Omdat ik al een tijdje ben "overgestapt" naar Rock Band en deze spullen stof staan te happen, zet ik wat nog over is van m'n
Guitar Hero World Tour Super Bundle for PS3 te koop. Heb nu even geen foto's, maar ik zet per onderdeel de gebreken erbij. Omdat ze zo lang ongebruikt waren, heb ik ze net getest met Rock Band 3, "resultaten" staan ook per instrument beschreven.
Tevens:
ophalen, omgeving Westland (ten zuiden van Den Haag)! (omdat ik liever niet zulke grote dingen opstuur)
Spel en microfoon heb ik reeds verkocht/weggegeven, dus wat rest:
Draadloze gitaarEdit: verkocht---
Draadloos drumstelSPOILER: Plaatje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkt op zich ook gewoon, maar kan de rechter bekken niet testen omdat Rock Band maar vier van de vijf pads gebruikt. Ik heb wel beide bekkenpads getest op de linker aansluiting en de pad zelf doet het wel.
Tevens heb ik twee kickpedalen tegelijk getest en dat werkt ook. "Twee kickpedalen?!" Jazeker! Toen ik de set net een paar maanden had, ging m'n originele drumstel kapot. Nooit onderzocht, maar volgens mij lag het aan de ontvanger. Ik heb toen echter gewoon een hele nieuwe gehad en de oude mocht ik houden. De nieuwe heb ik net pas voor het eerst getest, dus die is echt nog nieuw. (Had hem wel al in elkaar gezet dus heeft alleen wat stof gevangen.)
Gebreken:
- stof?
Inclusief:
- alles op het plaatje + usb-ontvanger
-
edit + natuurlijk drumstokken
- heel extra drumstel waarvan je de pads en kickpedaal als reserves kunt gebruiken
- omdat ik zo lief ben ook een splitter zodat je beide pedalen tegelijk kunt gebruiken
- en weer twee verse batterijen
Vraagprijs:
- 40 euro, ook omdat het er stiekem bijna twee zijn en hij echt nog helemaal nieuw is
- nieuw volgens BudgetGaming: 100 euro (
link)
---
Vraagprijs set:
- 60 euroUiteraard kun je beide instrumenten hier testen. Mocht je een Guitar Hero/Band Hero game hebben, kun je ze denk ik helemaal testen (dus inclusief vijfde drumpad en aanraakgevoelige knoppen van gitaar).
En ik zal ze even afnemen
[ Bericht 2% gewijzigd door FinalD87 op 13-07-2011 14:04:41 ]