Zelfs als ze me zouden vragenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga mooi niet op een wachtlijst om de 4-daagse te mogen lopen![]()
Als ze me zouden vragen wil ik er over nadenken
Hey Deisyy, mag ik je vragen mee te doen? Sta ik met gladiolen bij de finish!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga mooi niet op een wachtlijst om de 4-daagse te mogen lopen![]()
Als ze me zouden vragen wil ik er over nadenken
Slaap lekker Kaatje!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat is wel wat heftiger dan de wind en regen hier. Zielig voor die mensen.
ik ga niet meer kijken, ga mijn bed zo opzoeken![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat is wel wat heftiger dan de wind en regen hier. Zielig voor die mensen.
ik ga niet meer kijken, ga mijn bed zo opzoeken![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Deed nog mijn best het te ontkennen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey Deisyy, mag ik je vragen mee te doen? Sta ik met gladiolen bij de finish!![]()
Ik had je al verteld dat ze gingen chasen toch? Drassss vertelde mij dat hij jou ging roepen, toe zei ik dat je dat al wist, dat is alles wat ik hem heb verteld.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik werd gelokt..... er werd gezegt dat jij gezegt had dat..... etc.....
Kom je dit jaar toch onder de paraplu zitten als Pietje zich met blaren op zijn voeten en tong over de finish heen sleeptquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik lees net dat de 4-daagse lopen voor bikkels is en laat ik dat nou niet zijn
Je zei het zelf!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik lees net dat de 4-daagse lopen voor bikkels is en laat ik dat nou niet zijn
Ja ja nu wijzen jullie naar elkaarquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik had je al verteld dat ze gingen chasen toch? Drassss vertelde mij dat hij jou ging roepen, toe zei ik dat je dat al wist, dat is alles wat ik hem heb verteld.
*Sjucht* Wij hebben jou verteld dat er ge-chased gaat worden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja ja nu wijzen jullie naar elkaar't is mij duidelijk.... overschakelen naar 't andere draadje
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
*Sjucht* Wij hebben jou verteld dat er ge-chased gaat worden.![]()
Zo goed?
![]()
Sterkte volgende week...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, de laatste redelijke dag voordat de reeks aan 80% regen dagen beginnen. Een stuk of 10.
Heb je goede regenkleding en schoeisel?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, de laatste redelijke dag voordat de reeks aan 80% regen dagen beginnen. Een stuk of 10.
Jee, das niet best voor de 4-daagse lopers. Hier is het volgende week ook prut.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hmm... gaat 'm niet worden. Je moet echt vanaf 1000km zuidelijker zitten, wil je de komende week redelijk weer hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja dat is probleem II, ik wil nog op vakantie maar niet te ver weg, aantal dagen na de vierdaagse gaan. Ook dat lijkt heul hard in 't water te vallen.
want ik had dus noord tot midden frankrijk in gedachte
Maar Pietje gaat pas na de komende week weg, misschien dat het er dan wat beter uitziet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm... gaat 'm niet worden. Je moet echt vanaf 1000km zuidelijker zitten, wil je de komende week redelijk weer hebben.
Laat maar ff weten waar exactquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:42 schreef Laysa het volgende:
Lollers Piet je komt op de Donderdag door onze straat op de heenweg
Ja das wel heel vroeg hoor...ik ga proberen er te staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |