abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99393028
Hallo,

Ik heb een klein probleempje met mezelf want ik weet niet wat ik moet doen... dus zou ik graag wat anonieme hulp kunnen gebruiken van jullie :)

Want er is dus dit meisje, ik weet al een paar jaar wie het is maar nooit echt tegen gepraat omdat we elkaar nooit tegenkwamen. Nu ging ze de laatste tijd uit enso en kwam haar wel eens tegen. 1 week geleden was ik dus op stap en kwam ik haar tegen. We kregen contact doordat een vriend van mij wat bier over haar knoeide, en ze vroeg ja lik het er maar uit, dus ik gewoon voor de grap een keertje likken, klaar.

Toen ging ik de volgende dag iets doen met een vriend van mij die toevallig bij haar in de vriendengroep zit en we kwamen als onderwerp op dat meisje ;p beetje over gepraat enso.

Toen het weekend begon op vrijdag, zat ik een tijdje buiten op het terras toen die vriend die hij haar in de vriendengroep zit mij smste waar ik was, dus ik zei dat ik buiten was op een terras. Toen had ie terug gesmst dat hij eraan kwam en dat ie dat meisje wel mee zou nemen. Dat smsje had ik niet gevoeld en hij kwam naar mij toe, ik zag hem en vroeg toevallig of ie dat meisje ook mee had genomen, toen keek ik wat beter en ze stond achter me. Kut dacht ik, nu denkt ze vast dat ik haar leuk vind ofso. Na was ik even op gestaan om iets van het tafeltje te pakken en toen ging ze op mijn stoel zitten want ze wou ook zitten. Dus ik zei, ja kom dan maar op mijn schoot zitten. Nee ik moest maar op haar schoot gaan zitten (oke? raar). Dus ik had dat gedaan, en na 10 minuutjes wat drinken besteld (ik denk ik doe ook maar wat voor haar dan..) en zo hebben we toch wel een half uurtje gezeten, alleen de laatste 10 minuten echt alleen met haar gepraat maar tussendoor wel eens een grapje gemaakt. Maar ze dan om moest lachen bla bla.

Toen zijn we naar binnen gegaan, want ze kreeg het koud. Ik zei dat ik naar de wc moest en dat ik haar op het einde van de avond wel nog zou zien. Na 1 uurtje ofso liep ik naar het begin toe en zag ik haar zitten met een vriendin. Ik denk ik loop er eens naartoe, na een beetje praten legde ik mijn hand zachtjes op haar been (alsof het per ongeluk was) toen weet ik niet meer precies hoe het is gegaan maar we pakte iig elkaars handje vast, zo toch best wel een tijdje gestaan en gepraat en af en toe keek ik dan wat rond en zag ik die vriendin dan naar dat meisje kijken en dan een ^^ gezichtje trekken ofso waar zei dan op moest lachen. Toen keek ik op mijn mobiel die pakte ze af en zette haar nummer erin. Toen na een tijdje, gingen we weer wat naar de bar enso. En toen pakte ze mijn ketting onder mijn shirt (zo'n dogtag dingetje met je naam erop enso) die vond ze mooi ofzoiets dus ik deed hem af en deed hem bij haar om. Toen gingen we even uit elkaar en heb haar niet meer gezien. Toen ik naar huis ging (was ze al een poosje weg schijnbaar) dus had ik haar gesmst dat ze de volgende wel doei mocht zeggen :p maar ze kon me niet vinden ofso en ze had mijn nummer niet dus ze kon niet smsen.

De volgende dag weer opstap geweest, toen die vriend naar mijn hok toe en ze had haar mee genomen. Ging na tijdje langs haar zitten veel gelachen bla bla. Uit geweest, ben toen zo zat als een tor geworden omdat een maat van mij die daar werkt 10 borrels kreeg ofso.

Dus van die avond weet ik niet meer veel alleen kwam ik er de volgende morgen achter dat ik op het einde echt domme smsjes naar dat meisje had verstuurd -.- geen geslijm ofso van ja jij bent de mooiste bla bla. Maar ze was weer naar huis gegaan zonder iets te zeggen schijnbaar en toen wat smsjes gestuurd van bla bla als je geen interesse hebt mag ik dan mijn ketting terug oid. Toen had ze terug gestuurd van sorry schat maar ik ben al onderweg, ze was niet op dat interesse ding ingegaan.

De volgende dag, ik kwam op hyves ze was online, ik d8 ik bied ff mijn excuus aan. Spreek haar aan bla bla, ik was lastig maar ze was ook wel een dronken dus. Dus ik zei sorry en ze zei, ach ik al goed.. De dag ervoor hadden we het er nog over gehad dat ik aan hardlopen deed, zei ook, ik vroeg of ze een keertje mee wou. En dus in het gesprek op hyves d8 ik van ja ze is best wel leuk dus ik vraag wel of ze nog ooit mee wilt hardlopen, wou ze wel. Ik zie dat ik haar wel zou smsen. De volgende dag rond de middag ik had haar gesmst of ze morgenavond mee wou. Toen had ze al plannen, dus vroeg ik wanneer ze wel kon? Dat zou ze even kijken als ze thuis was. En nu 2 dagen erna heb ik nog niets gehoord (weet wel dat ze thuis is geweest, aangezien ze online op hyves was) :p

En nu voel ik me echt kut, want ik denk nu echt dat ze helemaal niet mee wilt maar dat ze helemaal niet mee wilt maar dat gewoon niet durft te zeggen (maar waarom dan dat handje vasthouden enso). Maar van de andere kant kan ze het misschien ook gewoon vergeten zijn? Maar ik durf niet te smse want ik wil niet wanhopig/verliefd lijken of dadelijk denkt ze dat ik haar stalk..

Dit weekend zie ik haar niet dan is ze weg.

Heb dus niet met haar gekust dan weten jullie dat alvast ;p

Dus wat moet ik nu doen? Laten liggen, toch nog smse. Of iets anders?

Heb ik miss een grote afknapper gemaakt? (miss dat ik zat was, maar toen heb ik haar maar eventjes gesproken en dat was normaal buiten die smsjes om)

Ik wil haar beter leren kennen. Help pls.

[ Bericht 0% gewijzigd door Opjebeeld op 12-07-2011 23:41:30 (Extra info) ]
pi_99393219
Hoe oud zijn jullie?
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_99393260
Ik 18, zij is 16.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 23:44:01 #4
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_99393315
Zou gewoon wachten tot je haar weer eens ziet ;)

Maar ja, als je heel erg gehecht was aan je dogtag moet je die wel even terughalen.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 23:45:56 #5
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_99393445
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:43 schreef Opjebeeld het volgende:
Ik 18, zij is 16.
Misschien heeft ze gewoon toch geen zin om te gaan hardlopen. Ga wat anders met haar doen ofzo.

Iets gezamenlijks, een feestje ofzo, en dan zoen je haar gewoon in een dronken moment.
pi_99393480
Ze kan het toch gewoon vergeten zijn? Hoewel.. als ik een jongen wel zag staan had ik wel gesmst, maar dat ben ik.
Als ik jou was zou ik haar gewoon een smsje sturen of ze morgenavond met je mee wil oid.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 23:46:53 #7
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_99393516
Voor iemand van 18 mag je wel eens proberen jezelf niet voor te doen als een kind van 13. :')
It's you my love, you who are the stranger
pi_99393734
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:46 schreef Inverted_World het volgende:
Voor iemand van 18 mag je wel eens proberen jezelf niet voor te doen als een kind van 13. :')
Als ik op FOK! kon liken, had ik dat nu gedaan :P
pi_99393766
Ten eerste dit:

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:44 schreef Scuidward het volgende:
Maar ja, als je heel erg gehecht was aan je dogtag moet je die wel even terughalen.
Daarna vraag je haar of ze wat met je wil drinken om elkaar wat beter te leren kennen :)
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_99393989
ik lees:

enso enso ofso ofso ofso enso ofso enso ofso ofso enso...
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 23:55:59 #11
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_99394052
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:46 schreef Inverted_World het volgende:
QFT
pi_99444091
Je had haar echt allang op zijn minst moeten zoenen. Nu denkt ze waarschijnlijk dat je toch geen interesse hebt.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_99491486
Bel haar op en vraag of ze iets wilt gaan drinken.
pi_99492467
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 08:19 schreef Leroyyy het volgende:
Bel haar op en vraag of ze iets wilt gaan drinken.
Of naar de bios als je kort van stof bent.

Maar ik zou iig bellen !!!!!!!
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_99493399
Umm laat maar over dat hardlopen.

Ze is wel geinteresseerd in je dus gewoon een move maken. Het liefst nu "spontaan" even SMSen als er iets gebeurt, een feestje ofzo ergens waar je "al heen zou gaan" en liefst haar ook wil zien. Daar NIET te zat worden (echt NIET), aangeschoten is altijd een voordeel maar als je jezelf niet kan stoppen gewoon niet drinken, en leuke tijd hebben en haar vol op de bek pakken ^O^
pi_99512772
Voor de volgende keer wat signalen waaruit je kunt opmaken dat er gezoend kan worden:
- ze verschijnt voor jou op het terras
- hand vasthouden (hoe duidelijk moet het zijn?)
- aan je dogtag zitten/mooi vinden
Dat zijn vrouwelijke interessesignalen.

Op zich doe je het wel goed door ook weer ff weg te gaan maar er moet ook een moment komen waarop je voor haar gaat. Ff ergens met haar apart zitten en iets intiemer worden. En je moet wat minder zuipen ofso
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:30:56 #17
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_99515042
Ik was een paar weken geleden naar een meisje geweest ontmoet via xbox live en precies mijn smaak....een week later naar haar toe geweest en ook blijven slapen in hetzelfde bed s'ochtends hebben we gezoend en liggen droogneuken maar zij is niet klaar voor een relatie zij heeft issues en ik zelf ook,heb zelf add en ben soms depri zij heeft 6 jaar een relatie gehad en hij was een narcist heeft haar goed de grond in getrapt dus zij heeft niet veel eigenwaarde meer ze heeft ook een kleine van 4 jaar van hem en geniet van haar vrijheid nu wat ik goed begrijpen kan.....maar ze zei al wordt niet verliefd en ja hoor dat werd ik ook..... maar moet je me vooral in hetzelfde bed laten slapen!!!.....nu hebben we besloten vrienden te blijven en nu stuur ik haar regelmatig berichten via facebook chat en negeert me vaak of reageert erg laat toen heb ik gezegd als het zo moet hoeft het van mij niet meer en dan reageert ze wel gelijk tot 2x aan toe dan belt ze gelijk dat ze het gewoon druk heeft en chatten we zo een uur of 2 met elkaar zij heeft soms een sex-partner als ze allebei vrij zijn maar dat ze een half jaar droog staat en niks heeft op dit moment...ze vond me wel leuk want anders ging ze niet met me nou had ik graag sex met haar gehad maar had het nog erger gemaakt voor mij natuurlijk en dat zei zij ook ivm gevoel dat het beter was van niet wat moet ik hier nou mee.....?

[ Bericht 0% gewijzigd door Nonverbaal op 15-07-2011 20:44:31 ]
pi_99524687
droogneuken :') Ik wist niet dat dat bestaat buiten films.
pi_99525117
quote:
13s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 23:32 schreef lateralize het volgende:
droogneuken :') Ik wist niet dat dat bestaat buiten films.
Aan wie ligt dat dan? :')
  vrijdag 15 juli 2011 @ 23:42:08 #20
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_99525198
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:30 schreef Nonverbaal het volgende:
.....?
topickaper alert!
Je leeft maar één keer...
pi_99526144
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 23:40 schreef TjilpTjilp het volgende:

[..]

Aan wie ligt dat dan? :')
Aan mij en het feit dat ik alleen echt neuk natuurlijk.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 00:41:49 #22
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_99528165
nou ze heeft een kind van 4 die al wakker was en echt neuken dus niet mogelijk was op dat moment.....balen!!!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 09:59:30 #23
347012 Akwasi
Geen baas.
pi_99533643
een ^^ gezichtje.
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
pi_99533841
Vragen of ze een filmpje wil kijken met jou? Kun je testen of het aan het hardlopen ligt.

Als ze dan weer geen tijd heeft en zelf met geen oplossingen daarvoor komt, dan zul je moeten accepteren dat ze gewoon beleefd tegen jou is, maar verder geen interesse heeft.
Shit happens.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 13:34:27 #25
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_99538765
ja we gaan binnenkort toevallig een filmpje kijken ja ik vroeg of naar de bios of bij jou thuis toen zei ze liever thuis....en als haar kleine naar school is uiteraard....d^^b
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')