kan hij zien dat wij gehoorzame FOK!kers zijnquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
volg jullie gehoorzaam naar dit topic
Pietje niet vergeten hèquote:
Anders wordt-ie boos!quote:
En dat is niet de bedoeling hoor.... we wachten hem wel op met de gladiolen als ie kruipend de finisch in Nijmegen haalt hoorquote:
Pietje vroeg of we deze kant op wilden komenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar Gert was in REHAB toch?
zal wel eens kijken of hij fier over de finish komt. ben er dan tochquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat is niet de bedoeling hoor.... we wachten hem wel op met de gladiolen als ie kruipend de finisch in Nijmegen haalt hoor
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat is niet de bedoeling hoor.... we wachten hem wel op met de gladiolen als ie kruipend de finisch in Nijmegen haalt hoor
Pfff, al die blauwen haal ze steeds door de war.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pietje vroeg of we deze kant op wilden komen
Loop je ook mee?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zal wel eens kijken of hij fier over de finish komt. ben er dan toch
quote:
Trouwe supporter dan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kaatje
......... die zit toch op 't stoeltje langs de via gladiola
quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kaatje
......... die zit toch op 't stoeltje langs de via gladiola
zwager en schoonmoeder van mijn zoon aanmoedigen. enne......een paar pilsjes nemen op henquote:
Zie je al zitten, Gladiolen in de ene hand, biertje in de andere.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:25 schreef kaatje50 het volgende:
zwager en schoonmoeder van mijn zoon aanmoedigen. enne......een paar pilsjes nemen op hen![]()
Zitten ze er al?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zie je al zitten, Gladiolen in de ene hand, biertje in de andere.
quote:
Hi Deisyy!quote:
Haai, Kahaarinquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hi Deisyy!Nee, maar is even een mental image van Kaatje met een biertje in de hand op een stoeltje om de dappere lopers aan te moedigen.
ik ook, daarom ga ik ook KIJKEN!!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haai, Kahaarin![]()
Kaatje met een bos gladiolen en een biertje in haar hand in de stromende regen op een klapstoeltje was mijn mental image![]()
Ik heb bewondering voor de mensen die de 4-daagse lopen
Lol, dan neemt ze toch zo'n vissersplu mee!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haai, Kahaarin![]()
Kaatje met een bos gladiolen en een biertje in haar hand in de stromende regen op een klapstoeltje was mijn mental image![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat zeker! En Pietje gaat de 50 km per dag lopen had ik begrepen.Dat is dus gewoon 200 km wandelen. Held...
die dingen ken ik. Ben jaren met mijn man meegeweest, als hij ging karpervissenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:36 schreef kahaarin het volgende:
Zo eentje bedoel ik Kaatje:
[ afbeelding ]
Als je volgende week net zo'n wind hebt als vandaag zou ik die paraplu eerst even aan jezelf vast tapen, Kaatjequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:36 schreef kahaarin het volgende:
Zo eentje bedoel ik Kaatje:
[ afbeelding ]
Veel plezier!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
die dingen ken ik. Ben jaren met mijn man meegeweest, als hij ging karpervissenben blj dat die hobby over is
![]()
nanny begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |