Ja precies. En dan heb je ook nog rookmotten, daar ga ik me ook nog in verdiepen:quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:39 schreef Deisyy het volgende:
Zo'n rookkastje geeft alles toch een beetje meer smaak mee, misschien inderdaad wel iets voor jou.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:33 schreef Disana het volgende:
OMG Muizenbattle. May the best mouse win!
Soury uiteraard.... dank je voor 't blokje kaasquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ben ik natuurlijkBlokje kaas voor Mary. The more (mouse) the merrier.
Komt er nog een knol bij ook
Dat is te hopen.... 53 arrestaties.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ado heeft met 3-2 gewonnen, straks mogen ze nog een rondje.
Ja en rara wat bindt de notoir antisemitische polen nou toch aan ADO.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarvan 43 Polen, fans van legia want die zijn ook voor Ado.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:50 schreef kahaarin het volgende:
Hi!Alles goed hier?
Voor de liefhebbers.
[ afbeelding ]
Haat tegen Ajax?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en rara wat bindt de notoir antisemitische polen nou toch aan ADO.
Hi muis!quote:
dan zouden ze toch feyenoord supportenquote:
quote:[..]
Hi muis!
Wat betreft die polen is het iets minder specifiek.quote:
Ja weet ik veel, Gert haalt dit aan: "notoir antisemitische polen" als je ruzie hebt met 1 groep ben je toch niet automatisch voor de andere?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan zouden ze toch feyenoord supporten
quote:Kahaarin
Lol! Och, die dicrimineren niet bij het discrimineren?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat betreft die polen is het iets minder specifiek.
Klopt m.i. wel hoor.... is 't enige buitenlandse land geweest waar ik níet prettig gewerkt hebquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, Gert haalt dit aan: "notoir antisemitische polen" als je ruzie hebt met 1 groep ben je toch niet automatisch voor de andere?![]()
[..]
Rare jongens die Polen, ruzie maken om het ruzie maken...quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt m.i. wel hoor.... is 't enige buitenlandse land geweest waar ik níet prettig gewerkt heb
Oh, maar dat soort jongens heb je in Nederland ook hoorquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Rare jongens die Polen, ruzie maken om het ruzie maken...
Da's waar, maar icm met ADO supporters zitten ze iig goed wat dat betreft toch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, maar dat soort jongens heb je in Nederland ook hoor
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Da's waar, maar icm met ADO supporters zitten ze iig goed wat dat betreft toch?![]()
Hmm, klinkt wel Pools idd:quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat waren die andere 10 ADO-hooligans opgepakt voor wangedrag in Litouwen
Iets met vrachtwagenchauffeurs...?quote:De hooligans werden aangehouden na incidenten in Kaunas, de tweede stad van Litouwen waar het duel donderdag wordt gespeeld. De meesten maakten zich schuldig aan agressie, mishandeling van omstanders en dronkenschap, aldus AFP.
Hi!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:06 schreef kaatje50 het volgende:
hier ook maar even goedenavond zeggen dan![]()
kan ik alvast een beetje wennen hier, hallo
quote:
Wij volgen Gert!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
volg jullie gehoorzaam naar dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |