Clarity is imo de meest nutteloze summoner spell, zelfs revive is nog fijner. Ik zou als vervanging voor teleport gaan, het zorgt bij het lanen ervoor dat je snel naar je fountain kan gaan om je mana terug te krijgen en mid game is het een zeer goede map control tegen het tower pushen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:04 schreef EpicKnife het volgende:
Ik doe vaak clarity of ignite en flash
Ik pak vaak eerst phil stone, mercs, aegis en dan situational items.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:51 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat ligt aan je build. Amumu heeft op lvl 18 zonder items zelfs iets MEER health dan Rammus. Rammus bouwt alleen iets sneller armor op, maar dat komt ook door zijn skills. Standaard amumu build:
- Philo Stone
- Heart of Gold
- Merc treads
- Sunfire cape
- Force of Nature
- Heart of Gold uitbreiden naar Raduins
- Situational (misschien rylai's voor slowing tears!)
Teleport is early game inderdaad wel handig om door te levelenquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Clarity is imo de meest nutteloze summoner spell, zelfs revive is nog fijner. Ik zou als vervanging voor teleport gaan, het zorgt bij het lanen ervoor dat je snel naar je fountain kan gaan om je mana terug te krijgen en mid game is het een zeer goede map control tegen het tower pushen.
... en om een lane/tower te pushen als die vrij isquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:51 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Teleport is early game inderdaad wel handig om door te levelen
Mijn olaf build core:quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:36 schreef Nystiq het volgende:
Warmogs moet je sowieso nooit halen eigenlijk :p
Zal em even uitleggenquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:48 schreef Keselo het volgende:
[..]
Slechte skills, niet ideale lvl build.
Eerst Q maxen, dan W, dan E. Waarom zou je in godsnaam eerst je W maxen? Dan farm je met 1 spell alle minions uit een wave (aka je krijgt GEEN farm van je Q). Het is ideaal om je Q eerst te maxen, iedere 3 seconde +1ap, sterke harass in lane. De lange stun heb je toch niet nodig voordat de teamfights beginnen, dus endgame.
Voor je items, ik zou beginnen met boots + 3 pots (als je tegen een agressieve laner speel zoals malz, anivia, jarvan) of als je denkt dat je geen harass gaat krijgen kun je met dorans ring beginnen, gebeurd zelden..
Summoners: Teleport en Flash. Niets anders. Nooit. Waarom? Je eerste paar levels in lane ben je ongelofelijk zwak, dus dan is het wel handig om net die ene keer extra B te kunnen zonder downtime. Ignite heb je niet nodig want je doet toch wel zat damage met je spells.
Welke diminishing return?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Vanaf 100+ resists krijgen resists een behoorlijke diminishing return en dan is health bouwen beter (combinatie is natuurlijk helemaal baas).
klopt, maar als het goed is balanceer je je item build af op het team waar je tegen zit. Waardoor je gaat voor het resistance type waarmee je het grootste deel van je tegenstanders tegen houdt. Neem daarbij wat ik net gezegd heb, dat je nog 1k gold over hebt in vergelijking, dus dat je nog een megathron cloak en iets van dat kleine magic res item kan kopen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:21 schreef nyny83 het volgende:
Je vergeet in je formule dat sommige champions (niet heel veel hoor) ook MAGIC DAMAGE kunnen doen. Je effective health voor AP is dus veel lager. Dan moet je dat lagere getal nog middelen met jouw 7,5k die je berekend hebt, en dan zul je zien dat je lager uitkomt
Bron: http://www.gamereplays.or(...)tip-effective-healthquote:Without any health items (around 2000 health), it's best to have 80 Armor/Magic Resist, and then for each 1000 health you have, you should be getting another 80 Armor and Magic Resist for optimal efficiency (Note that this doesn't include flat or % penetration) against balanced teams.
yup wat jij zegt komt overeen met wat ik zei.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:30 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Bron: http://www.gamereplays.or(...)tip-effective-health
Alles was down hier in huis.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:23 schreef znarch het volgende:
Lijkt het zo of is je TS down btw MrManuel?
Komt goedquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:38 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Alles was down hier in huis.
Internet storing.. Werkt weer!
---
Tevens ook een nieuwe IP van Ziggo..
Best annoying.. Zou er nu en 24 uur weer op moeten kunnen komen!(Ligt eraan hoe snel je DNS ververst.)
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456268quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:04 schreef znarch het volgende:
[..]
Komt goedWe hadden een random lege server gepakt maar daar kwamen natuurlijk een paar 14 jarige trolls na een tijdje
Dan ben je er gewoon nog niet zo goed mee.. :pquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:48 schreef EpicKnife het volgende:
Jezus, sinds ik tegen lvl 25'ers moet vind ik Veigar echt 3x niks.
Gewoon doorleren dus.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:03 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Dan ben je er gewoon nog niet zo goed mee.. :p
Al een paar potjes mee / tegen gespeeld. Lijkt best een aardige tank inderdaad.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:02 schreef Keselo het volgende:
Leona
Leukste champion in een tijdje. Eerste tank sinds Maokai ook. Riot mag er echt wel wat meer tanks uitpompen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |