Hallo,
Ik heb een klein probleempje met mezelf want ik weet niet wat ik moet doen... dus zou ik graag wat anonieme hulp kunnen gebruiken van jullie

Want er is dus dit meisje, ik weet al een paar jaar wie het is maar nooit echt tegen gepraat omdat we elkaar nooit tegenkwamen. Nu ging ze de laatste tijd uit enso en kwam haar wel eens tegen. 1 week geleden was ik dus op stap en kwam ik haar tegen. We kregen contact doordat een vriend van mij wat bier over haar knoeide, en ze vroeg ja lik het er maar uit, dus ik gewoon voor de grap een keertje likken, klaar.
Toen ging ik de volgende dag iets doen met een vriend van mij die toevallig bij haar in de vriendengroep zit en we kwamen als onderwerp op dat meisje ;p beetje over gepraat enso.
Toen het weekend begon op vrijdag, zat ik een tijdje buiten op het terras toen die vriend die hij haar in de vriendengroep zit mij smste waar ik was, dus ik zei dat ik buiten was op een terras. Toen had ie terug gesmst dat hij eraan kwam en dat ie dat meisje wel mee zou nemen. Dat smsje had ik niet gevoeld en hij kwam naar mij toe, ik zag hem en vroeg toevallig of ie dat meisje ook mee had genomen, toen keek ik wat beter en ze stond achter me. Kut dacht ik, nu denkt ze vast dat ik haar leuk vind ofso. Na was ik even op gestaan om iets van het tafeltje te pakken en toen ging ze op mijn stoel zitten want ze wou ook zitten. Dus ik zei, ja kom dan maar op mijn schoot zitten. Nee ik moest maar op haar schoot gaan zitten (oke? raar). Dus ik had dat gedaan, en na 10 minuutjes wat drinken besteld (ik denk ik doe ook maar wat voor haar dan..) en zo hebben we toch wel een half uurtje gezeten, alleen de laatste 10 minuten echt alleen met haar gepraat maar tussendoor wel eens een grapje gemaakt. Maar ze dan om moest lachen bla bla.
Toen zijn we naar binnen gegaan, want ze kreeg het koud. Ik zei dat ik naar de wc moest en dat ik haar op het einde van de avond wel nog zou zien. Na 1 uurtje ofso liep ik naar het begin toe en zag ik haar zitten met een vriendin. Ik denk ik loop er eens naartoe, na een beetje praten legde ik mijn hand zachtjes op haar been (alsof het per ongeluk was) toen weet ik niet meer precies hoe het is gegaan maar we pakte iig elkaars handje vast, zo toch best wel een tijdje gestaan en gepraat en af en toe keek ik dan wat rond en zag ik die vriendin dan naar dat meisje kijken en dan een ^^ gezichtje trekken ofso waar zei dan op moest lachen. Toen keek ik op mijn mobiel die pakte ze af en zette haar nummer erin. Toen na een tijdje, gingen we weer wat naar de bar enso. En toen pakte ze mijn ketting onder mijn shirt (zo'n dogtag dingetje met je naam erop enso) die vond ze mooi ofzoiets dus ik deed hem af en deed hem bij haar om. Toen gingen we even uit elkaar en heb haar niet meer gezien. Toen ik naar huis ging (was ze al een poosje weg schijnbaar) dus had ik haar gesmst dat ze de volgende wel doei mocht zeggen :p maar ze kon me niet vinden ofso en ze had mijn nummer niet dus ze kon niet smsen.
De volgende dag weer opstap geweest, toen die vriend naar mijn hok toe en ze had haar mee genomen. Ging na tijdje langs haar zitten veel gelachen bla bla. Uit geweest, ben toen zo zat als een tor geworden omdat een maat van mij die daar werkt 10 borrels kreeg ofso.
Dus van die avond weet ik niet meer veel alleen kwam ik er de volgende morgen achter dat ik op het einde echt domme smsjes naar dat meisje had verstuurd -.- geen geslijm ofso van ja jij bent de mooiste bla bla. Maar ze was weer naar huis gegaan zonder iets te zeggen schijnbaar en toen wat smsjes gestuurd van bla bla als je geen interesse hebt mag ik dan mijn ketting terug oid. Toen had ze terug gestuurd van sorry schat maar ik ben al onderweg, ze was niet op dat interesse ding ingegaan.
De volgende dag, ik kwam op hyves ze was online, ik d8 ik bied ff mijn excuus aan. Spreek haar aan bla bla, ik was lastig maar ze was ook wel een dronken dus. Dus ik zei sorry en ze zei, ach ik al goed.. De dag ervoor hadden we het er nog over gehad dat ik aan hardlopen deed, zei ook, ik vroeg of ze een keertje mee wou. En dus in het gesprek op hyves d8 ik van ja ze is best wel leuk dus ik vraag wel of ze nog ooit mee wilt hardlopen, wou ze wel. Ik zie dat ik haar wel zou smsen. De volgende dag rond de middag ik had haar gesmst of ze morgenavond mee wou. Toen had ze al plannen, dus vroeg ik wanneer ze wel kon? Dat zou ze even kijken als ze thuis was. En nu 2 dagen erna heb ik nog niets gehoord (weet wel dat ze thuis is geweest, aangezien ze online op hyves was) :p
En nu voel ik me echt kut, want ik denk nu echt dat ze helemaal niet mee wilt maar dat ze helemaal niet mee wilt maar dat gewoon niet durft te zeggen (maar waarom dan dat handje vasthouden enso). Maar van de andere kant kan ze het misschien ook gewoon vergeten zijn? Maar ik durf niet te smse want ik wil niet wanhopig/verliefd lijken of dadelijk denkt ze dat ik haar stalk..
Dit weekend zie ik haar niet dan is ze weg.
Heb dus niet met haar gekust dan weten jullie dat alvast ;p
Dus wat moet ik nu doen? Laten liggen, toch nog smse. Of iets anders?
Heb ik miss een grote afknapper gemaakt? (miss dat ik zat was, maar toen heb ik haar maar eventjes gesproken en dat was normaal buiten die smsjes om)
Ik wil haar beter leren kennen. Help pls.
[ Bericht 0% gewijzigd door Opjebeeld op 12-07-2011 23:41:30 (Extra info) ]