Omdat je andere details opvallen of dingen anders gaat interpreteren. Sommige boeken, films of series lees en kijk ik met regelmaat en steeds ontdek je er nieuwe dingen in.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom leest men een boek meerdere malen? (of kijkt men een film meerdere malen?) Je weet dan toch al wat er gaat komen enzo
Ja, dat hele teruglezen heb ik nooit begrepenquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hier in de CUL SC is het ook dag in dag uit hetzelfde![]()
Achteraf snap ik eigenlijk heel goed waarom Windigo zich nietig voelt bij onweer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat je andere details opvallen of dingen anders gaat interpreteren. Sommige boeken, films of series lees en kijk ik met regelmaat en steeds ontdek je er nieuwe dingen in.
Ah nee hequote:Op donderdag 14 juli 2011 16:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Godverdomme. Er staat wéér water in huis![]()
GRR
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Omdat dat leuk is! Anders zou ik het niet doen hequote:Op donderdag 14 juli 2011 17:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom leest men een boek meerdere malen? (of kijkt men een film meerdere malen?) Je weet dan toch al wat er gaat komen enzo
Bijnaquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Phoe hey! Het was in de klas net zo onstuimig als daarbuiten.. is het al vakantie?? pleaaase???
Ik ga een driebonenchili-ding maken van Gino. Enige probleem: ik heb alleen witte bonenquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:53 schreef FutureFairytale het volgende:
oooooh we eten witlofrolletjes ham/kaas, gebakken aardappeltjes en een parijse steak
en jullie?
Merguez (helaas varkens) met sla.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:53 schreef FutureFairytale het volgende:
oooooh we eten witlofrolletjes ham/kaas, gebakken aardappeltjes en een parijse steak
en jullie?
Nouja, er zit ook een voordeel aan. Maandag kan ik uitgebreid schoonmaken in de hoekjes waar we niet vaak komenquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:52 schreef FutureFairytale het volgende:
klote Lein, moet je weer wegwerken
En dan kom je natgeregend thuis, helemaal koud en nat, dan kan je met je kleren aan onder de warme douche gaan staan, da's lekkerquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:54 schreef Stereotomy het volgende:
kut met peren
hoosbui en ik moet naar huus fietsen
Ik zie dat Kaas toch niet echt doen eigenlijkquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nouja, er zit ook een voordeel aan. Maandag kan ik uitgebreid schoonmaken in de hoekjes waar we niet vaak komen
Maar het is inderdaad wel lastig, we hebben veel rotzooi en weinig ruimte, en de hoek die nat is, is de hoek waar de rotzooi staat. Je kan hier in huis nu behoorlijk goed apekooien
Apekooien? Nee, je kán het doen, het hoeft nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:56 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zie dat Kaas toch niet echt doen eigenlijk
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:58 schreef Den_Haag het volgende:
Balen Lein
Ik ga zo eens door de regen heel proberen te komen naar de auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:03 schreef AnneX het volgende:
Niets bijgelezen.Mens, ventileer er maar lekker een eind op los hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |