En dan ook maar goed de haringen scheef in de grond slaan, anders zit je zo in Denemarken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je volgende week net zo'n wind hebt als vandaag zou ik die paraplu eerst even aan jezelf vast tapen, Kaatje
denk eerder dat ik dan thuis blijf.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je volgende week net zo'n wind hebt als vandaag zou ik die paraplu eerst even aan jezelf vast tapen, Kaatje
een onverwachte vakantie in het buitenlandquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dan ook maar goed de haringen scheef in de grond slaan, anders zit je zo in Denemarken.
lol! Op de 1 of andere manier denk ik dat je dat niet helemaal meent, kan me vergissen hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
denk eerder dat ik dan thuis blijf.Stuur ik ze wel een sms om aan te moedigen
ahum, moet Kaatje eerst nog half nederland doorquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dan ook maar goed de haringen scheef in de grond slaan, anders zit je zo in Denemarken.
Het zou beter zijn als de wind richting het zuiden staatquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
een onverwachte vakantie in het buitenland![]()
heb mijn schoonzus beloofd mee te gaan, woensdag ook naar Wijchen. Maar anders...heb daar wel eens gestaan in de stromende regen. Is niet fijn (ook niet met paraplu).quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
lol! Op de 1 of andere manier denk ik dat je dat niet helemaal meent, kan me vergissen hoor.
Ja nou, je weet hoe het nu waait toch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ahum, moet Kaatje eerst nog half nederland door
Wie weet waar de wind je brengt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
een onverwachte vakantie in het buitenland![]()
geeft niet, zwaai ik ff naar jullie als ik langswaaiquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ahum, moet Kaatje eerst nog half nederland door
Kan ik me voorstellen, lijkt me voor de lopers ook geen pretje...quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb mijn schoonzus beloofd mee te gaan, woensdag ook naar Wijchen. Maar anders...heb daar wel eens gestaan in de stromende regen. Is niet fijn (ook niet met paraplu).
ook goed, maar wil best een keer naar scandinaviëquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als de wind richting het zuiden staat
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
geeft niet, zwaai ik ff naar jullie als ik langswaai
voor hen helemaal niet, maar als het heel heet is ook niet. Ik doe het ze niet na hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, lijkt me voor de lopers ook geen pretje...
Pff, wandelen is leuk, afzien....quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
voor hen helemaal niet, maar als het heel heet is ook niet. Ik doe het ze niet na hoor.
4 dagen lang in weer en wind 50 km lopen
zoiets jaquote:
voor één dag zou het leuk zijn, (ik kan alleen niet zoveel km's lopen), maar geen vier dagenquote:
Nee idd, het is dan ook echt moeten, als je meedoet wil je dat kruisje gewoon, dus dan ga je gewoon door terwijl het misschien helemaal niet meer leuk is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
voor één dag zou het leuk zijn, (ik kan alleen niet zoveel km's lopen), maar geen vier dagen
Ik ook, maar dan moet het weer er wel iets beter zijn dan nu. Mij lijkt Zuid-Frankrijk een stuk beter toeven op dit moment.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ook goed, maar wil best een keer naar scandinavië
groot gelijk.en er is toch eeen wachtlijst om mee te mogen doen. mooi excuusquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan moet het weer er wel iets beter zijn dan nu. Mij lijkt Zuid-Frankrijk een stuk beter toeven op dit moment.
Een paar jaar geleden heb ik er ook vaak aan gedacht om te gaan trainen voor de Nijmeegse 4-daagse, maar nu ....... ben ik er te lui voor
Ik ga mooi niet op een wachtlijst om de 4-daagse te mogen lopenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
groot gelijk.en er is toch eeen wachtlijst om mee te mogen doen. mooi excuus
Dat is wel wat heftiger dan de wind en regen hier. Zielig voor die mensen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
ik wil niet vervelend doe hoor..... maar 5% tornado probabiliy in Montana
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga mooi niet op een wachtlijst om de 4-daagse te mogen lopen![]()
Als ze me zouden vragen wil ik er over nadenken
Daar gaat je kapselquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |