Love you tooquote:
pics van Bink en Boor!quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]Wow!
Ik ben zoooo benieuwd hoe zwaar en groot Beetle wordt!
Jezus, snurken ze bij jou ook al?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze weer wakker zijn dan, nu zijn ze nogal saai
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Kattenbakkorrels.
En jij moest plassen.
Korrels.
Plassen.
Understatement. Maar een erge ziekte is ergerquote:
Ik heb de ikea tunnel neergelegd weer en ze waren meteen wakker!quote:
Oh...ja....hahaquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Kattenbakkorrels.
En jij moest plassen.
Korrels.
Plassen.
[..]
Ik heb de ikea tunnel neergelegd weer en ze waren meteen wakker!
En we begonnen met een tunnelbotsing!
[ afbeelding ]
quote:
[..]
Ik heb de ikea tunnel neergelegd weer en ze waren meteen wakker!
En we begonnen met een tunnelbotsing!
[ afbeelding ]
Geen idee, moet ze zo halen. Moest wel goed maagbeschermers erbij slikken begreep ik.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb nog dozen diclo liggen, welke sterkte moet je?
Heel veel zin!quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:50 schreef senesta het volgende:
Whahaha, die blik van BoorHij had er zin in
Als hij ligt is het sowieso een propquote:
Oh dat zal ook best, voor een bengaalquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:00 schreef senesta het volgende:
Hij is voor een bengaal volgens mij best aan de stevige kant
Maar niet extreem of zo hoor, hij ziet er gewoon lekker uit.
Dat is waar, Hummer en Dodge hebben ook een hangbuikjequote:Op woensdag 13 juli 2011 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat zal ook best, voor een bengaal
Ik had het nog aan de DA gevraagd destijds - die keer dat ik hem er wél heen kreeg- en die zei dat het hangbuikje haast onvermijdelijk was omdat gecastreerd en binnenkat.
Verder hoefde hij niet op dieet en hij krijgt ook zeker niet teveel eten. Dus dan moet het maar zo.
Laat Boor lekker zo als hij is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat zal ook best, voor een bengaal
Ik had het nog aan de DA gevraagd destijds - die keer dat ik hem er wél heen kreeg- en die zei dat het hangbuikje haast onvermijdelijk was omdat gecastreerd en binnenkat.
Verder hoefde hij niet op dieet en hij krijgt ook zeker niet teveel eten. Dus dan moet het maar zo.
Mooie foto's!quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:17 schreef senesta het volgende:
Dodge wilde me opeten vandaag
[ afbeelding ]
Hij houd me altijd vast, zo lief![]()
[ afbeelding ]
En ET ( Speciaal voor Hara), Ze is zo vreselijk mooi aan het worden weer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rotzooi spul wat niet werktquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik mag aan de Diclofenac, heb ik nog nooit gehad
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
Boor, zit eens stil
[ afbeelding ]
Boor, ga eens aan de kant!
[ afbeelding ]
Boor, blijf eens van mijn camera af
[ afbeelding ]
GA NOU EENS LIEF POSEREN VOOR QWEA!
Oh zeg dat dan gewoon![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeezus, die bakkes van hemquote:
Waffer keuke?quote:
Je vergeet: en ik kan heul zielug kijkenquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:33 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi ik ben Baloe en wil een koekje.
Ik bedoelde daar mee dat ik Hummer ook erg mooi vind!quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zijn 2 katten en 4 foto's. Welke 3 bedoel je
Cute!quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:17 schreef senesta het volgende:
Dodge wilde me opeten vandaag
[ afbeelding ]
Hij houd me altijd vast, zo lief![]()
[ afbeelding ]
En ET ( Speciaal voor Hara), Ze is zo vreselijk mooi aan het worden weer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, koekje duurde ffquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je vergeet: en ik kan heul zielug kijken
Owquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:36 schreef Strega het volgende:
Ik bedoelde daar mee dat ik Hummer ook erg mooi vind!
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
Baloe![]()
Ouwe bietsert!
Bink zit zich een partij uit te sloven hier
Die vindt het ook etenstijd! Dit heb ik echt nog nooit gezienEr wordt een complete voorstelling opgevoerd hier naast me op de grond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was duidelijk jaquote:
Die oortjesquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
Baloe![]()
Ouwe bietsert!
Die vindt het ook etenstijd! Dit heb ik echt nog nooit gezienEr wordt een complete voorstelling opgevoerd hier naast me op de grond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
Baloe![]()
Ouwe bietsert!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die oortjes op de eerste foto!quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
Baloe![]()
Ouwe bietsert!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baloe is groot, die heeft tijd nodig om te ladenquote:
Neh, hij gaat het niet meer doen hier, vrees ikquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Baloe is groot, die heeft tijd nodig om te laden
quote:
Is het verboden om hetzelfde te posten?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:41 schreef Strega het volgende:
Sorry Elies, had niet nog niet gezien dat je hetzelfde postte!
Nee, denk het niet gelukkig!quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is het verboden om hetzelfde te posten?
Flappchenquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:43 schreef Greys het volgende:
Wel fijn voor Bink dat jullie het ondanks alles 'oorTJES' noemen
Dan zijn we het in elk geval eenschquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:41 schreef Strega het volgende:
Sorry Elies, had niet nog niet gezien dat je hetzelfde postte!
Ja, ze blijft gewoon elegant.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:43 schreef Greys het volgende:
Ik wilde eerst posten dat zijn haar oren groter zijn haar dan zijn haar pootjesquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:43 schreef Greys het volgende:
Daar word je dus niet blij vanquote:
Of het wat kleiner zou kunnen? Ja, lijkt me geen slecht idee he?quote:
Nee, kleiner boeit me niet...quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:51 schreef Qwea het volgende:
Of het wat kleiner zou kunnen? Ja, lijkt me geen slecht idee he?
Ontzettendquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, kleiner boeit me niet...
Deze:
[ afbeelding ]
.... Top of Flop?
Google kent dat woord nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zie je welJe bent gewoon een latente potteuze
Je had gelijkquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:53 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa ik wist dat Q daar positief op ging reageren![]()
Ik moet ff dweilen, brbquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je had gelijkEn ik geloof dat ze spontaan aan het lekken is geslagen
Sluimerend. Nog ff en je komt met deur en al de kast uit donderenquote:
Niet omdat ik er helemaalquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij ook al
Het moet niet gekker worden
Ik moest lachenquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sluimerend. Nog ff en je komt met deur en al de kast uit donderen
Maar een klein beetjequote:Op woensdag 13 juli 2011 17:58 schreef Goodbye het volgende:
Niet omdat ik er helemaal![]()
![]()
van word, maar ze is leuk!
Ik volg dr op twitter. Irl heeft ze geen fuck te meldenquote:
Uiteraardquote:
Nee joh... wij zijn er te dom voorquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:59 schreef Qwea het volgende:
Heb je the chicago code nou al binnen getrokken, Elies?
Als jij mij niet uitnodigt, spreek ik NOOIT meer tegen jequote:Op woensdag 13 juli 2011 17:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
UietaardHet is verder niet erg hoor, maar het begint wel een beetje op te vallen
Als ik alle snoepjes een keer uitnodig, dan vraag ik jou écht niet om te komen meeten
Owwwww! Oók al goedquote:
Jeeeeeeeeeeeeezus.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee joh... wij zijn er te dom voorWe kwamen tot Grey's Anatomy seizoen 1 en 2 en toen liep het vast
Ja, het is té erg. We hebben er al een halve spindle DVD's doorheen gejaagd voor alle mislukte downloads. Kopen gaat dan weer wel heel erg goed; de kast barst uit z'n voegen van alle serieusquote:
Zelfs dát hebben wequote:Heb je bluray speler?
Oei, dan denk ik er nog even over naquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:01 schreef Qwea het volgende:
Als jij mij niet uitnodigt, spreek ik NOOIT meer tegen je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Zat ff te kijken om hem voor je te downen en hem op te sturen..... allee bluray is 14,7 GB. ff MM om raad vragen, momentquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, het is té erg. We hebben er al een halve spindle DVD's doorheen gejaagd voor alle mislukte downloads. Kopen gaat dan weer wel heel erg goed; de kast barst uit z'n voegen van alle serieus
[..]
Zelfs dát hebben we
Dealquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwww! Oók al goed
Ik ben zo soepel vandaag
Dan mag jij wel komen meeten als ik alle snoepjes een keer hier uitnodig
Kipshoarmaquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb kipshoarma gemaaktEn de mannen hadden pasta
Zelf geslacht ja?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:01 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Ik moet nog eten. Kipschnitzel, versche bontjes en aardappeltjes.
Bontjesquote:
quote:
Dit gaat niet goed.quote:
Jup! Rouwen!quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:09 schreef Oognip het volgende:
Q, gaan jij en MM nog wat doen met jullie jubileum?
Dus als je me een rouwkaart wilt sturen om me sterkte te wensen, dan waardeer ik dat enorm.quote:
Ik stuur hem liever naar MM.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus als je me een rouwkaart wilt sturen om me sterkte te wensen, dan waardeer ik dat enorm.
Zeg, denk je er ff aan dat ik jou adres heb?quote:
Ja schatje.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeg, denk je er ff aan dat ik jou adres heb?
Graag gedaan,,alleen jammer dat ze geen dolle fijnen meer haddenquote:
quote:
Kinderstokjes.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:53 schreef Qwea het volgende:
RT @Qwea : Sushi eten met stokjes #fml || bij shabu hebben ze stokjes voor de motorisch gestoordeIk gniffelde.
Ik vraag gewoon een vork als ik er klaar mee benquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kinderstokjes.![]()
Jij gaat toch zeker wel voor het echte werk?
Komt goed schatje.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon een vork als ik er klaar mee ben
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Komt goed schatje.[/reclame]
Die koude sushi eet ik ook vaak met de handjes. En met wat gegoochel krijg je de warme hap wel op je stokjes.
Dat is drukquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:45 schreef Cat22 het volgende:
Zo, mijn nieuwe Redcat collega is opgestapt. Mag ik volgende week 4 extra intakes doen.
Zo houd ik geen vakantie meer over.
Leuk dat je meegaat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Als die kittens aan het eind van de vakantie niet geboren zijn moet Puma volgens mij een keizersnee. Als ze al niet ontploft is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is druk,en dan misschien ook nog kittens erbij (als die er ooit uit willen
),want Puma geniet van de aandacht
Ik ben benieuwd , dan kan het toch niet lang meer duren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als die kittens aan het eind van de vakantie niet geboren zijn moet Puma volgens mij een keizersnee. Als ze al niet ontploft is.Ik voel nu aan alle kanten bulten, ze zit vol.
Dan ben ik helemaal een autistquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
Q, ze hebben voor stokjeskneuzen ook stokjes met een heeeeeeeeeelastiekie er tussen
En voor de echte n00bs hebben ze stukjes met een plat stuk en met drie of vier pinnen eraan. Keihandig:quote:
Stukjes?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En voor de echte n00bs hebben ze stukjes met een plat stuk en met drie of vier pinnen eraan. Keihandig:
[ afbeelding ]
POM! POMPOM!quote:
Stokjesquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:29 schreef Strega het volgende:
Stukjes?![]()
Maar dan wel weer mooi gepainted!
Houten deur doet het ook prima. Maar dan moet hij niet van het slot schieten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:32 schreef Rewimo het volgende:
Dat was de reden dat die zak hier achter een metalen deur stond. Guus
Of zes weken. Hoewel ik niet weet of ik beeb zo gek krijg dat ze zés weken gaat grasmaaien. Een maandje moet nog wel lukkenquote:
superintendent Teresa Colvinquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:43 schreef ElisaB het volgende:
Mijn innige, oprechte en eeuwige dank aan Q; vanaf nu kan ik weer úren Bette kijken (alleen heet ze nu anders). Hoe lekker is dat
En daarom mag Q komen meeten als ik alle snoepjes uitnodig voor een maandje in huize ElisaB
Stoute plannen Elies?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:43 schreef ElisaB het volgende:
Mijn innige, oprechte en eeuwige dank aan Q; vanaf nu kan ik weer úren Bette kijken (alleen heet ze nu anders). Hoe lekker is dat
En daarom mag Q komen meeten als ik alle snoepjes uitnodig voor een maandje in huize ElisaB
Ooh men, je zou es moeten weten wat we nu allemaal per DM bespreken. De tyfusquote:
Bette bekt iets beter en kan ik waarschijnlijk beter onthouden op het moment dat dat nodig isquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:46 schreef Qwea het volgende:
superintendent Teresa Colvin![]()
![]()
![]()
![]()
En je hoeft me niet te bedanken. Graag gedaan
Egwelquote:
Ik heb een doekje op mijn schoot gelegd tegen het kwijlenquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:50 schreef Qwea het volgende:
Ooh men, je zou es moeten weten wat we nu allemaal per DM bespreken. De tyfus
Gewoon Jennifer zal ze ook niet erg vinden gok ik hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bette bekt iets beter en kan ik waarschijnlijk beter onthouden op het moment dat dat nodig is
Ik onder mijn kontquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een doekje op mijn schoot gelegd tegen het kwijlen
Misschien ook eentje op je stoel?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een doekje op mijn schoot gelegd tegen het kwijlen
Misschien vindt Elies die wel de mooiste.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:53 schreef Qwea het volgende:
Ze zit ook in lie to me, elies... maar maar 4 eps ofzokleine kut rolletjes
Pokkehandtas!quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:55 schreef Pokkehontas het volgende:
Dylan Moreland (dienstmededeling voor Elies)
quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:55 schreef Pokkehontas het volgende:
Boejwhahahahahquote:
Ja!quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:55 schreef Pokkehontas het volgende:
Vanwege Babyboom ?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:54 schreef Oognip het volgende:
Ik zit er aan te denken om geld over te maken naar Cordaid Memisa
Hier! Ook een lekker ding voor jou (raar spierballetjes trouwens; wat zou het zijnquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:55 schreef Pokkehontas het volgende:
Daar zijn die programma's voorquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:54 schreef Oognip het volgende:
Ik zit er aan te denken om geld over te maken naar Cordaid Memisa
Zal ik de defibrillator maar meenemen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boejwhahahahah
Misschien moet jij ook nog komen Cat; we zoeken nog iemand met verstand van verpleegkunde, want het wordt natuurlijk een uitputtingsslag
Touwen en handboeien?quote:
Nah, dat lijkt me niet nodig (we doen de deuren gewoon op slotquote:
Ik denk dat het op zich een goed doel is, maar ik ben de laatste tijd aan het twijfelen over geld geven aan grote organisaties nadat bekend werd dat ze het beleggen en daar veel geld op verliezen en aan dikke directeurssalarissen uitgeven.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, dat lijkt me niet nodig (we doen de deuren gewoon op slot)
Je zal altijd hebben dat een deel nooit daar terecht komt waar jij zou willenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:05 schreef indaha het volgende:
Ik denk dat het op zich een goed doel is, maar ik ben de laatste tijd aan het twijfelen over geld geven aan grote organisaties nadat bekend werd dat ze het beleggen en daar veel geld op verliezen en aan dikke directeurssalarissen uitgeven.
Ik ben waarschijnlijk een naief mens maar dacht altijd dat het grootste gedeelte terecht zou komen bij het doel waarvoor het werd ingezameld.
Ik weet niets over Cordaid of die dat ook doen.
Daar heb je wel gelijk in, maar ik heb het toch gedaan in de hoop dat mijn geld wel terecht komt daar en eerlijk gezegd heb ik er verder niet over nagedacht.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik denk dat het op zich een goed doel is, maar ik ben de laatste tijd aan het twijfelen over geld geven aan grote organisaties nadat bekend werd dat ze het beleggen en daar veel geld op verliezen en aan dikke directeurssalarissen uitgeven.
Ik ben waarschijnlijk een naief mens maar dacht altijd dat het grootste gedeelte terecht zou komen bij het doel waarvoor het werd ingezameld.
Ik weet niets over Cordaid of die dat ook doen.
Kan ik me voorstellen; ik heb het ook wel een beetjequote:Op woensdag 13 juli 2011 21:09 schreef indaha het volgende:
Ja dat weet ik ook , dat er kosten bij komen kijken, maar waar sommige organisties het aan uitgevendan denk ik ik geef het liever aan een kleinere organisatie die dichter bij het doel staan aan kleinere projecten.
O maar dat moet je zeker doen en dat zal ik waarschijnlijk ook doenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar ik heb het toch gedaan in de hoop dat mijn geld wel terecht komt daar en eerlijk gezegd heb ik er verder niet over nagedacht.
Ik hou zoveel van baby's en zwangere vrouwen dat ik van mezelf het doel wel moest steunen. Ik ga er maar vanuit dat het bij de juiste organisatie terecht komt.
Ik breng het geld liever gewoon zelf heenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen; ik heb het ook wel een beetje
Wat deze wijze, ervaren vrouw zegtquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik breng het geld liever gewoon zelf heen![]()
Zoals met de asielacties; lekker kleinschalig en iedere cent komt bij de beestjes terecht.
Whahahahahaquote:
quote:
Pm ff je adres danquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik doe niet meer aan goede doelen overmaken, alleen als er iemand aan de deur staat met een collectebus geef ik wat.
De rest heb ik allemaal opgezegd vorig jaar.
Ja dat bedoel ik ook min of meer.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik breng het geld liever gewoon zelf heen![]()
Zoals met de asielacties; lekker kleinschalig en iedere cent komt bij de beestjes terecht.
Wil je ook een euro voor het duikbotenfonds?quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wil je ook een euro voor het duikbotenfonds?
Kan via de site wel eenmalig zag ikquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:19 schreef Oognip het volgende:
Ze hebben het trouwens continu over een bedrag per maand doneren, maar mijn bedoeling was om eenmalig geld over te maken. Ik ga er toch vanuit dat dat wel kan, anders ga ik ook niet doneren.
Je kunt een paar liter water krijgen dan kan die duikenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]mijn duikboot is in prijs gestegen onlangs
Kijk dat vind ik beterquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:25 schreef Rewimo het volgende:
Ik doe mee aan Kiva, dat zijn microkredieten. Die worden dus in kleine stappen terugbetaald, ik heb pas mijn geld voor de derde keer uitgeleend
Dat klinkt leuk! Hoe werkt dat dan precies?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:25 schreef Rewimo het volgende:
Ik doe mee aan Kiva, dat zijn microkredieten. Die worden dus in kleine stappen terugbetaald, ik heb pas mijn geld voor de derde keer uitgeleend
Nee , ik had dat op de radio gehoord vanmiddag, ik kan slecht tegen zulke programma's met zielige kindjesquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan ga ik dat doen
Ben jij ook aan het kijken?
Welke helft van die halvequote:Op woensdag 13 juli 2011 21:27 schreef Oognip het volgende:
ik wilde 10 euro doneren, maar heb per ongeluk 15 euro gedoneerd. Naja 1.5 kind gered
http://www.kiva.org/?_te=(...)l_entry&utm_content=quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:27 schreef Cat22 het volgende:
Dat klinkt leuk! Hoe werkt dat dan precies?
Liefquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Welke helft van die halve, weet je wat dan doe ik ook 15 dan is die halve weer heel
Ik ga lezen,quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:33 schreef Rewimo het volgende:
Er loopt ook een topicreeks: Verstrek een microkrediet aan een mede-wereldburger :)
Dat vind ik er heel erg leuk aan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het een tof initiatief. Je kunt precies zien aan wie je geld leent en waarvoor. En je krijgt het weer terug, de organisatie zit goed in elkaar. En dan kun je weer iemand anders helpen
Nee, met Kiva krijg je het juist steeds weer terugquote:
Ik heb meegedaan , ik ga hem anders bestellen denk ik en je krijgt een kortingbon van15% als je meedoetquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:34 schreef Greys het volgende:
Nog een spammen, voor de geïnteresseerden
Lijkt mij een mooie box namelijk en zou zonde zijn als je het mist (het is een BBC documentaire en die zijn altijd erg mooi!)
Win een DVD-box over De Grootste Natuurrampen
Volgens mij is het dat al.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:43 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb voor die Kivatopics een reeks aangevraagd, dat is handiger voor jullie
Jij bent geen goed doel.quote:
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:34 schreef Greys het volgende:
Nog een spammen, voor de geïnteresseerden
Lijkt mij een mooie box namelijk en zou zonde zijn als je het mist (het is een BBC documentaire en die zijn altijd erg mooi!)
Win een DVD-box over De Grootste Natuurrampen
Ik zag dat tekentje er niet voor staanquote:
+1quote:
Daar heb je het al.quote:
Ik vind het wel spannend! Ze lijkt al zolang uitgerekend en is zo'n fijn poesje, hopelijk gaat het goed. Als ik voor het naar bed gaan meer voortekenen zie ga ik bij har logeren. 2 nachten met minder slaap moet dan maar kunnen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:56 schreef indaha het volgende:
Ik duim voor een voorspoedige bevalling van Puma
Nee joh.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:57 schreef indaha het volgende:
[..]
+1
De meeste mensen die in het topic posten zijn dezelfde die hier rondhangen
Ik ben bijna in slaap gevallen met het boek, als dat iets zegt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
Spannend Cat!
Ik wil 'Haar naam was Sarah' gaan kijken nu.
Slaap ik dan nog vannacht?
Ik vind dat meisje in die film echt irritant..Sarah in het boek is leukerquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
Spannend Cat!
Vond het boek ook leuker, maar de film is wel intrigerend. Gewoon kijken!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
Spannend Cat!
^^quote:
Dan alleen als ik het ook ben! *stampvoet*quote:
Stamp niet op Puma hèquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:07 schreef Cat22 het volgende:
Dan alleen als ik het ook ben! *stampvoet*
Ja en dat vond ik al best zakdoekenwerk om te lezen, dus ik denk als ik het dan echt 'voor me zie' in een film, met bijpassende zielige muziek, dat het dan helemaal janken gaat worden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:02 schreef Ansu het volgende:
[..]
Vond het boek ook leuker, maar de film is wel intrigerend. Gewoon kijken!Ken je het boek al?
EN IK!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan alleen als ik het ook ben! *stampvoet*
Haaai Tombo.quote:
Het valt mee, je weet natuurlijk ook al een beetje wat er komt!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en dat vond ik al best zakdoekenwerk om te lezen, dus ik denk als ik het dan echt 'voor me zie' in een film, met bijpassende zielige muziek, dat het dan helemaal janken gaat worden.
Maar misschien valt het mee/tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben aan het sparen voor de spermabank, heeft u een donatie?*gaat tombo bellen dat Ll haar account heeft gekraakt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En wat nou als ik haar telefoon ook heb gekloond?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*gaat tombo bellen dat Ll haar account heeft gekraakt*
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben aan het sparen voor de spermabank, heeft u een donatie?MM : Ja hoor, kom maar langsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Jij hebt haar geheime nummer niet. Dat hebben alleen APK en ik.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En wat nou als ik haar telefoon ook heb gekloond?
WTF, APK?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt haar geheime nummer niet. Dat hebben alleen APK en ik.
*kuch kuch*quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt haar geheime nummer niet. Dat hebben alleen APK en ik.
FF de collectebus pakkenquote:
Jij nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Je gezicht heb je toch altijd bij je?quote:
Neej, jij hebt haar andere geheime nummer.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij nietHeulig welles!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Hell no, I hef the same as joe. Zie pie-emquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neej, jij hebt haar andere geheime nummer.
Ja, dat heeft Tombo ooit aan hem gegeven, Voor als hij midden in de nacht wilde sms-en en zo.quote:
Jij hebt mijn nummer niet!quote:
Wot pie-em?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hell no, I hef the same as joe. Zie pie-em
Ooh, dat is wel sneu voor je. Iemand anders dan? Moet ik de 23ste wat sperma meenemen voor je anders?quote:
Wedden? Kratje bier. Vraag cat maarquote:
Wat een boefje, die tomboquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat heeft Tombo ooit aan hem gegeven, Voor als hij midden in de nacht wilde sms-en en zo.
Nee dank je, hoeft nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, dat is wel sneu voor je. Iemand anders dan? Moet ik de 23ste wat sperma meenemen voor je anders?
Heul nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat heeft Tombo ooit aan hem gegeven, Voor als hij midden in de nacht wilde sms-en en zo.
Lekkere dipsaus voor bij de sushi heurquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, dat is wel sneu voor je. Iemand anders dan? Moet ik de 23ste wat sperma meenemen voor je anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |