Pak jij annie, blijf ik bij veigarquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:09 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Gewoon doorleren dus.
Alleen Veigar en Annie zijn beiden mijn main, ik vind het altijd moeilijk kiezen, Annie = makkelijke rape. Veigar = moeilijkere rape.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, alleen ik denk niet dat ik snel zal vertrekken naar de US server. Ik heb al een mooi account in EU, RP etc. Vind het zonde om 2x zo hard te moeten werken om een beetje terug te levelen in de US server.quote:
quote:
AD tf is gewoon viable hoor. Het is alleen heel anders spelen dan AP tf. Als AD rely je meer op je E en op je W om damage te doen en niet op je Q. Het is heel situationeel welke beter is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:08 schreef ems. het volgende:
Q is alleen goed te ontwijken als je ze makkelijk gooit. Bovendien heb je een stun en een slow dus in de laning phase is het sowieso makkelijk raken. Daarnaast kost het bijna geen mana en met goeie items doe je belachelijk veel damage op veilige afstand.
TF is een van de meest squishy champs ingame. Hij heeft ook nog eens een verschrikkelijk korte auto-attack range. AD op hem is daarmee sowieso nauwelijks geschikt. (en al helemaal niet op mensen die nog swiftness boots moeten kopen op ad carries)
Maar echt waar, Anivia staat op "hard", maar zelfs die vind ik makkelijker dan Ashe.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:23 schreef flipp. het volgende:
Maar sowieso is AD tf een van de moeilijkere carries en zeker niet aan te raden voor beginners, dan kan je hem beter AP spelen (of ashe / caitlyn kopen, dat zijn wel de makkelijkste ranged AD carries).
Casters en auto attackers zijn heel anders om te spelenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:24 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Maar echt waar, Anivia staat op "hard", maar zelfs die vind ik makkelijker dan Ashe.
Met Ashe kan ik echt geen kills halen, veel te moeilijke tegenstanders die weten hoe mij te pakken.
En ik heb echt zoveel TF's tegen me gehad die mij in 4 klappen neer hadden hun AD en AS waren echt abnormaal.
Daarom wil ik een AD'er die het liefst wel moeilijk en leuk blijft om te spelen. Want ik heb zo het gevoel dat caster veel vaker in het nadeel zitten, en op deze manier kan ik AD goed leren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:27 schreef flipp. het volgende:
[..]
Casters en auto attackers zijn heel anders om te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |