Porties inslaan dit dat.quote:
Dan kom ik wel op bezoek bij je moeder. Ze kent mij toch al een heel klein beetje.quote:
Ik vind dit een beter idee hoor Joost.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind dit een beter idee hoor Joost.
Nee, wij gaan naar een restaurant en dan gaan we mosselen eten en dan ga jij alles betalen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:59 schreef Joosterd het volgende:
Ik kan ieder geval niet koken. Dan gewoon naar een plaatselijke visboer en dan mossels inslaan.
Hij negeert ons.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, wij gaan naar een restaurant en dan gaan we mosselen eten en dan ga jij alles betalen.
Dan vind ik kreeft lekkorder.quote:
Jawel. Mijn vader maakt dat altijd zó lekker klaar.quote:
Dat vind ik dan net wat minder.quote:
Hoeveel alcohol heb je op?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:12 schreef Keauning het volgende:
Wat een kutland is het toch ook, overal regen hier in Nederland.
Ranzig bier daar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop