Hier vandaag droog. Morgen Quatorze Julliet, hopen dat het dan ook droog is!quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:31 schreef hondjes het volgende:
Montpellier was vannacht ook onweer, vanmorgen regen...
Maar Spanje 32c en heel veel zon.
Leuke variatie op "rustig hier"quote:
1 week gedaan om 1 topic te vullen, dat is nog eens zuunig.quote:
Daar zitten heel leuke tussenquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:48 schreef remlof het volgende:
(PAINT) Nijmeegse 4 Daagse Wandelaar
Succes Pietje
Huh! nog een muis.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:49 schreef MaryMouse het volgende:
Rustig hier...
Ik ga nog even aan de rol.... tot laters
Ik zou er wat aan kunnen doen.quote:
Dat ben ik natuurlijkquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:33 schreef Disana het volgende:
OMG Muizenbattle. May the best mouse win!
quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:40 schreef Soury het volgende:
Dat ben ik natuurlijkBlokje kaas voor Mary. The more (mouse) the merrier.
Komt er nog een knol bij ook
ik ben nu aardappels aan het rokenquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gezellig, allemaal aan de kaas.
Ik ook. Is het wat?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
ik ben nu aardappels aan het rokenBen benieuwd
Geen idee ze moeten nog de pan in, Het ruikt wel attijd lekkerquote:
Klinkt wel lekker. Ik stel me er ook ontbijtspek bij voor en een uitje.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:27 schreef Soury het volgende:
Geen idee ze moeten nog de pan in, Het ruikt wel attijd lekker
Je aardappels roken als in zo'n rookkastje? Ik wist niet dat ook kon.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee ze moeten nog de pan in, Het ruikt wel attijd lekker
Ik mag wel een beetje zout, dus een paar spekjes zou wel kunnen, tien ofzo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:33 schreef Deisyy het volgende:
Je aardappels roken als in zo'n rookkastje? Ik wist niet dat ook kon.
O ja Disana, ik zat vanavond kapucijners met spekjes te eten en omdat jij geen zout mag vroeg ik me af of je wel uitgebakken spekjes mag.
Zo'n rookkastje geeft alles toch een beetje meer smaak mee, misschien inderdaad wel iets voor jou.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik mag wel een beetje zout, dus een paar spekjes zou wel kunnen, tien ofzo.
Zo'n rookkastje lijkt mij ook wel wat.
Ja precies. En dan heb je ook nog rookmotten, daar ga ik me ook nog in verdiepen:quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:39 schreef Deisyy het volgende:
Zo'n rookkastje geeft alles toch een beetje meer smaak mee, misschien inderdaad wel iets voor jou.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:33 schreef Disana het volgende:
OMG Muizenbattle. May the best mouse win!
Soury uiteraard.... dank je voor 't blokje kaasquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ben ik natuurlijkBlokje kaas voor Mary. The more (mouse) the merrier.
Komt er nog een knol bij ook
Dat is te hopen.... 53 arrestaties.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ado heeft met 3-2 gewonnen, straks mogen ze nog een rondje.
Ja en rara wat bindt de notoir antisemitische polen nou toch aan ADO.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarvan 43 Polen, fans van legia want die zijn ook voor Ado.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:50 schreef kahaarin het volgende:
Hi!Alles goed hier?
Voor de liefhebbers.
[ afbeelding ]
Haat tegen Ajax?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en rara wat bindt de notoir antisemitische polen nou toch aan ADO.
Hi muis!quote:
dan zouden ze toch feyenoord supportenquote:
quote:[..]
Hi muis!
Wat betreft die polen is het iets minder specifiek.quote:
Ja weet ik veel, Gert haalt dit aan: "notoir antisemitische polen" als je ruzie hebt met 1 groep ben je toch niet automatisch voor de andere?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan zouden ze toch feyenoord supporten
quote:Kahaarin
Lol! Och, die dicrimineren niet bij het discrimineren?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat betreft die polen is het iets minder specifiek.
Klopt m.i. wel hoor.... is 't enige buitenlandse land geweest waar ik níet prettig gewerkt hebquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, Gert haalt dit aan: "notoir antisemitische polen" als je ruzie hebt met 1 groep ben je toch niet automatisch voor de andere?![]()
[..]
Rare jongens die Polen, ruzie maken om het ruzie maken...quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt m.i. wel hoor.... is 't enige buitenlandse land geweest waar ik níet prettig gewerkt heb
Oh, maar dat soort jongens heb je in Nederland ook hoorquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Rare jongens die Polen, ruzie maken om het ruzie maken...
Da's waar, maar icm met ADO supporters zitten ze iig goed wat dat betreft toch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, maar dat soort jongens heb je in Nederland ook hoor
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Da's waar, maar icm met ADO supporters zitten ze iig goed wat dat betreft toch?![]()
Hmm, klinkt wel Pools idd:quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat waren die andere 10 ADO-hooligans opgepakt voor wangedrag in Litouwen
Iets met vrachtwagenchauffeurs...?quote:De hooligans werden aangehouden na incidenten in Kaunas, de tweede stad van Litouwen waar het duel donderdag wordt gespeeld. De meesten maakten zich schuldig aan agressie, mishandeling van omstanders en dronkenschap, aldus AFP.
Hi!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:06 schreef kaatje50 het volgende:
hier ook maar even goedenavond zeggen dan![]()
kan ik alvast een beetje wennen hier, hallo
quote:
Wij volgen Gert!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
volg jullie gehoorzaam naar dit topic
kan hij zien dat wij gehoorzame FOK!kers zijnquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
volg jullie gehoorzaam naar dit topic
Pietje niet vergeten hèquote:
Anders wordt-ie boos!quote:
En dat is niet de bedoeling hoor.... we wachten hem wel op met de gladiolen als ie kruipend de finisch in Nijmegen haalt hoorquote:
Pietje vroeg of we deze kant op wilden komenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar Gert was in REHAB toch?
zal wel eens kijken of hij fier over de finish komt. ben er dan tochquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat is niet de bedoeling hoor.... we wachten hem wel op met de gladiolen als ie kruipend de finisch in Nijmegen haalt hoor
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat is niet de bedoeling hoor.... we wachten hem wel op met de gladiolen als ie kruipend de finisch in Nijmegen haalt hoor
Pfff, al die blauwen haal ze steeds door de war.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pietje vroeg of we deze kant op wilden komen
Loop je ook mee?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zal wel eens kijken of hij fier over de finish komt. ben er dan toch
quote:
Trouwe supporter dan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kaatje
......... die zit toch op 't stoeltje langs de via gladiola
quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kaatje
......... die zit toch op 't stoeltje langs de via gladiola
zwager en schoonmoeder van mijn zoon aanmoedigen. enne......een paar pilsjes nemen op henquote:
Zie je al zitten, Gladiolen in de ene hand, biertje in de andere.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:25 schreef kaatje50 het volgende:
zwager en schoonmoeder van mijn zoon aanmoedigen. enne......een paar pilsjes nemen op hen![]()
Zitten ze er al?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zie je al zitten, Gladiolen in de ene hand, biertje in de andere.
quote:
Hi Deisyy!quote:
Haai, Kahaarinquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hi Deisyy!Nee, maar is even een mental image van Kaatje met een biertje in de hand op een stoeltje om de dappere lopers aan te moedigen.
ik ook, daarom ga ik ook KIJKEN!!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haai, Kahaarin![]()
Kaatje met een bos gladiolen en een biertje in haar hand in de stromende regen op een klapstoeltje was mijn mental image![]()
Ik heb bewondering voor de mensen die de 4-daagse lopen
Lol, dan neemt ze toch zo'n vissersplu mee!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haai, Kahaarin![]()
Kaatje met een bos gladiolen en een biertje in haar hand in de stromende regen op een klapstoeltje was mijn mental image![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat zeker! En Pietje gaat de 50 km per dag lopen had ik begrepen.Dat is dus gewoon 200 km wandelen. Held...
die dingen ken ik. Ben jaren met mijn man meegeweest, als hij ging karpervissenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:36 schreef kahaarin het volgende:
Zo eentje bedoel ik Kaatje:
[ afbeelding ]
Als je volgende week net zo'n wind hebt als vandaag zou ik die paraplu eerst even aan jezelf vast tapen, Kaatjequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:36 schreef kahaarin het volgende:
Zo eentje bedoel ik Kaatje:
[ afbeelding ]
Veel plezier!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
die dingen ken ik. Ben jaren met mijn man meegeweest, als hij ging karpervissenben blj dat die hobby over is
![]()
nanny begint
En dan ook maar goed de haringen scheef in de grond slaan, anders zit je zo in Denemarken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je volgende week net zo'n wind hebt als vandaag zou ik die paraplu eerst even aan jezelf vast tapen, Kaatje
denk eerder dat ik dan thuis blijf.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je volgende week net zo'n wind hebt als vandaag zou ik die paraplu eerst even aan jezelf vast tapen, Kaatje
een onverwachte vakantie in het buitenlandquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dan ook maar goed de haringen scheef in de grond slaan, anders zit je zo in Denemarken.
lol! Op de 1 of andere manier denk ik dat je dat niet helemaal meent, kan me vergissen hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
denk eerder dat ik dan thuis blijf.Stuur ik ze wel een sms om aan te moedigen
ahum, moet Kaatje eerst nog half nederland doorquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dan ook maar goed de haringen scheef in de grond slaan, anders zit je zo in Denemarken.
Het zou beter zijn als de wind richting het zuiden staatquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
een onverwachte vakantie in het buitenland![]()
heb mijn schoonzus beloofd mee te gaan, woensdag ook naar Wijchen. Maar anders...heb daar wel eens gestaan in de stromende regen. Is niet fijn (ook niet met paraplu).quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
lol! Op de 1 of andere manier denk ik dat je dat niet helemaal meent, kan me vergissen hoor.
Ja nou, je weet hoe het nu waait toch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ahum, moet Kaatje eerst nog half nederland door
Wie weet waar de wind je brengt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
een onverwachte vakantie in het buitenland![]()
geeft niet, zwaai ik ff naar jullie als ik langswaaiquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ahum, moet Kaatje eerst nog half nederland door
Kan ik me voorstellen, lijkt me voor de lopers ook geen pretje...quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb mijn schoonzus beloofd mee te gaan, woensdag ook naar Wijchen. Maar anders...heb daar wel eens gestaan in de stromende regen. Is niet fijn (ook niet met paraplu).
ook goed, maar wil best een keer naar scandinaviëquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als de wind richting het zuiden staat
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
geeft niet, zwaai ik ff naar jullie als ik langswaai
voor hen helemaal niet, maar als het heel heet is ook niet. Ik doe het ze niet na hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, lijkt me voor de lopers ook geen pretje...
Pff, wandelen is leuk, afzien....quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
voor hen helemaal niet, maar als het heel heet is ook niet. Ik doe het ze niet na hoor.
4 dagen lang in weer en wind 50 km lopen
zoiets jaquote:
voor één dag zou het leuk zijn, (ik kan alleen niet zoveel km's lopen), maar geen vier dagenquote:
Nee idd, het is dan ook echt moeten, als je meedoet wil je dat kruisje gewoon, dus dan ga je gewoon door terwijl het misschien helemaal niet meer leuk is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
voor één dag zou het leuk zijn, (ik kan alleen niet zoveel km's lopen), maar geen vier dagen
Ik ook, maar dan moet het weer er wel iets beter zijn dan nu. Mij lijkt Zuid-Frankrijk een stuk beter toeven op dit moment.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ook goed, maar wil best een keer naar scandinavië
groot gelijk.en er is toch eeen wachtlijst om mee te mogen doen. mooi excuusquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan moet het weer er wel iets beter zijn dan nu. Mij lijkt Zuid-Frankrijk een stuk beter toeven op dit moment.
Een paar jaar geleden heb ik er ook vaak aan gedacht om te gaan trainen voor de Nijmeegse 4-daagse, maar nu ....... ben ik er te lui voor
Ik ga mooi niet op een wachtlijst om de 4-daagse te mogen lopenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
groot gelijk.en er is toch eeen wachtlijst om mee te mogen doen. mooi excuus
Dat is wel wat heftiger dan de wind en regen hier. Zielig voor die mensen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
ik wil niet vervelend doe hoor..... maar 5% tornado probabiliy in Montana
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga mooi niet op een wachtlijst om de 4-daagse te mogen lopen![]()
Als ze me zouden vragen wil ik er over nadenken
Daar gaat je kapselquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |