True. Net afgestudeerd en geen werk/bijbaantje en geen stufi meer. Oh en geen spaargeld.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:14 schreef clevy het volgende:
[..]
bedoelde meer dat je broertje het dan niet vol heeft gehouden in de boze buitenwereld.
Ik ben net 26. En ik studeer nu nog tot januari.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeg toch, mag niet.
En hoe oud ben je dan
Ah jo maakt het uit, als je het maar naar je zin hebt!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben net 26. En ik studeer nu nog tot januari.
Och wel ja, maar de behoefte aan vrijheid wordt wel steeds sterker. Up's and down's he.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah jo maakt het uit, als je het maar naar je zin hebt!
Dat snap ik. Ik woon achter de zaak van me pa en hij ziet me thuisnko en in de ochtend na stappe , of ziet een vrouw weg gaan uit me huis, maar dat vind me pa alleen maar geweldigquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och wel ja, maar de behoefte aan vrijheid wordt wel steeds sterker. Up's and down's he.
Wij mochten zo lang blijven als we wilde zo lang we ons maar aan de regels hielden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn ouders hebben/hadden de regel dat je op je 25ste uit huis moet zijn
Ach ik wil iig nooit meer terug.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik woon achter de zaak van me pa en hij ziet me thuisnko en in de ochtend na stappe , of ziet een vrouw weg gaan uit me huis, maar dat vind me pa alleen maar geweldig( dat laatste gebeurd niet veel )
[..]
Wij mochten zo lang blijven als we wilde zo lang we ons maar aan de regels hielden.
of wel.. mij is jaloersquote:
beetje ontgiften dan als je teveel zout hebtquote:
Door kruipen naar bed en verder slapen!quote:
Nah, het gaat al weer hoor. Was wat draaierig. Maar dat was ik de hele dag al.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:58 schreef clevy het volgende:
[..]
beetje ontgiften dan als je teveel zout hebt
Veel plezierquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Door kruipen naar bed en verder slapen!
Trusten!
Ik ga nu naar de kroeg
ja het was geen fijne dag.. had zeurende buikpijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, het gaat al weer hoor. Was wat draaierig. Maar dat was ik de hele dag al..
oe! kroeg.. heb er ook zin in.. maar ga zo slapen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Door kruipen naar bed en verder slapen!
Trusten!
Ik ga nu naar de kroeg
geen idee. ben er ook weg vanquote:
Ok doei doeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |