Ok doeiquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:25 schreef Etsu het volgende:
Ik ga RTLgemist kijken en dan slapen. Dag lieve FOK!kers
Dag lieve Etsuquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:25 schreef Etsu het volgende:
Ik ga RTLgemist kijken en dan slapen. Dag lieve FOK!kers
En dan als je terug bent, kéiharde ontlading van regen?quote:
Ik vrees ervoor, pure angst hierquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:27 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
En dan als je terug bent, kéiharde ontlading van regen?
Over een uurtje zul je het meemaken!quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:27 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
En dan als je terug bent, kéiharde ontlading van regen?
Rozijnenbroodje = Krentenbol achtig?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:33 schreef Water123 het volgende:
Ik heb hier een broodje met kaas en een rozijnenbroodje, jammie
Mwa, een beetje dan. Maar ik vind het lekkerder.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Rozijnenbroodje = Krentenbol achtig?
Het heet rozijnenbrood wat ik hier heb, maar misschien is het een verkeerd plaatje?quote:
Ik had het meer over het feit dat het geen broodje is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:37 schreef Water123 het volgende:
[..]
Het heet rozijnenbrood wat ik hier heb, maar misschien is het een verkeerd plaatje?
Okequote:Op donderdag 14 juli 2011 00:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik had het meer over het feit dat het geen broodje is.
Inderdaadquote:
Ik ook.quote:
Ik vind het eigenlijk ook niet heel lekkerquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:41 schreef Kaasrol het volgende:
Taart
Volgens mij ben ik, samen met 1 iemand uit mijn oude klas, echt de enige die die zooi goor vindt
Ja want jij bent bijna jarig!quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:41 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Ik ook.![]()
Gelukkig krijg ik dat spoedig
WaterRijstenvlaaiquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:41 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook niet heel lekkermaar sommige wel!
Wanneer dan?quote:
GOOR BAHquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop