abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99426728
Ik heb nergens voor om te leven, geen doel, niets.

Inmiddels begin ik aan mijn 7e schooljaar aan de Universiteit! Ik doe doelloos wat, aangezien ik niet mocht in de opleiding van mijn keuze.

Bedrijf oprichten gaat stukken moeilijker dan ik dacht. werken kan ik, maar over 10 jaar krijg ik nog meer spijt dan ik nu heb.

Mijn god, hebben meer mensen hier last van? ;(
pi_99426900
Wees blij dat je naar school heb kunnen gaan. Medelijden met jezelf :')
Hier staat niets.
pi_99426940
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:44 schreef Prospos het volgende:
Wees blij dat je naar school heb kunnen gaan.
Want dat is een luxe in Nederland? :')
pi_99427116
Ik heb geen doel in het leven, zie wel waar het schip strand en geniet ervan. Ik studeer, en kijk daarna wel verder :)
pi_99427133
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:45 schreef GordonRamsay het volgende:

[..]

Want dat is een luxe in Nederland? :')
De wereld is groter dan alleen Nederland.
Hier staat niets.
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:52:39 #6
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_99427254
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:49 schreef OverRated het volgende:
Ik heb geen doel in het leven, zie wel waar het schip strand en geniet ervan. Ik studeer, en kijk daarna wel verder :)
Dit.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_99427272
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:50 schreef Prospos het volgende:

[..]

Ach, als je alles zo gaat bekijken. Daar krijg je een schuldgevoel van.
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:55:36 #8
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_99427405
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:40 schreef WitBlauwPapier het volgende:
Ik heb nergens voor om te leven, geen doel, niets.

Inmiddels begin ik aan mijn 7e schooljaar aan de Universiteit! Ik doe doelloos wat, aangezien ik niet mocht in de opleiding van mijn keuze.