Goed beste Wumbo, omdat het blijkbaar zo moeilijk is om in de NB te posten hierbij een tijdelijk gedoogbeleid. Maar laat het geen gewoonte worden. Bij voorbaat dank.quote:
Laat me zo mijn creatie postenquote:
Uiteraard, gamezzquote:Op donderdag 14 juli 2011 04:22 schreef gamezz het volgende:
[..]
Goed beste Wumbo, omdat het blijkbaar zo moeilijk is om in de NB te posten hierbij een tijdelijk gedoogbeleid. Maar laat het geen gewoonte worden. Bij voorbaat dank.
Ik geloof het ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 04:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen naar bed
Het heksenuurtje begint haar verlooptijd aan te gevenquote:Op donderdag 14 juli 2011 04:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Het is alweer 1,5 keer zo druk als 5 minuten geleden
Allang klaarquote:
Dus eigenlijk.... voordeel....quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Ochtenden zijn saai, middagen gaan wel.
Overigens:
Als je niet des ochtends wakker word hoef je niet en te ontbijten EN te lunchen!
Ik alleen KLB, ONZ, SEX, uhm tjah... verder niet eigenlijk...quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Huh, general chat?
Ik kijk eigenlijk alleen maar KLB, SEX, RP, SPT en MUZ
Zo professioneel dat het gewoon schattig is.. aghhhquote:Op donderdag 14 juli 2011 04:22 schreef gamezz het volgende:
[..]
Goed beste Wumbo, omdat het blijkbaar zo moeilijk is om in de NB te posten hierbij een tijdelijk gedoogbeleid. Maar laat het geen gewoonte worden. Bij voorbaat dank.
daar was je dus mee bezigquote:Op donderdag 14 juli 2011 04:34 schreef CyberJesus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te lui voor normale tip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |