abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99426728
Ik heb nergens voor om te leven, geen doel, niets.

Inmiddels begin ik aan mijn 7e schooljaar aan de Universiteit! Ik doe doelloos wat, aangezien ik niet mocht in de opleiding van mijn keuze.

Bedrijf oprichten gaat stukken moeilijker dan ik dacht. werken kan ik, maar over 10 jaar krijg ik nog meer spijt dan ik nu heb.

Mijn god, hebben meer mensen hier last van? ;(
pi_99426900
Wees blij dat je naar school heb kunnen gaan. Medelijden met jezelf :')
Hier staat niets.
pi_99426940
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:44 schreef Prospos het volgende:
Wees blij dat je naar school heb kunnen gaan.
Want dat is een luxe in Nederland? :')
pi_99427116
Ik heb geen doel in het leven, zie wel waar het schip strand en geniet ervan. Ik studeer, en kijk daarna wel verder :)
pi_99427133
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:45 schreef GordonRamsay het volgende:

[..]

Want dat is een luxe in Nederland? :')
De wereld is groter dan alleen Nederland.
Hier staat niets.
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:52:39 #6
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_99427254
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:49 schreef OverRated het volgende:
Ik heb geen doel in het leven, zie wel waar het schip strand en geniet ervan. Ik studeer, en kijk daarna wel verder :)
Dit.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_99427272
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:50 schreef Prospos het volgende:

[..]

Ach, als je alles zo gaat bekijken. Daar krijg je een schuldgevoel van.
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:55:36 #8
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_99427405
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:40 schreef WitBlauwPapier het volgende:
Ik heb nergens voor om te leven, geen doel, niets.

Inmiddels begin ik aan mijn 7e schooljaar aan de Universiteit! Ik doe doelloos wat, aangezien ik niet mocht in de opleiding van mijn keuze.

Bedrijf oprichten gaat stukken moeilijker dan ik dacht. werken kan ik, maar over 10 jaar krijg ik nog meer spijt dan ik nu heb.

Mijn god, hebben meer mensen hier last van? ;(
Het leven IS ook volstrekt nutteloos.

We kunnen ons wel bezighouden met 'hoe je het zou moeten invullen volgens de regeltjes', maar aan het einde van de rit laat men straks 3 tranen om je op je begrafenis, neemt een kop koffie, een gevulde koek, en 2 dagen later is iedereen je weer vergeten en gaat het leven weer verder....
pi_99428143
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:50 schreef Prospos het volgende:

[..]

Ga dan lekker huilen om hongernegertjes in Afrika. ;(
pi_99437649
Ja... Maar het leven is nou eenmaal zinloos. Me er druk om maken heeft me, na wat filosofische inzichten, niet veel geholpen.
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:36:09 #11
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_99437996
Ga gewoon doen wat je leuk vindt man. Je hele leven hoeft niet vast te liggen.
pi_99438026
Misschien wat minder naar de toekomst kijken en dingen doen die je nu leuk vindt?
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_99438106
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ga gewoon doen wat je leuk vindt man. Je hele leven hoeft niet vast te liggen.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:36 schreef Lolaatje het volgende:
Misschien wat minder naar de toekomst kijken en dingen doen die je nu leuk vindt?
Hele dag fappen en FOK!ken? Lijkt me erg doelloos :{
pi_99438356
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:39 schreef WitBlauwPapier het volgende:

[..]

[..]

Het punt is juist je niet zo met doelen bezig te houden. Als je je alleen maar richt op doelen, de toekomst etc. vergeet je gewoon te leven. Dan merk je nooit hoe leuk het kan zijn.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_99438688
quote:

[..]

[..]

Als je er gelukkig van wordt, waarom niet?
  donderdag 14 juli 2011 @ 02:03:58 #16
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_99441051
Is het leven voor jou dan echt niet meer dan een studie?
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_99441095
Zo gelukkig mogelijk worden is een goed doel. Plezier hebben.

Leuke baan, leuke mensen om je heen, leuke hobbies, misschien iets bijdragen aan de wereld.
pi_99444142
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 02:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo gelukkig mogelijk worden is een goed doel. Plezier hebben.

Leuke baan, leuke mensen om je heen, leuke hobbies, misschien iets bijdragen aan de wereld.
Idd, richt je aandacht op jezelf en het leuk vinden om jezelf te zijn ipv alles af te laten hangen van school/werk, als je niet met plezier als jezelf in het leven staat zullen ook die dingen niet leuk zijn.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  donderdag 14 juli 2011 @ 09:59:10 #19
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_99446049
quote:

[..]

[..]

Doe ik ook. Zolang je het je kunt veroorloven, wat is dan het probleem?
  donderdag 14 juli 2011 @ 10:00:58 #20
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_99446094
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 09:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Precies... kom je later in de hemel, blijkt God ook gewoon een fappende FOK!er te zijn... :P
pi_99446457
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 09:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ts voelt zich er niet goed bij?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_99447141
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 07:59 schreef Canillas het volgende:

[..]

Idd, richt je aandacht op jezelf en het leuk vinden om jezelf te zijn ipv alles af te laten hangen van school/werk, als je niet met plezier als jezelf in het leven staat zullen ook die dingen niet leuk zijn.
Ik verlang weer naar vroeger. Ik verlang weer naar de klotetijd maar waar ik op hetzelfde niveau was als vrienden. Ik heb verkeerde keuzes gemaakt in mijn leven, in mijn studie en in mijn werk.

Vrienden die vroeger domme dingen deden en waar ik toen braaf naar school ging, zijn nu een stuk verder dan mij. Ik heb verdomme mijn studie niet eens afgemaakt, gasten die jonger als mij zijn maken het af ;( Het probleem is dat ik hen ken en mijzelf met hen vergelijk, want nu zie ik hen steeds minder en minder, ze werken, trouwen, komen verder als mij... en ik blijf achter zonder iets! :N
pi_99447199
quote:
9s.gif Op donderdag 14 juli 2011 10:39 schreef WitBlauwPapier het volgende:

[..]

Ik verlang weer naar vroeger. Ik verlang weer naar de klotetijd maar waar ik op hetzelfde niveau was als vrienden. Ik heb verkeerde keuzes gemaakt in mijn leven, in mijn studie en in mijn werk.

Vrienden die vroeger domme dingen deden en waar ik toen braaf naar school ging, zijn nu een stuk verder dan mij. Ik heb verdomme mijn studie niet eens afgemaakt, gasten die jonger als mij zijn maken het af ;( Het probleem is dat ik hen ken en mijzelf met hen vergelijk, want nu zie ik hen steeds minder en minder, ze werken, trouwen, komen verder als mij... en ik blijf achter zonder iets! :N
Met die instelling wel, ja.

Het zou al schelen als je je niet constant op die manier vergelijkt met de anderen, doe dat dan hooguit om je aan ze op te trekken. Wat zij kunnen, kan jij toch ook?

Jemig men, count your blessings. Kijk eens naar wat je wel hebt en kan en borduur daar op verder, niet naar alles wat je in jouw beleving tekort komt.
pi_99447326
quote:
9s.gif Op donderdag 14 juli 2011 10:39 schreef WitBlauwPapier het volgende:

[..]

Je blijft achter met niets zolang je blik gericht is op anderen, of het verleden. Jij leeft nu.

Er is een verschil tussen jij en alle andere mensen die bestaan, bestaan hebben en zullen bestaan; zij zijn jou niet. Vraag jezelf af, en dan echt, waarom vergelijk je jezelf met anderen? Wat haal je daarom? Wat geeft het je?

Zowel ik als -Strawberry- zeiden iets in de trant van ''richt je op jezelf en jouw geluk'' en jou reactie is dat je terug wilt naar het verleden en hoe het allemaal gaat met mensen om je heen. Dat is het tegenovergestelde van je op jezelf richten.

Besteed je positieve aandacht aan jezelf? Gewoon om wie jij bent? Zonder dat is een gezonde ontwikkeling voor jou als persoon niet mogelijk, en dan geen ontwikkeling in de zin van school/werk maar jij als het mens dat je bent. Denk je daar wel eens over na?
  donderdag 14 juli 2011 @ 10:48:31 #25
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_99447401
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 10:14 schreef Canillas het volgende:

[..]

Ts voelt zich er niet goed bij?
Dan doet hij niet wat hij leuk vindt. Als je doet wat je leuk vindt, voel je je er vanzelf goed bij. Of je kunt het zelfs omdraaien: als je je er goed bij voelt, moet je vooral dat gaan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')