EEEY MAN I LOVE THE DESPERATE HOUSEWIVESquote:
Dat maak jij ervan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, nu ik hem gisteren heb leren kennen is alles prima.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:26 schreef JApieman het volgende:
Penisbaard is eigenlijk best aardig, ik vond hem vroeger eng.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:27 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je faalde gewoon zo hard.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Ik vind hem ook wel lief.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:26 schreef JApieman het volgende:
Penisbaard is eigenlijk best aardig, ik vond hem vroeger eng.
Just pretend like you were sleeping.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:25 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
EEEY MAN I LOVE THE DESPERATE HOUSEWIVES
Als je eerder was geboren was je een viking geweest, dat zou ook wel leuk zijn. Want je bent Zweeds enzo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:28 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil een slaaf hebben waarom ben ik een paar honderd jaar te laat geboren.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:28 schreef monkyyy het volgende:
Ja en dan een beetje thuis zitten, kinderen baren en opvoeden terwijl de mannen lol hebben en verkrachten en plunderen en vechten enzo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als je eerder was geboren was je een viking geweest, dat zou ook wel leuk zijn. Want je bent Zweeds enzo.
Jaaa jonge slavinnen kopenquote:Op woensdag 13 juli 2011 04:28 schreef monkyyy het volgende:
Ja maar misschien was je dan wel een man omdat je vader je moeder dan nooit ontmoet zou hebben, dus zou maar de helft van jou bestaan ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja en dan een beetje thuis zitten, kinderen baren en opvoeden terwijl de mannen lol hebben en verkrachten en plunderen en vechten enzo.
Is dat een neukpeuk die je daar hebt?quote:
Mij lijkt het leuk om sinterklaas te zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:32 schreef Floxcie het volgende:
Mij lijkt het best leuk om voor één week zwarte piet te zijn. Beetje inbreken bij mensen, pepernoten in het gezicht van kinderen gooien, gooien met cadeautjes et cetera.
Marokkanen doen niet aan Sinterklaas.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mij lijkt het leuk om sinterklaas te zijn.
Marokkaansekipquote:Op woensdag 13 juli 2011 04:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mij lijkt het leuk om sinterklaas te zijn.
En ze dan lokken met pepernotenquote:Op woensdag 13 juli 2011 04:32 schreef Floxcie het volgende:
Mij lijkt het best leuk om voor één week zwarte piet te zijn. Beetje inbreken bij mensen, pepernoten in het gezicht van kinderen gooien, gooien met cadeautjes et cetera.
Ik heb altijd van je gehouden schatje. het komt wel goed.quote:
Ik zie mezelf nog zitten knutselen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:33 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
kanker surpriseis ook een goed topic
Ervaring?quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:33 schreef SalveRegina het volgende:
in real komt zwarte piet zijn neer op de hele dag met kutschmink op je face lopen en irritante kinderen om je heen hebben
Thats a very nice song you have there.quote:
Oo, voel je je verdrietig?quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:36 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
die selecteer ik elke keer helemaal zelf
Gewoon pijltje als standaard is altijd goed toch.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd zo'n ruige pi in te stellen.
Si senorquote:Op woensdag 13 juli 2011 04:36 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
krass_leütE_ïch_fÃssè_es_ÑÌcht_schãùt_mÄl_áÛf_gOÒglé_ñÂch:_oli_kohle_Ích_hüpfÊ_gÉrÄdE_dUrchs_zìmmêr_vör_frÈuÐÈ
Hard slaan, HARDquote:
Nieuw scherm kopenquote:
hm gwn opzoeken tochquote:Op woensdag 13 juli 2011 04:37 schreef SalveRegina het volgende:
wel een beetje weenie iemand best erg missen mja al eeuwen iets aan willen doen mja maja tijd gaat snel alweer 3 weken voorbij opeens weenie
Kijk, en dan roep je nu gewoon je huis-nikker en die fixt dan je scherm voor je.quote:
ik kijk geen tv, ik kijk internetquote:Op woensdag 13 juli 2011 04:38 schreef SalveRegina het volgende:
kijk nauwelijks nog televisie wist eerst niet eens waar dat hele HAMBUURGERS MET KORTING gedoe vandaan kwam moest de reclame op jootoop zien
ik ook niet, vandaag voor het eerst in tijden weer tv gezien omdat ouders keken. ze keken gerard en joling over de vloer, ze waren in een woonwagenkamp maar er stonden villa's.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:38 schreef SalveRegina het volgende:
kijk nauwelijks nog televisie wist eerst niet eens waar dat hele HAMBUURGERS MET KORTING gedoe vandaan kwam moest de reclame op jootoop zien
Alsof ze toen computers haddenquote:Op woensdag 13 juli 2011 04:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kijk, en dan roep je nu gewoon je huis-nikker en die fixt dan je scherm voor je.
Vet chill toch, slavernij?
Ik ook niet, nu je het zegt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:38 schreef SalveRegina het volgende:
Hij deed het gewoon uit zichzelf alweer.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kijk, en dan roep je nu gewoon je huis-nikker en die fixt dan je scherm voor je.
Vet chill toch, slavernij?
En wat als je ijsthee op is?quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:39 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
laatst fiets laten repareren door een fietsnikker
Vandaag zelf mn fiets gerepareerd. m'n vader kon het niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:39 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
laatst fiets laten repareren door een fietsnikker
doei kusje geen enge dromen allesquote:Op woensdag 13 juli 2011 04:39 schreef MajorTom. het volgende:
KANKERIJS OP, KANKERRUGPIJN, AANDACHTSHOER BEN IK NU ALLES.
slapen jwz. dag duifjes.
aj sahbi spreek ju laterx (H)quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:39 schreef MajorTom. het volgende:
KANKERIJS OP, KANKERRUGPIJN, AANDACHTSHOER BEN IK NU ALLES.
slapen jwz. dag duifjes.
afzetters. wat was er stuk?quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:40 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
kon ik dat maar fiets repareren was 96 euro
Een man die niet een fiets kan repareren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:40 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
kon ik dat maar fiets repareren was 96 euro
Dan geef je je huis-nikker gewoon een cursus computers fixen.quote:
Dan gebruiken ze de technologie tegen je. Als overheerser moet je ze altijd dom houden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan geef je je huis-nikker gewoon een cursus computers fixen.
DAT CADEAUTJEquote:Op woensdag 13 juli 2011 04:41 schreef Floxcie het volgende:
HAHA, dit wil ik doen met een paar FOK!s.
Mijn ketting lag er ook af, en ik was zelf gevallen omdat ik dronken was met mn vaders fiets dus moest het zelf betalen dus heb hem zelf maar gerepareerd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:41 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Ketting lag eraf.
Kreeg een fiets met nieuwe ketting, tandwielen, remkabels, standaard en voorlamp terug.
I'm in, maar alleen als ik sinterklaas mag zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:41 schreef Floxcie het volgende:
HAHA, dit wil ik doen met een paar FOK!s.
Meisjes Sinterklaas.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
I'm in, maar alleen als ik sinterklaas mag zijn.
Aight, nog even snel mee gepimped natuurlijk?quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:44 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Maar kreeg wel chille roze leenfiets
JA HALLO... VRIEND, BLIJF EENS LEKKER STAAN.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:44 schreef Dalando het volgende:
EN DAN ZO ALLES IN LATEN PAKKEN EN WEG GAAN![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:45 schreef Floxcie het volgende:
[..]
JA HALLO... VRIEND, BLIJF EENS LEKKER STAAN.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:47 schreef monkyyy het volgende:
Daar moet je wel lef voor hebben hoor, die laatste actie in die winkel
Haha, die is hartstikke geniaal!quote:
Die golfer.quote:
Denk gewoon Sennheiser CX500.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:50 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Welke? Moet ik ook al een tijdje doen.
quote:
Moet je de reacties daarbij zien dan.quote:
Lekker toch?quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:52 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
hewrm het met zo'n lichaam toch nodig hebben om zelfvertrouwen te halen uit reacties op een forum vol sneue mannetjes
Ja die speedbel is waarschijnlijk gewoon een aandachtshoer.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:52 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
hewrm het met zo'n lichaam toch nodig hebben om zelfvertrouwen te halen uit reacties op een forum vol sneue mannetjes
Aandachtsgeil enzo enzoquote:Op woensdag 13 juli 2011 04:52 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Je moet op YT zoeken op Remi Gaillard.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:52 schreef Dalando het volgende:
[..]zijn er meer van dat soort filmpjes?
Zo triest dat dat dan bijgewerkt wordt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:54 schreef SalveRegina het volgende:
haha na alle foto's van msmessy ook allemaal edits van mensen die kritiek hadden oid
Volgens mij is dat een kloon die gewoon speciaal voor dat topic een account aangemaakt heeft.quote:
Wat was er dan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:58 schreef SalveRegina het volgende:
ik weet nog dat snaavel zijn shit in fok!ers sexy en gewaagd pleurdesnaavel
10 things i dont understand.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:58 schreef SalveRegina het volgende:
ik weet nog dat snaavel zijn shit in fok!ers sexy en gewaagd pleurdesnaavel
Ja weeniequote:Op woensdag 13 juli 2011 04:58 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Ja, weet ik wel zeker, maar wie dan S:S:S:S
Ow, ken hem niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:59 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
gewoon een stomme foto van snaavels nakende lichaam en het was sowieso al een debiel, dus dan was dat best wel grappig
dus een 64gb kan erin?quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:00 schreef pratende-paal het volgende:
Gewoon zo groot als er micro sd's zijn?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:59 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
gewoon een stomme foto van snaavels nakende lichaam en het was sowieso al een debiel, dus dan was dat best wel grappig
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:16 schreef Snaavel het volgende:
Mijn eerste en laatste foto![]()
En bij leuke reacties misschien niet mijn laatste, maarja dat zie ik nog welBedoel je die? 30 seconden searchen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
NOOOOquote:Op woensdag 13 juli 2011 05:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
Bedoel je die? 30 seconden searchen.
Inspector monkyyy togquote:Op woensdag 13 juli 2011 05:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
Bedoel je die? 30 seconden searchen.
Ik weet niet hoe duur zijn ze meestal?quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:02 schreef JApieman het volgende:
http://www.amazon.co.uk/S(...)id=1310526004&sr=8-2
Dat is best weinig toch voor een 16gb micro SD?
You Save: £41.00 (75%)quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:03 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe duur zijn ze meestal?
De aanhouder wint jongen, het kostte mij +/- 18 maanden voordat ik goede profits begon te draaien en vrijbrak uit de microgames.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:57 schreef pratende-paal het volgende:
En poker is een kutspel, sta nu weer int verlies
Doeiquote:Op woensdag 13 juli 2011 05:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ga slapen, welterusten alvast allen.
Weltrusten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ga slapen, welterusten alvast allen.
Awhquote:Op woensdag 13 juli 2011 05:05 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Hij is verdwenen rond de tijd dat ik zijn kutvideo's ging bewerken. Zijn familie zag die shit ook en hij kreeg er problemen mee ofzo. Hij kwam toen later om te zeggen dat hij inzag hoe stom hij was en dat hij had geleerd van zijn aandachthoerigheid en vroeg mij om die video's te verwijderen. Uiteraard niet gedaan, maar nu zijn ze verdwenen omdat hij bij Youtube ging klagen van bawwwww internetpesten bawwwww. Als ik hem weer zie is het oorlog.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:05 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Hij is verdwenen rond de tijd dat ik zijn kutvideo's ging bewerken. Zijn familie zag die shit ook en hij kreeg er problemen mee ofzo. Hij kwam toen later om te zeggen dat hij inzag hoe stom hij was en dat hij had geleerd van zijn aandachthoerigheid en vroeg mij om die video's te verwijderen. Uiteraard niet gedaan, maar nu zijn ze verdwenen omdat hij bij Youtube ging klagen van bawwwww internetpesten bawwwww. Als ik hem weer zie is het oorlog.
Ja, ik speel nu NL4, heb ik gister in totaal 1$ winst gemaakt (weer 20 cent in winst) zit ik nu weer 40 cent in het verlies.... snap niet dat sommige zo 100$ bij elkaar krijgenquote:Op woensdag 13 juli 2011 05:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De aanhouder wint jongen, het kostte mij +/- 18 maanden voordat ik goede profits begon te draaien en vrijbrak uit de microgames.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:07 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
Ja, ik speel nu NL4, heb ik gister in totaal 1$ winst gemaakt (weer 20 cent in winst) zit ik nu weer 40 cent in het verlies.... snap niet dat sommige zo 100$ bij elkaar krijgen
quote:Op maandag 11 juli 2011 02:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
![]()
1 Januari tot 10 juli. Gemiddeld 25 uur per week ofzo?
Hoe krijg je dat voor elkaar?? Hoeveel tafels speelde je toen je nog op micro zat? Word gek van de Bad Beatsquote:
Ik speel meestal rond 10-12 tafels 2$/4$ tot 5$/10$, Op de micro's ietsje minder, 6 - 8 ofzo is ook wel 7 jaar terug haha. En ik word er gek van als ik merk dat ik neit op zit te letten en maar op de autopiloot zit te spelen in plaats van goed nadenk over wat ik doe en voor waarom ik het doe.quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:12 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?? Hoeveel tafels speelde je toen je nog op micro zat? Word gek van de Bad Beats
1.5 mega ofzo? Heb geen exacte cijfers, ik wis mijn database altijd aan het begin van het jaar.quote:
En met hoeveel geld begon je? Ik kan net 3 tafels bijhoudenquote:Op woensdag 13 juli 2011 05:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik speel meestal rond 10-12 tafels 2$/4$ tot 5$/10$, Op de micro's ietsje minder, 6 - 8 ofzo is ook wel 7 jaar terug haha. En ik word er gek van als ik merk dat ik neit op zit te letten en maar op de autopiloot zit te spelen in plaats van goed nadenk over wat ik doe en voor waarom ik het doe.
2x een 100$ deposit gedaan. eerste keer ging ik broke vanwege slechte bankrollmanagement, 2e keer leerde mijn toendertijdse vriendje me de basis strategie en toen ben ik nooit meer broke gegaan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:15 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
En met hoeveel geld begon je? Ik kan net 3 tafels bijhouden
Man, waar vind je dit soort filmpjes....quote:
1.5 mega wat?quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
1.5 mega ofzo? Heb geen exacte cijfers, ik wis mijn database altijd aan het begin van het jaar.
$quote:
Ooh, miljoen.quote:
Wat heeft milan nou gedaan hij ging tever maar met watquote:Op woensdag 13 juli 2011 05:17 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Na een tijdje bouw je een netwerk op
Hij heeft Jan uitgescholden voor kk kleine.quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat heeft milan nou gedaan hij ging tever maar met wat
dus jij bent gelijk bij NL5 begonnen? heb je goeie tips?:Dquote:Op woensdag 13 juli 2011 05:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
2x een 100$ deposit gedaan. eerste keer ging ik broke vanwege slechte bankrollmanagement, 2e keer leerde mijn toendertijdse vriendje me de basis strategie en toen ben ik nooit meer broke gegaan.
Veel lezen, trainingsvideo's bekijken, zoek iemand die ook poker speelt en praat daar veel mee.quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:20 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
dus jij bent gelijk bij NL5 begonnen? heb je goeie tips?:D
quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij heeft Jan uitgescholden voor kk kleine.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:22 schreef pratende-paal het volgende:
aaaw moet gooien, later mede fokkers
doeiquote:Op woensdag 13 juli 2011 05:22 schreef pratende-paal het volgende:
aaaw moet gooien, later mede fokkers
Heb ik allemaal al wel veel gedaanquote:Op woensdag 13 juli 2011 05:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Veel lezen, trainingsvideo's bekijken, zoek iemand die ook poker speelt en praat daar veel mee.
En vooral veel spelen.
Monkyyy!!!!!!!!!!quote:
Schenkstroop.quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Monkyyy!!!!!!!!!!
Waarom heb je dat ene knijpoogjes plaatje uit je fobo verwijderd
quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:24 schreef SalveRegina het volgende:
ja ga wellicht naar de joetoep keddering ja
Misschien kun je met Milan meerijden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:24 schreef SalveRegina het volgende:
ja ga wellicht naar de joetoep keddering ja
quote:
btje dit gwnquote:Op woensdag 13 juli 2011 05:26 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
ik chill m voor je deur als een tochtslang
mensen die je hoofd op een spies willen zien?quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:27 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
ja mja zijn wel dingen enzo lang verhaal kan ik hier niet uitleggen
damn wel direct he. De jouwe zijn al op dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:28 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
ja man kom parkeerplaats shell a28 neem condooms mee
Ja had ik gister maar vandaag niet. gister kwam mijn broertje het boven brengen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:31 schreef Floxcie het volgende:
Yo, was even popcorn fixen. Popcorn is chill.
FFFUUUUU heb ik niet noooohquote:Op woensdag 13 juli 2011 05:32 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
weet je wat fuck condooms ik wil je aids boy
Sorry, verloren in de 80jarige oorlogquote:Op woensdag 13 juli 2011 05:35 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
damn heb je zusje of moeder of vader fzo?
Welterusten bro.quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:40 schreef JApieman het volgende:
Tijd om wat slaap te gaan halen, weltrusten.
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:42 schreef SalveRegina het volgende:
heb nog nooit een filmpje van yusuf en kemal aangeklikt
quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:42 schreef SalveRegina het volgende:
Gewoon doenquote:Op woensdag 13 juli 2011 05:42 schreef SalveRegina het volgende:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:48 schreef SalveRegina het volgende:
thaboel jij als moslimmeisje hoe denk jij over vrouwenbesnijdenis?
quote:
Even bedanken, bedankt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:09 schreef PrintScreen het volgende:
Dimens.... goeie vakantie.
Je zal het vast nodig hebben.
Ik heb nog niet geslapenquote:
Over half uur vertrek ik.quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:54 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Haha, ik heb niet echt zin om te slapen.
Hoe laat ga je weg?
Ik heb toch maar even geslapen anders was ik zo sacherijnig als ik in Engeland aan kwam.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb toch maar even geslapen anders was ik zo sacherijnig als ik in Engeland aan kwam.![]()
Dankje Dalando
Voor twee weekjes weg, hoelang moet ik jou dan missen als jij volgende week gaat?quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:57 schreef Dalando het volgende:
[..]Ik moet ook volgende week weg
Hoe lang ben je weg
?
WhatsApp me in de avond of nacht als je aan het chillen bent.quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor twee weekjes weg, hoelang moet ik jou dan missen als jij volgende week gaat?
Volgende week dinsdag ben ik weg, voor 8 dagenquote:Op woensdag 13 juli 2011 05:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor twee weekjes weg, hoelang moet ik jou dan missen als jij volgende week gaat?
Ja af en toe, wanneer ik even internet heb en zo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:59 schreef Floxcie het volgende:
[..]
WhatsApp me in de avond of nacht als je aan het chillen bent.
Dan hoef ik je maar 2 dagen te missen als ik terug ben. Maar natuurlijk mis ik je ook in de aankomende twee weken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag ben ik weg, voor 8 dagen
Ik heb daar dus geen toegang tot internetquote:Op woensdag 13 juli 2011 06:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan hoef ik je maar 2 dagen te missen als ik terug ben. Maar natuurlijk mis ik je ook in de aankomende twee weken.
Geen laptop mee en dus geen FOK!, af en toe via mobiel als het kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |