Galaxy S is fijn!, het enige gemis vind ik de flitser.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:42 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ik heb zo'n galaxy s, prima ding hoor!!!
Jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:44 schreef Braddie het volgende:
Nokia`s zijn leuk hoor, tot de N95/N96 de *Echte* smartphones, N97-N800-N900-E7 worden traag, hebben een slecht reagerend touchscreen lopen regelmatig vast etc...
Htc Desire Z of Samsung Galaxy S II die zou ik je aanraden
Ontopic(voor zover mogelijk):
M`n fender Mustang bromt redelijk, heb al verschillende kabels geprobeerd, maar zo rond 3/10e van het master volume gaat hij brommen, is dit normaal?
Vroeger n95 gehad, erg fijn ding inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:44 schreef Braddie het volgende:
Nokia`s zijn leuk hoor, tot de N95/N96 de *Echte* smartphones, N97-N800-N900-E7 worden traag, hebben een slecht reagerend touchscreen lopen regelmatig vast etc...
Htc Desire Z of Samsung Galaxy S II die zou ik je aanraden
Ontopic(voor zover mogelijk):
M`n fender Mustang bromt redelijk, heb al verschillende kabels geprobeerd, maar zo rond 3/10e van het master volume gaat hij brommen, is dit normaal?
quote:
Symbian is (vind ik) het slechste besturingssysteem op een mobieltje òòit zelfs slechter dan Windows Mobile.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:50 schreef wimjongil het volgende:
Ik zou sowieso een telefoon met toetsenbord nemen. Ik word altijd knettergek van touchscreens (iPhone, Desire HD kan ik allemaal niet normaal mee typen zonder verkrampte handen te krijgen...). Dan blijft er helaas maar weinig over. Je hebt idd die Desire Z, maar dat uitklapmechanisme voelde m.i. niet helemaal stevig. Dan voelde de Nokia E7 stukken solider aan. En die had ook nog eens een echt goddelijk toetsenbord. Alleen symbian is wel een beetje een nadeel ja (heb nu een E51, prima telefoon maar soms word ik wel gek van random reboots enzo...).
Moeilijk moeilijk ja
Tot de N96 vond ik het hele fijne toestellen, maar daarna wilde Nokia (volgens mij) HTC achterna, en toen ging het mis.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vroeger n95 gehad, erg fijn ding inderdaad.
Apart, het Voxje wat ik had bromde niet, zelfs niet op de helft van z`n master....quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:49 schreef The_Dean het volgende:
Ongeaard stopcontact, of je hebt er teveel gain in
En daar draait het uiteindelijk om, de toestellen van Nokia blijven stijlvol en degelijk (vind ik). Maar als het besturingssysteem kut is dan houd het gauw op ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Symbian is (vind ik) het slechste besturingssysteem op een mobieltje òòit zelfs slechter dan Windows Mobile.
Naja voor een mobiel is het wel OK vind ik, maar als je een smartphone wil, is het niet erg handig nee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Symbian is (vind ik) het slechste besturingssysteem op een mobieltje òòit zelfs slechter dan Windows Mobile.
Klopt helemaal wat je zegt. De specs apart van de meeste Nokia telefoons zijn echt geweldig, maar bij het totaalplaatje bakken ze er niks van. Zonde.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:14 schreef Braddie het volgende:
Klopt. Dat is toch losjes gebaseert op Linux?.. Dat is wel tof, dat word voor Nokia wel een fijne wending!, denk dat ze *eventueel* hiermee de concurentie kunnen laten zien van, kijkeens wij kunnen het ook wel...
Maar Nokia moet het meer hebben van hun uiterlijk en de innerlijke dingen zoals de Camera/Games(N-gage) en hun Muziek....
De Camera van de N97 viel mij wel wat tegen overigens, aangezien de flitser vaak overheerst, en qua touchscreen is het 3x niks want het is resistief...
Ja dat zegt Nokia. Ja pfoe 600 euro voor 16gb en 700 ofzo voor 64gb, dat is ook wel érg duur. Wordt gewoon capacitief jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:20 schreef Braddie het volgende:
Het enige toestel?, jammer... maarja, de prijs van de toestellen valt ook wel tegen persoonlijk, 600euro... hoop alleen wel dat het een capatetive?(zonder pen) touchscreen word en geen resistief.
En de Samsung Galaxy?, is dat dan ook geen goede 2e kandidaat?, die zou ik pesoonlijk nemen, die is sneller!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:21 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga voor de HTC Desire S, de Z was uitverkocht en zou niet weer komen. Het gebrek aan echte toetsen kom ik vast wel overheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |