zou ook wel mee willen doen daarmee.. helaas echter andere prioriteiten...quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:53 schreef The_Dean het volgende:
Rondje Nederland is ook goed hoor, mits kostendekkend
Die bovenste heb ik ook, ooit eens gekregen. Maar dat is een kut kabel, als je er perongeluk op gaat staan ga je gegarandeerd op je bek!quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:48 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik had vandaag 15 9 meter kabels voor 30 euro opgehaald. Die kabels met hout zien er nog best tof uit! (foto's net gemaakt)
[ afbeelding ]
Ophalen kan in Apeldoorn.
Dan doet 'ie het toch best goed?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:44 schreef guitarist het volgende:
[..]
Die bovenste heb ik ook, ooit eens gekregen. Maar dat is een kut kabel, als je er perongeluk op gaat staan ga je gegarandeerd op je bek!
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef Mekkalomp het volgende:
Welke gitaar raden jullie aan voor beginner? budget van 100 euro voor een akoestische instapgitaar is dat genoeg? Lijk me wel tof om gitaar te spelen
En 100 euro? Geen idee, lijkt me wel krap. Maar ik heb geen ervaring met nieuw kopen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik denk dat het beste is dat je een zaak binnen gaat, gitaren gaat uitproberen en dan de fijnst spelende/best klinkende moet kiezen. Daar komt het geloof ik meestal op neer.
En het is allemaal troep. Ik snap niet hoe je iemand dat kan aanbevelen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:09 schreef Braddie het volgende:
CLX(calimex) bied leuke beginners gitaren aan, Western voor 99euro, Spaans voor 79.
Valencia heeft alleen Spaanse gitaartjes voor 79, maar dat is inclusief hoesje, dvd, voetensteuntje.
Als ik jou was zou ik het budget iets omhoog gooien, tot tussen de 150 / 200 euro. Daaronder is het nogal waardeloos, of je moet echt iets leuks tweedehands weten te vinden. Als je niet weet of je gitaar spelen leuk gaat vinden, leen dan een gitaar van iemand en neem 2 lessenquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef Mekkalomp het volgende:
Welke gitaar raden jullie aan voor beginner? budget van 100 euro voor een akoestische instapgitaar is dat genoeg? Lijk me wel tof om gitaar te spelen
Ga lekker in een winkel spelen. Je kan nooit echt op voorhand al een keuze maken. Vooral niet als je bijna geen ervaring hebtquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:08 schreef Mekkalomp het volgende:
150 is nog wel te overzien. Maar welke gitaren moet ik dan kopen? Is een gitaar van 150 veel beter dan een gitaar van 100 euro? Jammer genoeg ken ik niemand met akoestische gitaar. Mn broertje heeft wel een elektrische gitaar, maar volgens mij speelt ie er nauwelijks op.
Volgens mij met je handen, maar kan het ook mis hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja en hoe ga je spelen als je geen ervaring hebt ?
Dat is ideaalquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:20 schreef CoiLive het volgende:
Als je niet weet of je gitaar spelen leuk gaat vinden, leen dan een gitaar van iemand en neem 2 lessen
Oefen daar een paar maanden op. Als je het dan nog leuk vind, ga je op zoek naar een eigen gitaar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:08 schreef Mekkalomp het volgende:
150 is nog wel te overzien. Maar welke gitaren moet ik dan kopen? Is een gitaar van 150 veel beter dan een gitaar van 100 euro? Jammer genoeg ken ik niemand met akoestische gitaar. Mn broertje heeft wel een elektrische gitaar, maar volgens mij speelt ie er nauwelijks op.
Wat ik dus ook aan het doen benquote:Op donderdag 14 juli 2011 02:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oefen daar een paar maanden op. Als je het dan nog leuk vind, ga je op zoek naar een eigen gitaar.
Minder hard indrukken dan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
M'n vingers doen pijn :<
Ik druk de snaren te hard in volgens mij
Johquote:
ik kocht laatst een yahama akoestische gitaar voor ongeveer zon bedrag. Prima ding van een bekend merk. Yahama heeft veel ervaring met het bouwen van gitaren, en zullen denk ik niet zo snel rommel verkopen. Ik kocht hem bij vriese in doetinchem, hebben veel gitaren daar en best goede prijzen!quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:08 schreef Mekkalomp het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |