abonnement Unibet Coolblue
pi_99406623
Nou het of de topic titel zegt het al te koop een hp thin client type t5550 draai op windows ce 6, ik heb er geen ervaring mee een kennis vroeg mij hem te koop aan te bieden vraag prijs is 50 euro.
Heb iets gelezen van een via chrome procesor en iets van 1 gb geheugen ddr3, ook heb ik ergens op google iets gelezen dat deze op een soort 64 bits processor draaid of erin heeft.

Ik zie wel wat er van komt.
  woensdag 13 juli 2011 @ 12:08:49 #2
332810 Sloeber94
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_99406753
DM
pi_99407118
Kwaliteitstopic :')
pi_99407208
Tags gezet.
Lekker vaag wel die OP :Y
Juin uit Eigen Tuin!
  woensdag 13 juli 2011 @ 12:22:43 #5
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_99407220
Omg ... Zet dan iig de specs neer vanaf google :)
pi_99407442
Symphonic,

Sorry als het vaag is, maar als iemand echt interesse heeft in zo een ding, kijk je toch even op google en je vind er alles over dan?
Ik weet niet hoe zou er ook graag wat meer over neer zetten copy en paste is het ook niet voor mij.
Ik heb hem wel geprobeert thuis of hij het deed.

Hoop dat dit niet als een kick gezien word, probeer alleen antwoord te geven.
En aangezien dat ik er niks aan verdien of eraan verdienen wil.
Laat ik het er maar bij.

Omg als je omgeving bedoeld dat is zuid limburg.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2011 12:46:32 ]
  woensdag 13 juli 2011 @ 17:46:54 #7
53151 T42
Pinball Wizard
pi_99419990
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:28 schreef john2406 het volgende:
Symphonic,

Sorry als het vaag is, maar als iemand echt interesse heeft in zo een ding, kijk je toch even op google en je vind er alles over dan?
Ik weet niet hoe zou er ook graag wat meer over neer zetten copy en paste is het ook niet voor mij.
Ik heb hem wel geprobeert thuis of hij het deed.

Hoop dat dit niet als een kick gezien word, probeer alleen antwoord te geven.
En aangezien dat ik er niks aan verdien of eraan verdienen wil.
Laat ik het er maar bij.

Omg als je omgeving bedoeld dat is zuid limburg.
fokkers zijn lui... als je een auto verkoopt zet je er toch ook niet alleen kenteken neer want de rest kun je via google ook vinden ;)
pi_99451519
T42

Ik weet zeker dat als ik een kever voor weinig geld erop zet dat je het weet te vinden, of een van mijn audi 100 s erop zet voor weinig.
Want 50 euro voor dat ding is niet veel geld hoor, dit komt natuurlijk ook omdat deze kennis tegen mij gezegd heeft probeer hem me te verkopen voor 50 euro. En eerlijk als ik ben of probeer te zijn zet ik hem ook voor dat geld erop, waarom heel eenvoudig meer vind ik het niet waard.
Ik zou me zo een ding nooit aanschaffen, hij heeft hem waarschijnlijk ook niet duur betaald maar waarschijnlijk op een beurs voor weinig geld aangeschaft.

Hier dus het copy and past verhaal van wat ik gevonden heb over het ding.

HP t5550 Thin Client Kenmerken
VIA Nano U3500 (1.0GHz), 512MB Flash, 1GB DDR3 SDRAM (128MB video), VIA Chromotion HD 2.0, Windows Embedded CE 6.0

Eenvoudige configuratie. Slim ontwerp. De HP t5550 is ontworpen om te presteren als een traditionele desktop pc met voorgeïnstalleerd Windows CE 6.0 voor vertrouwde bestandeapplicaties en HP Easy Tools uitbreidingen voor eenvoudige installatie en implementatie.

Kenmerken

Energiezuinige pc-prestaties
- De HP t5550 is ideaal voor clientvirtualisatie-instellingen en die ondersteuning nodig hebben voor legacypoorten, Citrix ICA, Remote Desktop Protocol (RDP), terminalemulatie, Windows Media Player, Microsoft Office viewers en webbrowsen.
- Een speciaal ontworpen CPU minimaliseert het stroomverbruik en biedt een vertrouwde pc-ervaring.
- De HP t5550 is ontworpen met oog voor het milieu: ENERGY STAR®-gekwalificeerd, EPEAT®-geregistreerd en BFR/PVC-vrij om uw eigen milieu-initiatieven te ondersteunen. De HP t5550 combineert een slim ontwerp met ingebouwde efficiency.

Productiviteit en flexibiliteit groeien met u mee
- Aan te sluiten op de nieuwste schermtechnologie met standaard ondersteuning voor twee digitale monitoren of op bestaande analoge schermen met de meegeleverde DVI-I naar VGA adapter.
- Standaard configuraties omvatten 6 USB 2.0-poorten (twee bevinden zich in veilig USB-compartiment), legacy-poorten en een uitsparing voor het netsnoer. De HP t5550 is gemakkelijk achter een monitor of op de muur te monteren met de HP QuickRelease, zodat hij zo min mogelijk ruimte inneemt.

Een geïntegreerde oplossing
- HP Easy Tools biedt het breedste scala aan clientvirtualisatietechnologie. Het nieuwe HP Easy Tools leidt beheerders door de eerste installatie en configuratie en biedt eenvoudige, effectieve implementatie-opties.
- Toonaangevende 'connection brokers' zijn voorgeïnstalleerd voor snelle, gemakkelijke toegang tot tal van virtuele desktopoplossingen.

HP Easy Tools
- Deze gebruiksvriendelijke nieuwe wizard-gebaseerde set programma's leidt beheerders door de eerste installatie en configuratie en biedt eenvoudige, effectieve implementatie-opties
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:45:45 #9
53151 T42
Pinball Wizard
pi_99478041
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 12:39 schreef john2406 het volgende:
T42

Ik weet zeker dat als ik een kever voor weinig geld erop zet dat je het weet te vinden, of een van mijn audi 100 s erop zet voor weinig.
ik mag er geen meer ;) heb er al te veel dus ook goedkope blijven staan :P

zou er een hd/CF of SD in die thinclient passen met winxp embedded? (heb nu een oude als printserver)
pi_99478711
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:45 schreef T42 het volgende:

[..]

ik mag er geen meer ;) heb er al te veel dus ook goedkope blijven staan :P

zou er een hd/CF of SD in die thinclient passen met winxp embedded? (heb nu een oude als printserver)
Ja, desnoods een usbstick met windows embedded aan de binnenkant monteren.
pi_99479577
Ik heb hem opengemaakt om erin te kijken er zit een sata aansluiting op het moederbord, dus desnoods ik denk dat er een ssd in zou kunnen passen.
pi_99483630
Bod van 45 euro incl. verzendkosten.
Waar is hij eventueel af te halen?
pi_99485790
Bertran hij is op te halen in Landgraaf
Maar voor 45 euro niet die 50 euro is zelfs nog zonder verzend kosten dus, en kennis is op vakantie kan dus niet met hem overleggen of hij voor minder weg mag.

Ik heb zojuist de recovery image gedownload van windows 7 embedded van hp maar voor een ander thinclient t5740e, misschien ga ik er zelfs dan zelf mee aan de slag met proberen als hij dat geld niet opbrengt.
pi_99494823
hoe krijg jij een 3 GB windows 7 embedded op een 512MB flashgeheugen?
volgens mij is er geen enkele OS die je op die geheugen kunt opslaan, kortom een nutteloze ding.
pi_99506020
Xpiria

Er zit een sata aansluiting op het bord hoor, je kunt in de bios aangeven waarvan hij opstarten mag, maar ik ben het met je eens mijn smaak is het ook niet.
Maar het ding is van 2011 en kosten nieuw nog iets van rond de 200 tot 239 dacht ik gelezen te hebben, het boeit me ja eigenlijk helemaal niet het ding is ja immers niet van mij.
pi_99508490
John2406, ik heb je een DM gestuurd.
pi_99510280
Bertran ik heb je even een PM gestuurd.
pi_99525044
Bertran zo als dat ik meer weet van Henkie die wat me via PM benaderd heeft, hoop dus dat deze meeleest en mij zegt ik wil hem of niet dan krijg je bericht van me en dan gaat die naar jou.

Grt John
  vrijdag 15 juli 2011 @ 23:55:02 #19
249756 Symphonic
Look o Look
pi_99525876
Henkie heeft niet voor niets een ban -O-
Juin uit Eigen Tuin!
pi_99526712
Dus ik kan hem met een gerust hart verkopen aan Bertran?

Symphonic Peter dus.
pi_99556581
Topic mag dicht gaat maandag op de post richting Bertran.
pi_99557504
^O^
Juin uit Eigen Tuin!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')