Hmm...? Was helemaal geen kritiek oid, sorry dat het zo over kwam.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, ik weet er niet veel van. Ineens lag ze in het ziekenhuis en iedereen scheen dat al lang te weten. Dat zal dus vast wel ergens anders hebben gestaan.
Inmiddels al wel antwoord gehad op je vragen?
Nee het kwam niet over als kritiek hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm...? Was helemaal geen kritiek oid, sorry dat het zo over kwam.
Ja, nu wel.
Pietje heeft ons verzocht de SST Rehab te begraven.... en dat hebben we gedaanquote:
En dat doet men dan ook? Als Pietje hier wat vraagt krijgt ie doorgaans minstens 1 ronde met de strontkar door het dorp!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pietje heeft ons verzocht de SST Rehab te begraven.... en dat hebben we gedaan
Wij hebben even een:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat doet men dan ook? Als Pietje hier wat vraagt krijgt ie doorgaans minstens 1 ronde met de strontkar door het dorp!
wat zal Pietje blij zijn dat er ook makkelijke FOK!kers zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat doet men dan ook? Als Pietje hier wat vraagt krijgt ie doorgaans minstens 1 ronde met de strontkar door het dorp!
Dat denk ik ook!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat zal Pietje blij zijn dat er ook makkelijke FOK!kers zijn![]()
Ja! Is ook een beetje jammer, twee rustige topics, kunnen we beter hier met zijn allen ouwehoeren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:01 schreef Disana het volgende:
Oh ik zie het, de rehab is echt over and out.
Ehm, dat vindt mijn moeder mooi...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wim Sonneveld? Dat zegt meteen iets over de leeftijd!
Ik vind het wel leuk zo, in de rehab keek ik niet zo vaak want het was toch vaak 'goedemorgen' en 'welterusten'quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:02 schreef kahaarin het volgende:
Ja! Is ook een beetje jammer, twee rustige topics, kunnen we beter hier met zijn allen ouwehoeren.![]()
Hey, ik moet nog steeds janken als ik Het Tuinpad hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wim Sonneveld? Dat zegt meteen iets over de leeftijd!
Ik ook...met name bij de versie van Brianquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, ik moet nog steeds janken als ik Het Tuinpad hoor
Lol, dan zou ik niet op die youtube link klikken als ik je was.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar Remmie, jij bent dan ook een lieverd van 1000 jaar oud.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey Laysa!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ook...met name bij de versie van Brian
Ik vind het een mooie oplossing zoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja! Is ook een beetje jammer, twee rustige topics, kunnen we beter hier met zijn allen ouwehoeren.![]()
Mijn botten zijn nu al heiligquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja maar Remmie, jij bent dan ook een lieverd van 1000 jaar oud.
Hoiquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey Laysa!Die is ook om te janken idd.
Lol, klopt, en af en toe een hi&bye.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk zo, in de rehab keek ik niet zo vaak want het was toch vaak 'goedemorgen' en 'welterusten'
dan heb je niet 's avonds gekeken. Wij hebben daar elke avond volop gekletst. alleen nooit meer over sstquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk zo, in de rehab keek ik niet zo vaak want het was toch vaak 'goedemorgen' en 'welterusten'
En een mooi weerbericht af en toe kunnen we ook wel gebruikenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, klopt, en af en toe een hi&bye.
Da's waar, meestal ging ik 's ochtends even met de muis boven het laatste bericht hangen en voor ik naar bed ging ook af en toe. Ik dacht trouwens dat bijna iedereen naar zo'n cam-chat was verhuisd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:06 schreef kaatje50 het volgende:
dan heb je niet 's avonds gekeken. Wij hebben daar elke avond volop gekletst. alleen nooit meer over sst![]()
Roep maar een plaats!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En een mooi weerbericht af en toe kunnen we ook wel gebruiken
Dat zijn er ook veel hoor.... en die bestaat ook al niet meer;)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's waar, meestal ging ik 's ochtends even met de muis boven het laatste bericht hangen en voor ik naar bed ging ook af en toe. Ik dacht trouwens dat bijna iedereen naar zo'n cam-chat was verhuisd.
een groot gedeelte wel, ik ben daar niet mee naartoe gegaan...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's waar, meestal ging ik 's ochtends even met de muis boven het laatste bericht hangen en voor ik naar bed ging ook af en toe. Ik dacht trouwens dat bijna iedereen naar zo'n cam-chat was verhuisd.
Doe je ook weerberichten over de grens? Ik ga maandag naar Parijsquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Roep maar een plaats!isclaimer: ik ben niet verantwoordelijk voor het weer, kan enkel de vooruitzichten bekijken.
*
Tot de volgende SST, ik neem tenminste aan dat jullie allemaal weer gaan kijkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
Dat zijn er ook veel hoor.... en die bestaat ook al niet meer;)
zo heel fris is mijn bloed niet meer hoor.quote:
Ja hoor, weet niet of je er blij mee moet zijn, sorry:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe je ook weerberichten over de grens? Ik ga maandag naar Parijs
oh, en waar zijn die users dan gebleven??quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zijn er ook veel hoor.... en die bestaat ook al niet meer;)
Wat is de bedoeling van zon landje?quote:
Jullie zien mekaar vast wel terug bij de volgende SST.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:09 schreef kaatje50 het volgende:
een groot gedeelte wel, ik ben daar niet mee naartoe gegaan...
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Tot de volgende SST, ik neem tenminste aan dat jullie allemaal weer gaan kijken
We hebben gedobbeld wie het moest vragen, Pietje verloor. Ben blij voor hem dat de rehabbers fatsoenlijk volk zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dromen staat je vrijquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
als is het maar in de hoop dat ze nu wél naar de FOK!kers luisteren
geen idee en boeit mij eigenlijk ook niet... Sommigen zitten trouwens elders op Fok in SC's hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oh, en waar zijn die users dan gebleven??
jou toch ook, kan me herinneren jou daar ook gezien te hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie zien mekaar vast wel terug bij de volgende SST.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
We hebben gedobbeld wie het moest vragen, Pietje verloor. Ben blij voor hem dat de rehabbers fatsoenlijk volk zijn.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
We hebben gedobbeld wie het moest vragen, Pietje verloor. Ben blij voor hem dat de rehabbers fatsoenlijk volk zijn.
Ik heb het even geprobeerd maar vond het niet boeiend, daarna lurkte ik er meestal een beetje. Maar we kennen elkaar toch ook van DGK, of vergis ik me nu?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:13 schreef kaatje50 het volgende:
jou toch ook, kan me herinneren jou daar ook gezien te hebben
Annecy, voorspelling komende week.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Roep maar een plaats!
* Disclaimer: ik ben niet verantwoordelijk voor het weer, kan enkel de vooruitzichten bekijken.*
Dat ziet er inderdaad niet veelbelovend uitquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja hoor, weet niet of je er blij mee moet zijn, sorry:
http://www.weeronline.nl/Europa/Frankrijk/Parijs/4266446
Je kunt hier doorklikken voor de 14 daagse verwachting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |