quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat ik 's nachts nogal bezig was met melig zijn, en we hadden het over een baby die we hadden gezien en die was niet zo mooi enzo, en dat melde ik even op mijn o zo subtiele manier
Jaquote:
Minimeetquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee, volgens mij is die laatste net begonnen.. tenminste.. bij Doortje wel! Die is er ook(al betwijfel ik of zij er al vanaf film 1 zit..!
)
quote:
Weten ze het van elkaar?quote:
Groningen heeft toch maar een bios? Graftakkenstad!quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Weet alleen niet of ze ook in dezelfde bios zitten
Ja, en dan stil moeten zijn hèquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:12 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Het kon echt niet volgens Ian, maar lachen dat hij deed
Sommige dingen blijven grappig, ondanks dat ze niet kunnen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:12 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Het kon echt niet volgens Ian, maar lachen dat hij deed
Wel 3quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Groningen heeft toch maar een bios? Graftakkenstad!
Zwabber ging toch naar Roffa?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er gaat niets boven Groningen!quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Noooh. Groningen!quote:
Sadness overkill.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:14 schreef iBenny het volgende:
Ja. Hehe. We zitten in de 3D IMAX zaal, wat een gedoe dat verplaatsen, 4 zalen die worden samengevoegd.
Komt net langs via Twitter
HP in 3D kijken_____________________________!
Dan zullen er al wel een boel vertrokken zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:14 schreef iBenny het volgende:
Ja. Hehe. We zitten in de 3D IMAX zaal, wat een gedoe dat verplaatsen, 4 zalen die worden samengevoegd.
Komt net langs via Twitter
HP in 3D kijken_____________________________!
Vriend van hem had kaarten voor Groningen besteld, zal ie wel wonen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |