Als ik Google op Hogeschool Windesheim is het eerste resultaat:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:55 schreef Emesic het volgende:
Immers, ik wist niet eens dat de school Christelijk was. Er is ook -nooit- iets gezegd tijdens
de open dag of op de website.
En google nu maar 'Windesheim Flevoland'. Dus dat.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als ik Google op Hogeschool Windesheim is het eerste resultaat:
Christelijke Hogeschool Windesheim
Het meest Christelijke wat ik heb gezien in Zwolle was Maxime Verhagen tijdens Collegetourquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:23 schreef monsterd. het volgende:
Niets aan het handje. ben daar al 3 jaar student en heb er eigenlijk nooit wat van gemerkt. Hier in zwolle zie ik zelfs een best aantal moslims rondlopen (die doen volgens mij rechten of ook hrm/p&a
Ja, het is één groot geheim ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als ik Google op Hogeschool Windesheim is het eerste resultaat:
Christelijke Hogeschool Windesheim
quote:Windesheim kiest en handelt vanuit zijn identiteit. Deze vindt haar oorsprong in de christelijke godsdienst en cultuur en de daarin wortelende levensbeschouwelijke overtuigingen en inspiraties.
Waarom zou ik dat doen? Wist niet eens dat het in Flevoland zit. Waarom gaat iemand naar een hogeschool in fucking Flevoland als je ook naar Utrecht of Amsterdam kan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:24 schreef Emesic het volgende:
[..]
En google nu maar 'Windesheim Flevoland'. Dus dat.
Verder: Mijn dank voor de reacties. Jullie stellen mij enorm gerust en
voor dat kan ik jullie niet genoeg bedanken.
Dichterbij, gek. I.a.w. langer uitslapen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Wist niet eens dat het in Flevoland zit. Waarom gaat iemand naar een hogeschool in fucking Flevoland als je ook naar Utrecht of Amsterdam kan?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:28 schreef Emesic het volgende:
[..]
Dichterbij, gek. I.a.w. langer uitslapen.
Ik hou van mijn slaap. xD
Klinkt als een hoog sekte gehalte...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:19 schreef Maraca het volgende:
Ik heb een jaar gestudeerd aan Windesheim en als atheïst voelde ik mij prima op mijn gemak. Wat mij wel erg opviel was dat ze het wat minder waarderen als je vloekt. Een medestudent vloekte tijdens een cursus en toen werd ze daar door de docent later op aangesproken (ze zei 'godverdomme'). Medestudenten zaten ook echt te polsen wie welke geloof had zodat ze wisten bij wie ze konden vloeken en bij wie niet![]()
Nee hoor. Meer rekening houden met elkaar. Er zaten een paar strenggelovigen in mijn klas en als we dan wisten dat hielden we daar rekening mee. Sommige mensen kunnen echt van streek raken doordat je vloektquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:32 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Klinkt als een hoog sekte gehalte...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop