Ja, deze hou ik maar voor mezelfquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Steer! Ben je er al klaar voor om ons over het cirkeltje te vertellen? Of ergens besloten dat helemaal niet meer te doen?
dacht ik al en had t wel onthouden jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, deze hou ik maar voor mezelf![]()
Zal het nooit meer vooraankondigen, is vervelend.
Nee, dank je welquote:
Nee. Ik weeg voor de statistiekjes en bekijk eigenlijk alleen de trendlijn. Trendlijn gaat langzaam omhoogquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:41 schreef Stereotomy het volgende:
Pee heeft superdeluxe gewogengemiddeldecalculator met trendlijn. Geloof ik.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom hebben we eigenlijk geen homo's in de CUL SC?![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:16 schreef borisz het volgende:
Jeuj De nieuwe delicious ligt op de deurmat..
Ja. wel eens.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
met veel fruit.. maar vond het iet wat tegen vallen geloof ik, kan nog anders worden als ik hem nog eens goed kritisch doorblader
Zitten wel wat zoete dingen bij die me lekker lijken, maar niet heel bijzonder verder..quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. wel eens.
Kort gezegd is dit de fruit en picknick editie.
Dat heb ik nou met alle tijdschriften en krantenquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb met dat soort bladen altijd het idee dat het zonde is om een abbo te hebben aangezien je toch alles online kan vinden
Toch is het in handen hebben van zo'n hardcopy best prettigquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb met dat soort bladen altijd het idee dat het zonde is om een abbo te hebben aangezien je toch alles online kan vinden
een van de weinige saxofoonleads in een nr die ik mooi vind (hou niet van saxo's en vreselijke melodietjes worden er over het algemeen gebruikt in liedjes, vooral in dancenr'squote:
niet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom hebben we eigenlijk geen homo's in de CUL SC?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |