook wel mensen stompen met AP Evelynn of AP Teemo, betekent nog niet dat het goed is.
pi_99500580
Jammer, TF leek mij namelijk wel een leuke AD'er met een teleport om mensen snel te ganken.
Ooit zal ik die champ toch wel leren dus de moeilijkheidsgraad maakt mij niet zoveel uit.
Nah misschien dat ik hem wel gewoon als AP'er koop dan. ;)

[ Bericht 29% gewijzigd door EpicKnife op 15-07-2011 14:21:05 ]
pi_99501422
heb je ip over trouwens, je koopt wat af zo :) ik heb precies 2 heros gekocht so far ^^
pi_99501511
Als ik TF koop, is het mijn 15e champion, maar dat komt door een vriend. Hij zei in het begin dat runes niet nodig waren en dat je gewoon volop champs moest gaan kopen. Totdat ik erachter kwam dat runes toch degelijk belangrijk zijn. *O*

maar mocht ik level 30 worden, ben ik niet van plan om teveel ranked games te spelen ofzo hoor.
pi_99502001
welk lvl ben je nu dan?
pi_99502022
Level 16, nog één potje en ik ben level 17.
pi_99502105
Moet je niet werken of naar school ofzo :)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:40:49 #114
148823 znarch
ondertitel
pi_99502307
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Moet je niet werken of naar school ofzo :)
Het is best wel zomervakantie nu he :P Ik koop ook geen runes voor dat ik 20 ben btw.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_99502354
Nope, zomervakantie inderdaad. :9
pi_99502678
Jaloers hoor :)

Ik moet gewoon werken en als ik thuis ben savonds kan ik er soms net 2 potjes uitpersen voordat de vrouw vervelend begint te doen ^^
pi_99502806
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Jaloers hoor :)

Ik moet gewoon werken en als ik thuis ben savonds kan ik er soms net 2 potjes uitpersen voordat de vrouw vervelend begint te doen ^^
Je werkt de kantjes er niet echt vanaf he :')
pi_99502816
Bah, ik probeer nu dus ashe, ik word zo misselijk van haar. ZO squishy en dan maar 75 hitten! :(
heb nog nooit een kill met ashe kunnen krijgen en 5 potjes gespeeld. :')
pi_99503051
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:53 schreef EpicKnife het volgende:
Bah, ik probeer nu dus ashe, ik word zo misselijk van haar. ZO squishy en dan maar 75 hitten! :(
Dan kun je het beste LOL verwijderen van je pc.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:00:58 #120
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_99503111
quote:
Ashe kan je dan ook alleen maar fatsoenlijk spelen op twee manieren.
De eerste: mid en dan hopen dat je een tegenstander krijgt die je aankan. Hoewel normaal gesproken een sterke AP caster mid gaat, maar goed op jouw level boeit dat allemaal niet zo veel.)
De tweede: samen lanen met een support (taric/sona/soraka/(alistar) die jou alle minion kills laat maken. Maar deze tweede situatie zul je eigenlijk niet aantreffen beneden level 30.

Het probleem met Ashe is dat ze gewoon veel farm nodig heeft (lees een infinity edge), voordat ze schade begint te doen. Daarvoor heeft ze uiteraard wel haal slow arrows en ulti stun arrow.
Maar goed Ashe spelen is dan ook een stuk moeilijker dan veel mensen denken. Vooral omdat je zo squishy bent moet je heel goed aan je positie denken.
pi_99503295
Ok, ik heb nu 2 kills kunnen maken, maar komt er een godverdomme xin zhao die dan heel snel nog ff zijn rechtermuisknop erop doet. 2 keer :/
en dan niet terugpraten, flikker maar lekker op dan. wat een flikkers zijn dat. En door dat soort mensen verlies je gewoon te vaak. Erger dan leaven :')
pi_99503315
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:49 schreef ems. het volgende:

[..]

Viable vind ik een groot woord. Ik weet dat je hard kan zijn als AD tf maar nogmaals, je range is belachelijk kort en je bent zo squishy als het maar kan. De enige escape spell die je hebt is een stun, die zeker voor beginnelingen niet zo makkelijk snel te trekken is.

Voor epicknife kunnen we echter vrij makkelijk concluderen dat het absoluut niet viable is als hij al moeite heeft om zijn ashe in leven te houden. Als je nog niet de capaciteiten hebt om ashe degelijk te spelen ga je als AD TF keihard onderuit.

[..]

In 1v1 misschien. In 5v5 moet dat niet gebeuren anders speel je TF gewoon niet goed. Daarnaast ben je als je mid bent gegaan, netjes elke keer je ult hebt gebruikt als hij up was en een goede farm hebt gehad sowieso niet waste. MR of niet. Wel ben ik het met je eens dat TF (ap en ad) een heel situationele keuze is. TF is typisch een champ waar je een team omheen moet bouwen wil je hem op z'n sterkst hebben. Zonder jungler is TF bijvoorbeeld al weer stukken zwakker.

Als AP tf ben je ook gewoon een poker, totdat iemand opeens in range komt en dan kan je even wat kaarten in zijn nek gooien die stunnen/slowen en sowieso pijn doen. Zeker met lichbane.

Steady damage van een afstand, en als het moet flink wat nukedamage als iemand dichtbij komt. Eigenlijk is TF gewoon een soort Nidalee.

Ik zag laatst een AD TF die het wel creatief oploste, die maakte gewoon een frozen mallet :D
Vicariously I live while the whole world dies
pi_99503453
quote:
Wat koop je? Attack speed?
pi_99503575
Last Whisperer, beserker greaves, dorans blade, Infinity edge etc.
pi_99503651
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:53 schreef Keselo het volgende:

[..]

Je werkt de kantjes er niet echt vanaf he :')
Doe mn best, af en toe moet er ook koffie gedronken worden natuurlijk :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')