HTC Desire Z (is met qwerty toetsenbord) of anders HTC Sensationquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:23 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil ook een smartphone, maar kan niet kiezen welke.
Iets van HTC.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:23 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil ook een smartphone, maar kan niet kiezen welke.
Die eerste wilde ik ook zeggenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:24 schreef mr-green het volgende:
[..]
HTC Desire Z (is met qwerty toetsenbord) of anders HTC Sensation
Mwah, denk dat het wel tof/makkelijk kan zijn. Mijn lompe vingers gaan niet altijd goed samen met die kleine touchscreen lettertjesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die eerste wilde ik ook zeggenmaar ik dacht misschien is qwerty niet interessant voor hem dus dan gewoon HTC in het algemeen
Mehh, Samsungquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:26 schreef The_Dean het volgende:
Ja, denk ook dat het een HTC word... maar de Galaxy S2, met HDMI en 1080 FullHD... maar hoe vaak gebruik je dat, het is tenslotte slechts een telefoon, voor HD shit heb ik mijn tv en blu-ray wel
Dan zeker de Desire Z kopen, heerlijk toetsenbordquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mwah, denk dat het wel tof/makkelijk kan zijn. Mijn lompe vingers gaan niet altijd goed samen met die kleine touchscreen lettertjes
Dat hij langzamer is wil niet zeggen dat hij irritant traag is toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:28 schreef mr-green het volgende:
Ik heb een HTC desire Z. Is natuurlijk iets minder snel dan de Sensation maar het toetsenbord is zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo chill
Ik kan mij echt geen andere smartphone bedenken die zo fijn werkt
Android? Nokia heeft zijn eigen interface toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:29 schreef Gitaarmat het volgende:
En anders de Nokia E7, ook touchscreen met uitschuifbaar qwerty-toetsenbord.
Ik heb een abo van 6 euroquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:28 schreef The_Dean het volgende:
Naja, ik koop niks, kan ik eindelijk eens van mijn pre-paid af, leuk abo'tje met internet erbij
Ieeww Symbian, teh horrorzquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:29 schreef Gitaarmat het volgende:
En anders de Nokia E7, ook touchscreen met uitschuifbaar qwerty-toetsenbord.
Toestel simlock vrij gekocht?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb een abo van 6 euroWel zonder internet, maar wi-fi ftw
Ach, Nokia had het gewoon moeten houden op de low end markt, gewoon simpele toestellen voor mensen die niet meer willen, prima osje voor...quote:
quote:
iPhone is inderdaad superstoer, maar in verhouding met bijbetalen of prijs van het abonnement toch altijd duurder dan de gemiddelde HTC.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Ja, ik denk dat HTC ook het beste is qua prijs/kwaliteit-verhouding. Iphone lijkt me baas maar die is weer zo duur.Samsung is gewoon kut.
HTC telefoons zijn gewoon echt ''af'', ze hebben niet meer van die domme fouten als 5x per dag vanzelf opnieuw opstarten enzulks (dag Sony Ericsson, leuk je gekend te hebbenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:33 schreef The_Dean het volgende:
Heb nu, en altijd gehad, een Nokia
Maar vind ze in de smartphone markt niet zo sterk... dan liever een HTC met android, veel toffer/makkelijker met apps enzo. En het merk is niet voor niets zo groot geworden, kan alleen maar goed spul zijn.
Benquote:
PC sync? heb je andere applicaties voorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
HTC telefoons zijn gewoon echt ''af'', ze hebben niet meer van die domme fouten als 5x per dag vanzelf opnieuw opstarten enzulks (dag Sony Ericsson, leuk je gekend te hebben), alleen de pc synch zooi blijkt niet geweldig te zijn. Mja, dat gebruik ik toch niet
[..]
Ben
Lekker goedkoop
klopt. Sensation is iets sneller en heeft android 2.3. Maar Desire Z is en blijft gewoon snel. Is ook maar 2 of 3 maanden ouder ofzo. Dus een goede keuze. En de enige met een degelijk toetsenbord.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat hij langzamer is wil niet zeggen dat hij irritant traag is toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |